My Kitchen Rules
maandag 14 maart 2016 om 21:38
woensdag 4 mei 2016 om 16:55
quote:granny71 schreef op 03 mei 2016 @ 17:44:
[...]
Vind warme crème brulee ook veel lekkerder.
Ik speel alleen altijd vals.
Maak banketbakkersroom ipv garen in de oven.
O dan ben jij precies de persoon die ik moet hebben: heb jij een goed recept? Ik vind mezelf best een redelijke kok als het gaat om toetjes en zoete dingen, maar banketbakkersroom krijg ik bijna nooit goed. Creme brulee met banketbakkersroom klinkt voor mij dan ook niet als vals spelen
Ik ga morgen namelijk taartjes maken als mijn ouders langskomen, gewoon simpele met bladerdeeg, creme, blauwe bessen en een beetje geraspte witte chocola.
[...]
Vind warme crème brulee ook veel lekkerder.
Ik speel alleen altijd vals.
Maak banketbakkersroom ipv garen in de oven.
O dan ben jij precies de persoon die ik moet hebben: heb jij een goed recept? Ik vind mezelf best een redelijke kok als het gaat om toetjes en zoete dingen, maar banketbakkersroom krijg ik bijna nooit goed. Creme brulee met banketbakkersroom klinkt voor mij dan ook niet als vals spelen
Ik ga morgen namelijk taartjes maken als mijn ouders langskomen, gewoon simpele met bladerdeeg, creme, blauwe bessen en een beetje geraspte witte chocola.
Tjezus, wat vals
woensdag 4 mei 2016 om 17:17
woensdag 4 mei 2016 om 17:42
quote:granny71 schreef op 04 mei 2016 @ 17:15:
Drasko kan echt niet anders dan proteïne sous vide maken hè.
En dat terwijl het al vaak genoeg fout gegaan is.
Laat even weten of het gelukt is Jack.
Staat nu af te koelen en het ziet er prima uit! Ik deed er normaal nooit bloem door, misschien is dat het verschil.
Wauw Jac en Shaz, zeg nog 1 keer 'Mount Isa' voor de mensen die het gemist hebben.
Drasko kan echt niet anders dan proteïne sous vide maken hè.
En dat terwijl het al vaak genoeg fout gegaan is.
Laat even weten of het gelukt is Jack.
Staat nu af te koelen en het ziet er prima uit! Ik deed er normaal nooit bloem door, misschien is dat het verschil.
Wauw Jac en Shaz, zeg nog 1 keer 'Mount Isa' voor de mensen die het gemist hebben.
Tjezus, wat vals
woensdag 4 mei 2016 om 17:46
quote:MevrouwJack schreef op 04 mei 2016 @ 17:42:
[...]
Bloem maakt het dikker.
Zou Mount Isa net zoveel van hen houden als zij van Mount Isa?
[...]
Bloem maakt het dikker.
Zou Mount Isa net zoveel van hen houden als zij van Mount Isa?