Wakker (2016.001)
maandag 2 mei 2016 om 22:45
En dan begint RTL Late Night en het eerste wat opvalt zijn de kaasstengels. Zoals iedere keer als ik kijk, denk ik dan aan Myvje. Zij heeft er zelfs geloof ik nog eens een mailtje aan RTL aan gespendeerd en had ze zelf wel willen maken voor op tafel.
Voorheen gedachten met een lach, nu met een zwart randje.
Voorheen gedachten met een lach, nu met een zwart randje.
maandag 2 mei 2016 om 23:02
Ik bedenk steeds weer gekke dingen waar ik dan om moet lachen. Gisteren met Roos hadden we het over de meet bij haar thuis, de eerste BBQ denk ik. Myleen had wat producten in huis die ze niet ging gebruiken (lees heel vies vond) en wilde die niet weggooien. Toen bijna iedereen al weg was biechtte ze op dat ze die vieze etenswaren over de verschillende tassen van de dames had verdeeld als een soort van verrassing voor als ze thuis kwamen
En als een gerecht niet lukte ging het in de brievenbus van haar ex
En ik haalde gisteren net na het bericht iets uit de koelkast met poesjes erop. Alsof het zo moest zijn....
En als een gerecht niet lukte ging het in de brievenbus van haar ex
En ik haalde gisteren net na het bericht iets uit de koelkast met poesjes erop. Alsof het zo moest zijn....
dinsdag 3 mei 2016 om 06:10
quote:Watervrouw2 schreef op 02 mei 2016 @ 18:42:
2e meet met MV heb ik mijn kerstpakket aan haar gegeven. Ze had een treinkaartje van iemand gehad en ze kwam op de terugweg in mijn buurt. Ik dacht we zitten even een uurtje ergens en dan gaan we ieder ons weegs. Werd een paar uur langer.......
Weet ik nog, toen had ze voor een habbekrats een treetje fruit gekocht waamee ze de hele middag moest zeulen toch...?
Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen met dit grote verlies.
2e meet met MV heb ik mijn kerstpakket aan haar gegeven. Ze had een treinkaartje van iemand gehad en ze kwam op de terugweg in mijn buurt. Ik dacht we zitten even een uurtje ergens en dan gaan we ieder ons weegs. Werd een paar uur langer.......
Weet ik nog, toen had ze voor een habbekrats een treetje fruit gekocht waamee ze de hele middag moest zeulen toch...?
Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Hatsjikideee...
dinsdag 3 mei 2016 om 18:28
quote:pausini schreef op 03 mei 2016 @ 06:10:
[...]
Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen met dit grote verlies.Een krat sinaasappels ofzo was dat inderdaad. Tjee, wat kl*te toch dat ze er niet meer is
[...]
Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen met dit grote verlies.Een krat sinaasappels ofzo was dat inderdaad. Tjee, wat kl*te toch dat ze er niet meer is
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 3 mei 2016 om 18:45
dinsdag 3 mei 2016 om 22:11
Gelukkig was watje zo lief om me even in te lichten met een berichtje. Zo druk de laatste tijd... Geen tijd om te reageren, soms alleen even snel lezen of er nog nieuws was...
Lieve MV, wat ga ik je missen! En zo te zien ben ik niet de enige.
Je was de meest wakkere wakkere van onze topics, hoe laat het ook was, voor mijn gevoel was jij er altijd. Nu kun je eindelijk die slaap inhalen...
Voor alle andere wakkeren: een hele dikke knuffel
En natuurlijk veel sterkte voor alle nabestaanden.
Lieve MV, wat ga ik je missen! En zo te zien ben ik niet de enige.
Je was de meest wakkere wakkere van onze topics, hoe laat het ook was, voor mijn gevoel was jij er altijd. Nu kun je eindelijk die slaap inhalen...
Voor alle andere wakkeren: een hele dikke knuffel
En natuurlijk veel sterkte voor alle nabestaanden.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
woensdag 4 mei 2016 om 20:11