Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moirai schreef op 03 mei 2016 @ 23:15:

[...]

Dit is dan weer privacy hè.ik noem expres geen namen. niet iedereen hoeft meteen te weten dat ik de koning ken
Ik ben de nick even kwijt; wie komt er nou straks hier roepen dat we het hier niet over mogen hebben omdat TO niet op naarpraat mag komen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:16:

[...]

(ik bedoel het niet naar, het was een grap, misplaatst ja, zelfs een slechte grap, ik maak altijd slechte grappen want ik verkeer niet in komische kringen)Ik snap je. Ik probeer ook al jaren leuk te forummen, maar het lukt me gewoon niet
Ze werd zogenaamd in RL lastig gevallen over dat topic. WS heeft ze huilie huilie gedaan over een FB opmerking ofzo. Als dat al waar is natuurlijk.
Nu is het duidelijke dat men linkjes mag plakken.

Heeft dat weer als gevolg dat nu het hele topics dus maar weg worden gehaald.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:17:

[...]

ik noem expres geen namen. niet iedereen hoeft meteen te weten dat ik de koning kenGelukkig, ik maakte me even zorgen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:17:

Ik ben de nick even kwijt; wie komt er nou straks hier roepen dat we het hier niet over mogen hebben omdat TO niet op naarpraat mag komen?Ik heb je gestaft wegens refereren aan mensen die er nog niet zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:17:

[...]

Ik snap je. Ik probeer ook al jaren leuk te forummen, maar het lukt me gewoon niet

Lotgenotengroepje?

Volgens de Mod breng ik het er ook niet best vanaf.
quote:Enn schreef op 03 mei 2016 @ 23:18:

Heeft dat weer als gevolg dat nu het hele topics dus maar weg worden gehaald.Ze had zelf ook al eerst gequote uit een ander topic.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:19:

[...]

Ik heb je gestaft wegens refereren aan mensen die er nog niet zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:20:

[...]

Ze had zelf ook al eerst gequote uit een ander topic.

Dan is dat vast de reden geweest.

-kuch-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote]Enn schreef op 03 mei 2016 @ 23:18:

Heeft dat weer als gevolg dat nu het hele topics dus maar weg worden gehaald.[/quote]

Dat staat in de huisregels, dat heb ik apart nog een keer opgezocht. Indien ik een waarschuwing zou krijgen, zou het Vivaforum trillen van mijn fullblown labelgeinspireerde boosaardigheid. Regels zijn regels!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:17:

[...]

Ik snap je. Ik probeer ook al jaren leuk te forummen, maar het lukt me gewoon niet doe eens wat meer met leestekens en smilies
quote:Enn schreef op 03 mei 2016 @ 23:20:

[...]

Dan is dat vast de reden geweest.

-kuch-Ja, dat denk ik ook.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:19:

[...]

Ik heb je gestaft wegens refereren aan mensen die er nog niet zijn.Handig, ik had laatst een ban, omdat ik me toch wel zou misdragen.
Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:21:

[...]

doe eens wat meer met leestekens en smiliesHoe dan
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:22:

Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.

Hier moet ik dan ook echt heel hard om lachen.

Heb je dat boek trouwens nog gelezen, over Veenhuizen?
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

[...]

Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.

Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."Eens. En het gaat in de helft van de topics niet over praaivussie maar over gekwetste lange tenen.

Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.Jezus. Ik vrees dat zelfs l' Ombroso daar niks mee kan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:23:

[...]

Hier moet ik dan ook echt heel hard om lachen.

Heb je dat boek trouwens nog gelezen, over Veenhuizen?Ik ben onderweg. Ik heb wat positieve privé-shizzle (maar daar post ik niet over, ben je gek) waardoor het nog niet helemaal vlot.
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:24:

[...]

Ik ben onderweg. Ik heb wat positieve privé-shizzle (maar daar post ik niet over, ben je gek) waardoor het nog niet helemaal vlot.Het leest ook niet écht lekker. Maar het is verhelderend.

Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.Niet jokken Bas, de baron krijgt nog geld van je
Het pauperparadijs?

Ik ben overigens heel grappig. Dat komt zo: mijn ene oom is die verschrikkelijke clown en mijn andere oom is die vreselijke acrobaat.Ik haat vind clowns niet zo leuk.

Doe mij de vergelijking met Sheldon dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven