Good Luck!
woensdag 12 november 2008 om 20:48
Tsja ik trek het me erg aan Jin, maar moet het maar meer loslaten. Kan niets doen en het vreet nu wel erg veel aan me. Heb er helaas geen invloed op...
Haha was vandaag bij CB en de arts vond Fieke een pittige vlotte tante en snapte helemaal dat wij zo onderhand wel wat moe waren... Mevrouw zat daar maar niet stil! Deed het prima hoor, maar was erg wild om de pen van de arts af te pakken, en de papieren en de andere dingen. En het speeltje wat ze "kreeg" om mee te spelen, smeet ze zo aan de kant. dat is mijn meissie...
Ach arm ventje bij jou... Sneu... en ook een voor jou met nachten en grote man zijn werk en je kleine mannen...
Haha was vandaag bij CB en de arts vond Fieke een pittige vlotte tante en snapte helemaal dat wij zo onderhand wel wat moe waren... Mevrouw zat daar maar niet stil! Deed het prima hoor, maar was erg wild om de pen van de arts af te pakken, en de papieren en de andere dingen. En het speeltje wat ze "kreeg" om mee te spelen, smeet ze zo aan de kant. dat is mijn meissie...
Ach arm ventje bij jou... Sneu... en ook een voor jou met nachten en grote man zijn werk en je kleine mannen...
woensdag 12 november 2008 om 21:12
Maar een gelukje, Jinnyman is thuis vandaag! Ziet hij het ook eens (daar is mijn man in het verhaal ja ).
Bridges, ze is inderdaad een vlotte hoor, als ik het vergelijk met mijn slome. Die gaat zich volgens mij hetzelfde ontwikkelen als oudste als ik het zo zie. Groot, zwaar, enorme fijne motoriek, snel veel tanden en dan lang wachten... en dan lopen denk ik. Ik ben benieuwd.
Bridges, ze is inderdaad een vlotte hoor, als ik het vergelijk met mijn slome. Die gaat zich volgens mij hetzelfde ontwikkelen als oudste als ik het zo zie. Groot, zwaar, enorme fijne motoriek, snel veel tanden en dan lang wachten... en dan lopen denk ik. Ik ben benieuwd.
woensdag 12 november 2008 om 21:16
woensdag 12 november 2008 om 22:14
Nu denken jullie vast allemaal dat ik helemaal niets doe met de kinderen!!! Nee hoor, maar Jin wilde op iets reageren dus ik gooide er even een vraag in. Vandaag naar de bieb geweest, nwe boekjes gehaald en een paar voorgelezen. Toen in mijn belachelijke hoofd gehaald om het volgende te doen:
Vriendinnetje is bevallen. Ik wilde morgenochtend heen maar de vk en cb zou komen dus ze vroeg of ik vanavond kon. In Amsterdam. Ja, tuurlijk maar ik ben al 3 avonden weg en nog een avond...hmm niet gezellig voor vent. Oppas kon niet zo ad hoc komen zodat vent mee kon. Om 6 uur bedacht ik me dat ik de kinderen mee zou nemen in de trein (stond een file van 8 km) en lief me van station CS zou halen en even mee zou gaan. En zo geschiedde. Berend onder de arm, Laurens aan het handje want een buggy met die trappen en een overstap is niet handig. Jemig wat een onderneming! Kinderen vonden het geweldig, de Liga';s en biebboekjes kwamen goed van pas.
Veeeeeeeel te laat naar bed (10 voor 9 thuis, maar ik doe zoiets nooit dus mocht wel een keer).
Dat doe ik dus met de kinderen, haha!
Compu, sterkte morgen!!!!!!!
Vriendinnetje is bevallen. Ik wilde morgenochtend heen maar de vk en cb zou komen dus ze vroeg of ik vanavond kon. In Amsterdam. Ja, tuurlijk maar ik ben al 3 avonden weg en nog een avond...hmm niet gezellig voor vent. Oppas kon niet zo ad hoc komen zodat vent mee kon. Om 6 uur bedacht ik me dat ik de kinderen mee zou nemen in de trein (stond een file van 8 km) en lief me van station CS zou halen en even mee zou gaan. En zo geschiedde. Berend onder de arm, Laurens aan het handje want een buggy met die trappen en een overstap is niet handig. Jemig wat een onderneming! Kinderen vonden het geweldig, de Liga';s en biebboekjes kwamen goed van pas.
Veeeeeeeel te laat naar bed (10 voor 9 thuis, maar ik doe zoiets nooit dus mocht wel een keer).
Dat doe ik dus met de kinderen, haha!
Compu, sterkte morgen!!!!!!!
donderdag 13 november 2008 om 09:47
In totaal een keer of elf gespuugd Bam en pas vanochtend wat babythee aangeboden en een irl-banaan (geen potje). Nu slaapt ie. Ik denk echt dat ie ergens allergisch voor is. Hij is nu heel wit, moe, maar wel weer levendig. Nu al de derde keer dat hij geveld is door zo´n spuugmarathon. Dat is echt geen buikgriep hoor. Als hij dit binnenhoudt is het wel weer oke, zo niet maar weer naar de Kinderarzt...
Hoe gaat het met Bandy? Schrijf je weer een privé-update op de groep?
Hoe gaat het met Bandy? Schrijf je weer een privé-update op de groep?
donderdag 13 november 2008 om 10:20
donderdag 13 november 2008 om 10:24
Dank lieve meisjes. Gaat lukken hoor. Met één jaar moet hij weer naar de Kinderarzt voor een check (is over twee maanden). Ik geef hem nu geen avondpotjes meer, maar kook elke avond, ga weer een stap terug met de opvolgmelk en als dat niet helpt ga ik snel weer naar de arzt.
Bam, fijn dat Bandy oke is!
Mal, hoe is het met Mr J?
Bam, fijn dat Bandy oke is!
Mal, hoe is het met Mr J?
donderdag 13 november 2008 om 10:28
Ik wil een nieuwe autostoel voor oudste bestellen, maar mijn computer kan de testresultaten van de anwb niet openen... Echt stom.
Kan één van jullie het openen en snel zien welke het beste is?
http://www.anwb.nl/auto/t...st-kinderzitjes-2008.html
Kan één van jullie het openen en snel zien welke het beste is?
http://www.anwb.nl/auto/t...st-kinderzitjes-2008.html
donderdag 13 november 2008 om 10:34