Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Uiteraard! Culinair hoogtepunt van Engeland. Dat zegt dus best veel over de Engelse keuken.........
Ow en ik hou ook niet van hitte, word ik ziek van. Dus alles met een beetje kou lijkt me geweldig! Maar IJsland staat echt boven aan mijn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:12:

[...]

Ksssst ga weg jij met ordinaire airfryer

De beste frietjes maak je overigens wel in de frituurpan door het recept van een Engelsman te volgen. Een specifieke Engelsman hoor, eentje met een zwik sterren achter z'n naam.
Oh dear, how sad, never mind.
Engeland, Schotland en Ierland ook fijn.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:14:

[...]

De beste frietjes maak je overigens wel in de frituurpan door het recept van een Engelsman te volgen. Een specifieke Engelsman hoor, eentje met een zwik sterren achter z'n naam. Gordon
Een graad of 20 vind ik wel een aangename op vakantie temperatuur.

Te heet is alleen lekker in Maleisië of zo waar ik eens geweest ben. Maar ik doe graag iets op vakantie en dan is hitte niet leuk.
Ik hoor net dat zoon plannen heeft voor moederdag

Ik viel bijna van mijn stoel.
Ach, als hij een beetje op mij lijkt, is hij het morgen alweer vergeten
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:15:

[...]

Gordon Wrong. Die andere.........
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:19:

[...]

Wrong. Die andere.........Marco Pierre White
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 16:20:

[...]

Marco Pierre White

Heeft die momenteel sterren?

Heston's triple cooked chips zijn echt de beste!
OK, naar aanleiding van het facebookgebeuren had ik een account gemaakt met mijn nick van hier. Maar ik realiseerde me dat dat helemaal niet handig is. Had toen al wel wat vriendschapsverzoeken gestuurd. Nu een account gemaakt onder mijn eigen naam. Dus nu weer vriendschapsverzoeken onder mijn eigen naam aan het versturen.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:19:

[...]

Wrong. Die andere.........Tom Kerridge dan. Doe recept eens?
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:21:

[...]

Heeft die momenteel sterren?

Heston's triple cooked chips zijn echt de beste!

Wel bij mij, hij is gaaf!

Heston vond ik altijd een beetje te ver gaan, maar toen ik hem bij Masterchef zag vond ik hem wel heel sympathiek. Had echt een freaky man verwacht.
ik :hartje: Heston
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Recept al gevonden
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 16:24:

ik :hartje: Heston

Hij is leuk, maar ik hou toch meer van eten als eten.

Vandaag ga ik een visgerecht maken van Rick Stein, ben benieuwd, ik ben geen viskoker.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 16:22:

[...]

Wel bij mij, hij is gaaf!

Heston vond ik altijd een beetje te ver gaan, maar toen ik hem bij Masterchef zag vond ik hem wel heel sympathiek. Had echt een freaky man verwacht.

Marco zit vaak in Masterchef Nieuw-Zeeland. Hij komt op mij echt als een heel aardige man over. Niet als 'ie in z'n rol van chef zit, maar verder wel.

Heston is gek, z'n ultimate black Forest gateau is zogezegd aangepast zodat mensen het thuis ook kunnen maken. Leuk om eens een poosje op te googlen: er zijn dus mensen die daar een hele dag op hebben staan zwoegen, voor ik weet niet hoeveel geld allerlei dingen hebben aangeschaft en het vervolgens nog niet voor elkaar krijgen.

Maar achter die krankzinnige dingen zit altijd een filosofie. En daar leer je ook veel van.

Overigens komt hij op mij ook altijd wel sympathiek over.

Maar ja....als je Junior Masterchef kijkt, komt Gordon ook opeens sympathiek over.
Ik haak even af. Kan er niet over mee praten en krijg er alleen maar honger van!
Adriano Zumbo, da's pas een held als het gaat om zogenaamd aangepast. Niet te maken
Gordon Ramsey vind ik echt helemaal niets met z'n gevloek en gescheld, ordinaire egotripper.

Ik kijk altijd heel graag naar Masterchef UK en vooral naar Masterchef Australia, dat is nu allebei bezig, heerlijk!
RamsAy
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:30:

Adriano Zumbo, da's pas een held als het gaat om zogenaamd aangepast. Niet te maken De geroosterde kip van Heston moet in de oven garen, op iets van 55 of 60 graden ofzo. Ik las op internet iemand die schreef dat het uiteindelijk een hartstikke lekker ontbijt was geworden.......
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:33:

RamsAy Fucking Ramsay for fuck's sake!
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:33:

[...]

De geroosterde kip van Heston moet in de oven garen, op iets van 55 of 60 graden ofzo. Ik las op internet iemand die schreef dat het uiteindelijk een hartstikke lekker ontbijt was geworden....... Tja, geen airfryer zeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven