Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik vind het een groot gemis voor het forum. Als er iemand was die altijd wel een lief woord voor je had was het MV wel. Ik weet niet hoe oud ze was, maar van wat ik lees is ze veel te jong heengegaan. 'Wakker' zal nooit meer hetzelfde zijn zonder haar.
Wakker moet maar opgeheven worden.

Zonder MV geen Wakker.
quote:Jonari schreef op 02 mei 2016 @ 00:09:

Wakker moet maar opgeheven worden.

Zonder MV geen Wakker.

Eens.

We waren allemaal aan het wachten op haar terugkomst.
Ik had nog ooit een 2016.002 ofzo willen openen maar het schoot niet zo op.... In de drukke tijden was er elke paar weken een nieuw topic nodig.
Ze was mijn Valentijn.

Had ze nog zo lief een pakketje opgestuurd
quote:Jonari schreef op 02 mei 2016 @ 00:19:

Ze was mijn Valentijn.

Had ze nog zo lief een pakketje opgestuurd

Oh ja, daar had ze zo'n lol om.

Dat jij niet wist van wie dat pakje was
quote:chocolol schreef op 02 mei 2016 @ 00:04:

Ik weet niet hoe oud ze was, maar van wat ik lees is ze veel te jong heengegaan. '.

Ooit toen ik het Wakkercafe nog niet ontdekt had, heb ik MV iets uitgelegd over google. Ik dacht nog "Welke 25-jarige weet dat nou niet". Kwam ik er later achter dat ze elk jaar 25 werd

Maar nog steeds niet oud genoeg geworden. Hoewel ze daar misschien zelf wel eens anders over dacht.....
Heel veel sterkte voor jullie allemaal
quote:Marjo41 schreef op 02 mei 2016 @ 00:20:

[...]

Oh ja, daar had ze zo'n lol om.

Dat jij niet wist van wie dat pakje was

Ja, beetje jammer dat ze zichzelf zo gauw verraadde haha

Ik hield van haar.
allemaal.

Een groot gemis. Het forum zonder MV zal anders zijn.

Toen ik het nieuws hoorde, was er er een tijd stil van. Ik had het niet zien aankomen. Toevallig dacht ik vanmiddag nog aan haar en ik vroeg me af hoe het ging.
Power to the people
quote:Jonari schreef op 02 mei 2016 @ 00:23:

[...]

Ja, beetje jammer dat ze zichzelf zo gauw verraadde haha

Ik hield van haar.Sterkte Jo
Jo

Van Valentijn naar (bescherm)(b)engeltje op jouw schouder......
quote:Watervrouw2 schreef op 02 mei 2016 @ 00:29:

Jo

Van Valentijn naar (bescherm)(b)engeltje op jouw schouder...... Lief
Een voor iedereen hier.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal met het verlies van MV.
Bij deze wil ik alle dames van Wakker ook heel veel sterkte wensen met het verlies van Mleen..
Wat een enorme schok zeg.

Dat ze ziek was wisten we, maar dit natuurlijk nooit verwacht.

Myvje was een echte lieverd en wat gaan we haar missen hier. Altijd lieve woorden voor iedereen. Behulpzaam, geinteresseerd, zo gezellig, komisch. En zo bleek ze in het echt ook te zijn. Heb haar een paar maal irl ontmoet bij haar thuis en ook toen was ze alleen maar bezig het haar bezoek naar de zin te maken.

Iedereen die haar kende irl of virtueel, familie, vrienden, heel veel sterkte.

R.I.P. Myvje.
MV'tje, NieTje voor altijd. Wat zul je gemist gaan worden door heel veel mensen. Wat hoop ik dat je daarboven gelukkig zult zijn en rust zult hebben. Jij die zich altijd zorgen maakte om anderen, jij die eigenlijk nooit rust in jezelf kon vinden.

Wat deed het je goed dat je weer met je moedertje contact had, wat vertelde je trots als zij je weer eens verwend had. Wat fijn dat je daar een stukje rust in gevonden had en dat jullie nog mooie momenten samen hebben beleefd. Te kort, veels te kort.

MV'tje die met haar boodschappentassen vol lekkers de meet kwam opfleuren. Zo zal ik je blijven herinneren....

Ach MV'tje ach
quote:prada schreef op 02 mei 2016 @ 17:06:

MV'tje, NieTje voor altijd. Wat zul je gemist gaan worden door heel veel mensen. Wat hoop ik dat je daarboven gelukkig zult zijn en rust zult hebben. Jij die zich altijd zorgen maakte om anderen, jij die eigenlijk nooit rust in jezelf kon vinden.

Wat deed het je goed dat je weer met je moedertje contact had, wat vertelde je trots als zij je weer eens verwend had. Wat fijn dat je daar een stukje rust in gevonden had en dat jullie nog mooie momenten samen hebben beleefd. Te kort, veels te kort.

MV'tje die met haar boodschappentassen vol lekkers de meet kwam opfleuren. Zo zal ik je blijven herinneren....

Ach MV'tje ach 2 bigshoppers vol eten en hapjes had ze bij zich
Ja inderdaad. Ze kwam de keuken haast niet meer uit.
2e meet met MV heb ik mijn kerstpakket aan haar gegeven. Ze had een treinkaartje van iemand gehad en ze kwam op de terugweg in mijn buurt. Ik dacht we zitten even een uurtje ergens en dan gaan we ieder ons weegs. Werd een paar uur langer.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven