Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 april 2016 om 23:06
zondag 1 mei 2016 om 10:09
quote:ThunderassMan schreef op 30 april 2016 @ 20:39:
Ik krijg een Dadelejà Vu. Gaat het weer een beetje? Koelen, rust houden, blaas in een plastic zakje rustig in en uit, en neem een kop thee met lepeltje honing voor het slapen gaan. Mochten de klachten aanhouden, roep dan heel hard en ik zal je horen.
Ik krijg een Dadelejà Vu. Gaat het weer een beetje? Koelen, rust houden, blaas in een plastic zakje rustig in en uit, en neem een kop thee met lepeltje honing voor het slapen gaan. Mochten de klachten aanhouden, roep dan heel hard en ik zal je horen.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 1 mei 2016 om 11:33
quote:missie_m schreef op 01 mei 2016 @ 10:09:
[...]
Gaat het weer een beetje? Koelen, rust houden, blaas in een plastic zakje rustig in en uit, en neem een kop thee met lepeltje honing voor het slapen gaan. Mochten de klachten aanhouden, roep dan heel hard en ik zal je horen. Dank voor je bezorgdheid, maar die is nergens voor nodig. Ik red het wel.
[...]
Gaat het weer een beetje? Koelen, rust houden, blaas in een plastic zakje rustig in en uit, en neem een kop thee met lepeltje honing voor het slapen gaan. Mochten de klachten aanhouden, roep dan heel hard en ik zal je horen. Dank voor je bezorgdheid, maar die is nergens voor nodig. Ik red het wel.
zondag 1 mei 2016 om 12:20
quote:Peacy schreef op 01 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Het is zo lekker. Mits het een goede is.
Ik had echt een zalige! Supermarktmeuk blief ik ook echt niet.
Deze exclusieve Reserva is gemaakt van een selectie van de beste druiven van het wijngoed en de traditionele productiewijze (met de "voetstamp"). Deze tawny is gedurende 36 maanden gerijpt in eikenhouten vaten, vervolgens 12 maanden rijping in houten kasten en hierna nog 3 maanden rijping op de fles.
Intens aroma van gedroogd fruit en noten.
[...]
Het is zo lekker. Mits het een goede is.
Deze exclusieve Reserva is gemaakt van een selectie van de beste druiven van het wijngoed en de traditionele productiewijze (met de "voetstamp"). Deze tawny is gedurende 36 maanden gerijpt in eikenhouten vaten, vervolgens 12 maanden rijping in houten kasten en hierna nog 3 maanden rijping op de fles.
Intens aroma van gedroogd fruit en noten.
zondag 1 mei 2016 om 12:23
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 mei 2016 @ 12:20:
[...]
[afbeelding]
Intens aroma van gedroogd fruit en noten. klinkt goed!
[...]
[afbeelding]
Intens aroma van gedroogd fruit en noten. klinkt goed!
zondag 1 mei 2016 om 21:43
quote:SuzanneSuus schreef op 01 mei 2016 @ 21:40:
Die Mylene V zeg. Ik wist dat ze in het ziekenhuis lag. Blijkbaar was ze erg ziek dusIk kende haar niet echt, maar ik zag haar regelmatig voorbij komen. Als ik er al stil van ben, kan ik mij voorstellen hoe sommige forummers zich wel niet moeten voelen. En ach, haar arme familie en vrienden. ..heftig hoor.
Die Mylene V zeg. Ik wist dat ze in het ziekenhuis lag. Blijkbaar was ze erg ziek dusIk kende haar niet echt, maar ik zag haar regelmatig voorbij komen. Als ik er al stil van ben, kan ik mij voorstellen hoe sommige forummers zich wel niet moeten voelen. En ach, haar arme familie en vrienden. ..heftig hoor.