Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.

Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.

Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.

Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.

Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.

Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...

Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...

Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.

Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.

Pffff. Wat moet ik hiermee?

Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
Zwart wit van hem. The Itch, drang om in de verslaving te schieten bouwt op, hij zoekt naar ontlading maar dat speeltje is hem nu afgepakt want de kick van het stiekeme is eraf. Drang geeft nu walging. Vanuit zijn kinderlijke egocentrismem gezien is dat jouw schuld... . En dan als een stierende kleuter alle speeltjes die op de grond oppakken en zeggen dat dat van hem is...
Jeetje Zeeland...

Jij hebt de afgelopen tijd méér opgebracht dan menigeen had gekund...

Hoeveel andere vrouwen hadden al niet (en begrijpelijk en terecht) de handdoek in de ring gegooid...

Jij hebt geprobeerd jezelf te overstijgen... En dan wordt dat NIET GEZIEN?!! Omg...

Meisje, je hebt het heel goed en eerlijk gedaan tot nu toe...

Eigen ervaring: het is heel lullig, en een desillusie tot en met: je zult de switch moeten maken naar:

je hebt altijd jezelf nog (en je kids...).

Klinkt heel cru, en voelt eerst mss heel karig, maar geloof me: het is ook ONTZETTEND krachtig!

Dat kun je nu nog niet zo voelen, maar dat is het wel! Knuf!
't Komt allemaal goed!
.
Wat ontzettend rot zeg TO.

Ook lekker om je te bellen en vancalles bij je neer te plempen. Heeft hij het uitbesteed en mag jij de hele nacht erover malen.

Bah wat naar van hem.

Echt heel erg vreemd allemaal. Of misschien ook wel niet. Net als de afgelopen twintig jaar, heeft ie de afgelopen twee weken dus ook toneel gespeeld.

Ik heb echt heel erg met je te doen
Opvallend dat hij woorden gebruikt die JIJ had moeten kunnen zeggen gezien de situatie.

Is een vorm van manipulatie.
Zeer heftig en onnavolgbaar.

Ga zo ver als mogelijk acherover leunen, trek je handen er van af.

Zie wat er gaat gebeuren.

Bah, wat een ellende.

Hatsjikideee...
Lieve Zeeland,

Terwijl je hier nog de tip kreeg om eens af te wachten om te zien wat hij dan zou gaan doen was jouw actieve houding dus al genoeg afwachtend voor hem.

Tja, dan is in ieder geval heel erg duidelijk.

Hij heeft te weinig voor jou, voor jullie en voor zichzelf (ja! Hij laat een heel waardevolle vrouw schieten, de sukkel!) over.

Je hebt eerder gesproken met een vriendin. Tijd om haar te bellen! En je zus, jij bent niet alleen ( hoeft dat niet te zijn).

Wat weten de kinderen? Ik snap dat je niet plompverloren de waarheid op tafel wilt leggen, maar niets zo erg als een deel wel weten en vervolgens óók weten dat je een leugen als reden krijgt. Houd er ook rekening mee dat je ex ook leugens kan gaan vertellen. Ga daar alsjeblieft noooooit in mee!

En ik kan me voorstellen dat jij het nu niet kunt geloven, maar jij komt er wel. Echt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ik denk dat je juist nu scherp moet zijn op zakelijke dingen.

wat wil jij zelf, hoe ga je dat bekostigen, hou je eigen belangen in het oog.
wij slapen nooit.
Wat erg allemaal Zeeland...alsof zijn masker nu in één keer afvalt en zijn ware gezicht tevoorschijn komt...veel sterkte
Zeeland je hebt alles gedaan wat je kon, je hoeft jezelf echt niks te verwijten. Kon je de tijd nu maar een jaar ofzo vooruitspoelen, maar helaas kan dat niet. Probeer er boven te staan en stel je zo professioneel mogelijk op t.a.v. jouw man, en zoek zvm steun bij de mensen om je heen.
Dankjewel

Hoe kom ik nou deze f#cking nacht door..!?

ZO k#t dit

Ik was verdomme nog helemaal niet 'klaar' met hem.

Ik hou van hem

en dan besluit hij alles zomaar weg te gooien, alsof het niets waard was..?

omdat ik zo 1-2-3 niet weet hoe ik dóór kan met wat hij me vertelde..?

HOE KAN IEMAND DAT VATTEN BINNEN 2 WEKEN..!?

Mijn kop knalt uit elkaar

pijn
Morgen om 11.00 hebben we een 'afspraak' om het aan de kinderen te gaan zeggen.

Dat het 'niet zo lekker gaat tussen papa en mama.'
En, papierwerk. .? Zakelijke dingen..?

Hoe kom je erachter hoe zoiets werkt?

Ik WIL daar helemaal niet mee bezig zijn...
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 00:39:

Dankjewel

Hoe kom ik nou deze f#cking nacht door..!?

Van minuut tot minuut.

Wat een ellende, meid.

Durf je die vriendin van je nog te bellen? Als je mijn vriendin was zou je me absoluut uit bed mogen bellen.

En als je dat bezwaarlijk vind is er altijd wel tot een uur of twee, drie iemand op het forum hier. En hé,.... aarzel niet om een crisisdienst oid te bellen, als je op een debiel tijdstip praten wil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 00:44:

...Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Google is ook dan je vriend.
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 00:44:

Ik WIL daar helemaal niet mee bezig zijn...

Haal hulp van iemand die dat wel kan. Je zus? Een vriendin?

Je hóéft niet alles zelf te doen!

En deze nacht kom jij door. <--- punt!

Jij, 20 jaar, alles: laat je door een haantje zonder kop niet wijsmaken dat dat niets voorstelt. Het is andersom. Het stelde zó veel voor dat de mogelijkheid om dat te verliezen zorgt dat het ego van hem knapt. Het idéé om dat verspeelt te hebben is al zo eng dat alle luiken dicht gaan. ( tja, en daar heeft hij natuurlijk een voorsprong, hij is geoefend luikensluiter).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het enige voordeel is dat hij zijn façade laat vallen, uit onmacht of wat dan ook dat doet er eigenlijk niet toe. Hij laat je keihard donderen.

Sensoor is bereikbaar, de crisisdienst is eerder voor hem.
Hatsjikideee...
Lees net weer even bij. Je bent wel de grootste hier in geweest zeg. Lijkt mij eigenlijk dat hij een en ander in een opwelling heeft gezegd. Misschien moet je het initiatief nemen tot iets van relatietherapie en dan besluiten jullie over een half jaar wat jullie doen. Met het oog op jullie gezin zal hij daar uiteindelijk heus wel mee akkoord gaan.
Als dit je gerust stelt :

http://allesoverscheiding ... ecklist-en-voorbereiding/
Jezus Zeeland want is dit dan? Sterkte en je hoeft vannacht toch niet uit te zoeken wat de zakelijke kant van een scheiding inhoudt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:feow schreef op 05 mei 2016 @ 00:52:

[...]

En deze nacht kom jij door. <--- punt!

Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sensoor Telefoon

Bel 0900-0767 voor een luisterend oor (5 cent per minuut plus eventueel de kosten voor je provider) of bel een lokaal nummer (alleen de kosten voor je provider).

De persoon met wie je praat, wil even naast jou staan, je helpen de zaken op een rij te krijgen. Hij of zij wordt hiervoor niet betaald. Wel worden de mensen aan de telefoon zorgvuldig geselecteerd, opgeleid (SPEN-gecertificeerd) en begeleid door professionele beroepskrachten. Het zijn betrokken mensen met levenservaring die graag iets voor jou, voor anderen en voor de maatschappij willen betekenen.

https://www.sensoor.nl/se ... .html#onze-lokale-nummers
misschien helpt het om je af te vragen wanneer jij dan wel "klaar" met iemand bent....ik denk dat je daar uiteindelijk veel antwoorden en rust/berusting kan vinden. Sterkte met dit alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven