Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:calvijn1 schreef op 03 mei 2016 @ 20:19:

[...]

Nee joh, dat zegt ze toch niet?

Nee, precies, maar zou het geen prachtige wending geven als mensen dat wel dachten?

Even subtiel een zinnetje opgooien en voor je het weet is er weer een rel.
quote:calvijn1 schreef op 03 mei 2016 @ 20:19:

[...]

Nee joh, dat zegt ze toch niet?Klopt. Maar er wordt wel zo gedraaid dat ik eerst WaaromPorque beschuldig en dan Missie.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 20:23:

[...]

Nee, precies, maar zou het geen prachtige wending geven als mensen dat wel dachten?

Even subtiel een zinnetje opgooien en voor je het weet is er weer een rel.
quote:hatsetats schreef op 03 mei 2016 @ 20:24:

[...]

Klopt. Maar er wordt wel zo gedraaid dat ik eerst WaaromPorque beschuldig en dan Missie.....

Lees je eigen post nog eens door mbt zuigen en stoken van mijn kant (??)

Jij sprong er gelijk bovenop toen ik aangaf dat jij ervan maakte dat er fitties uitgevochten werden. De rest is geschiedenis.

Wees dan in ieder geval zo eerlijk dat je je eigen viva-regels niet naleeft.
Dat topic "Mensen zijn hier zo achterlijk", ik lig hier echt in een deuk!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 20:27:

[...]

Lees je eigen post nog eens door mbt zuigen en stoken van mijn kant (??)

Jij sprong er gelijk bovenop toen ik aangaf dat jij ervan maakte dat er fitties uitgevochten werden. De rest is geschiedenis.

Wees dan in ieder geval zo eerlijk dat je je eigen viva-regels niet naleeft.Hou toch op met gedraai. Ik heb het over 'jullie'. Ik noem geen namen, wijs naar niemand, heb het over geen enkele specifieke post. Jij voelt je direct aangesproken, reageert als door een bij gestoken. En ff later betrek je Missie erbij. Dan leg je toch echt wel de verdenking neer dat jij hier een fittie wil uitlokken, anders had je op een normale manier gereageerd. En dat doe je met deze post weer, weer betrek je het op jezelf.
quote:hatsetats schreef op 03 mei 2016 @ 20:58:

[...]

Hou toch op met gedraai. Ik heb het over 'jullie'. Ik noem geen namen, wijs naar niemand, heb het over geen enkele specifieke post. Jij voelt je direct aangesproken, reageert als door een bij gestoken. En ff later betrek je Missie erbij. Dan leg je toch echt wel de verdenking neer dat jij hier een fittie wil uitlokken, anders had je op een normale manier gereageerd. En dat doe je met deze post weer, weer betrek je het op jezelf.

Ik reageer 1x op jou door te zeggen dat jij er zelf van maakt dat er "fitties" worden uitgelokt en nu zitten we hier. Dat was een hele normale reactie als" jij leest er iets heel anders in dan wordt bedoeld" en van daaruit ging je verder. En nog. Blijf vooral lezen hoe jij dingen wilt lezen en je eigen aandeel daarin niet te herkennen. Ik doe niet meer mee.

(Overigens lastig om het niet op mijzelf te betrekken als jij mij zelfs quote en daarbij nog eens een onzinnige opmerking maakt. Je hebt het notabene tegen mij.)

Laten wij elkaar maar fijn negeren vanaf nu. Ben ik wel van plan in ieder geval.
Waarom, waarom, waarom

Is het topic van Yggdrasil verwijderd? (vrij naar de Heikrekels)
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:05:

Waarom, waarom, waarom

Is het topic van Yggdrasil verwijderd? (vrij naar de Heikrekels)Omdat na alles verwijderen het nog steeds "privacy gevoelig" was
Omdat de OP was opgeheven?
Oh ik lees het nu: privacy en niet bijdragen aan de goede sfeer.

Ik kan er niet zoveel mee. Sterker nog, ik kan er helemaal niets mee. Sterker, sterker nog, ik word daar wat nijdig van.

Nou ja. Gelukkig zijn er weer verse aardbeien.
Waarom waarom waarom

Het was er net zo aangenaam

*zingt*
Shit zeg, was net weer online, was aan het bijlezen, was net klaar met pagina 6
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:05:

Waarom, waarom, waarom

Is het topic van Yggdrasil verwijderd? (vrij naar de Heikrekels)Is het weer eens zo ver?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Velma schreef op 03 mei 2016 @ 23:06:

Omdat de OP was opgeheven?Nee hoor, de enige reden is ALTIJD: praaivusie
Tuurlijk, privacy. Nou dat weer.
quote:Marana_ schreef op 03 mei 2016 @ 23:07:

Shit zeg, was net weer online, was aan het bijlezen, was net klaar met pagina 6 Ach je hebt njet echt iets gemist.
Maar wie post er dan de hele tijd privacygevoelige informatie?
wat is dit nu weer voor raar gedoe. Y. opent een topic, verwijdert de OP verwijdert vrijwel al haar posts en vervolgens verwijdert de mod het vanwege privacy?
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:09:

wat is dit nu weer voor raar gedoe. Y. opent een topic, verwijdert de OP verwijdert vrijwel al haar posts en vervolgens verwijdert de mod het vanwege privacy?Je vergeet de zweer. Hele slechte zweer.
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:08:

Maar wie post er dan de hele tijd privacygevoelige informatie?To zelf denk ik. ik denk dat je als mod dan ook even tegen TO moet zeggen dat je je niet leent voor dit soort flauwekul.

Maar wie post er dan de hele tijd privacygevoelige informatie?Ik denk dat jouw laatste posts behoorlijk op de alarmknoppen drukte

Maar wie post er dan de hele tijd privacygevoelige informatie?Ik niet.
Wat was de privacy dan? Dat de kinderen op het gym zitten?

Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:09:

[...]

Je vergeet de zweer. Hele slechte zweer.ik verkeer in hogere zweren, dus daar heb ik geen last van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven