Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:17
dinsdag 3 mei 2016 om 23:18
dinsdag 3 mei 2016 om 23:19
dinsdag 3 mei 2016 om 23:20
dinsdag 3 mei 2016 om 23:20
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:20:
[...]
Ze had zelf ook al eerst gequote uit een ander topic.
Dan is dat vast de reden geweest.
-kuch-
[...]
Ze had zelf ook al eerst gequote uit een ander topic.
Dan is dat vast de reden geweest.
-kuch-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:21
quote]Enn schreef op 03 mei 2016 @ 23:18:
Nu is het duidelijke dat men linkjes mag plakken.
Heeft dat weer als gevolg dat nu het hele topics dus maar weg worden gehaald.[/quote]
Dat staat in de huisregels, dat heb ik apart nog een keer opgezocht. Indien ik een waarschuwing zou krijgen, zou het Vivaforum trillen van mijn fullblown labelgeinspireerde boosaardigheid. Regels zijn regels!
Nu is het duidelijke dat men linkjes mag plakken.
Heeft dat weer als gevolg dat nu het hele topics dus maar weg worden gehaald.[/quote]
Dat staat in de huisregels, dat heb ik apart nog een keer opgezocht. Indien ik een waarschuwing zou krijgen, zou het Vivaforum trillen van mijn fullblown labelgeinspireerde boosaardigheid. Regels zijn regels!
dinsdag 3 mei 2016 om 23:22
dinsdag 3 mei 2016 om 23:23
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:22:
Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.
Hier moet ik dan ook echt heel hard om lachen.
Heb je dat boek trouwens nog gelezen, over Veenhuizen?
Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.
Hier moet ik dan ook echt heel hard om lachen.
Heb je dat boek trouwens nog gelezen, over Veenhuizen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:23
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:
[...]
Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.
Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."Eens. En het gaat in de helft van de topics niet over praaivussie maar over gekwetste lange tenen.
[...]
Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.
Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."Eens. En het gaat in de helft van de topics niet over praaivussie maar over gekwetste lange tenen.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:24
dinsdag 3 mei 2016 om 23:24
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:24:
[...]
Ik ben onderweg. Ik heb wat positieve privé-shizzle (maar daar post ik niet over, ben je gek) waardoor het nog niet helemaal vlot.Het leest ook niet écht lekker. Maar het is verhelderend.
[...]
Ik ben onderweg. Ik heb wat positieve privé-shizzle (maar daar post ik niet over, ben je gek) waardoor het nog niet helemaal vlot.Het leest ook niet écht lekker. Maar het is verhelderend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:26
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:22:
Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.Ik haat vind clowns niet zo leuk.
Doe mij de vergelijking met Sheldon dan maar.
Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.Ik haat vind clowns niet zo leuk.
Doe mij de vergelijking met Sheldon dan maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.