Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.

Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.

Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.

Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.

Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.

Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...

Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...

Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.

Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.

Pffff. Wat moet ik hiermee?

Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
Goedemorgen Zeeland, heb je een beetje kunnen slapen?

Ik wil toch aangeven dat ik een beetje onrustig wordt van sommige dingen hier. Prachtig geschreven en het raakte ook bij mij, zeker. Maar is dat nu wel echt wat je nu nodig hebt?

Dat weet ik niet, dat kan ik ook helemaal niet bepalen. Stap voor stap je eigen weg, dat is wat je wilt en dat is ook goed denk ik,want hoe dan ook jij moet verder met jou en dat is makkelijker als je het op je eigen manier gedaan hebt.

Maar laat je ook niks aanpraten. Niet dat je je man acuut de deur uit moet trappen, maar ook niet hoe jij je hele leven in het leven zou hebben gestaan. Het kan namelijk ook best wel waar zijn wat je zelf altijd dacht tot nu. Jij was gewoon open en puur en heb niks gezien van het dubbelleven vn je man omdat je zo bent. Je zou het zelf nooit doen, hebt niks in die richting meegemaakt en verwacht het dus ook niet. Zo simpel kan het ook zijn.

Met alle respect voor de schrijvers hier hoor, want ieders intentie is goed, no doubt. Vind ik erg mooi in dit topic.

Maar wat even inmijn hoofd opkwam: in de jaren 80 waren er opeens vrouwen die in therapie dachten te herinneren dat ze sexueel misbruikt waren. Alsnog hun vader beschuldigen, hele families kapot en later was het toch niet zo. Als je zo kwetsbaar bent en wanhopig ben je ( je in het algemeen) misschien ook wel heel ontvankelijk. Ontvankelijk voor dingen die een verklaring zouden kunnen zijn. Omdat het beter te handelen is als je het snapt. Maar sommige dingen zijn niet te snappen. Het leven is niet eerlijk. Er zijn mensen die dingen doen die ik nooit zal kunnen begrijpen.

In die periode was ik overspannen. Naar aanleiding van een pittige jeugd. Ik had psychotherapie, en deed ook een cursus in het alternatieve cicuit. Die psychotherapie was een tijdje niet door de zomer. Cursus viel daarin.Nou ik zat al bijna in een psychiatrische kliniek. Kom ik weer bij mijn therapeut, praat er met haar over en ze zegt: ga jij es even in je kracht staan ipv inje zwakheid! Dat is een van de beste adviezen ooit geweest.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, vraag anders maar.
quote:misia schreef op 06 mei 2016 @ 08:33:

[...]

Wiebeltje, waar heb je het over? "Ik zou je willen helen."

Ik reageer volgens jou vanuit boosheid?

Ik denk dat het eerder onbegrip is, dat Zeeland manlief zo lang (en nog steeds) de hand boven het hoofd houdt.Ik kan er ook niets aan doen maar ik krijg ook een beetje de kriebels van "ik zou je willen helen". Sterker nog, als mensen zo beginnen is mijn eerste advies aan mensen die diep in de shit zitten om juist dit soort types te vermijden. Mensen die in een kwetsbare positie zitten moeten altijd uitkijken voor mensen met teveel begrip en die op de stoel gaan zitten van een professional.
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 19:59:

Erg druk hier in huis nu, maar heb even een vrij momentje nu

Hij zegt dat hij NIET meer mee leest. Maar tot een week ofzo geleden deed hij dat wel, dat heeft hij toen eerlijk toegegeven. Maar ik hou overal rekening mee.

Ik blijf hier schrijven, wil me dit hier niet af laten pakken, (heb wel serieus even overwogen of ik dan maar zou stoppen met schrijven hier, maar dit is mijn enige uitlaatklep, en dit is me gewoon teveel waard.) Dus voor mijn beleving heb ik hem -het idee dat hij mee zou kunnen lezen- even onder de 'negeer knop' gezet.

Homepage artikel...?

Wat wil dat zeggen...?

Krijg ik nu geld...?

Nee er is een sensatie artikel van gemaakt. Had hij trouwens ook echt de wratten? Hier staat van wel namelijk.

Het lijkt me wel dat de kans dat iemand jullie gaat herkennen enorm mee toe neemt, als jij straks familie of vrienden in vertrouwen wil nemen etc.

Ik denk niet dat het gezond is dat dit je enige uitlaapklep is, maar dat is mijn mening.

Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:Deadpool schreef op 06 mei 2016 @ 05:53:

[...]

Dan stap je in de auto. En ga je kijken op die plek. Al is t maar om te kijken of in dit geval je gevoel klopt. En hij moet niet zo jammeren dat je 'm niet gelooft. Raar he daar heeft ie het godsamme zelf naar gemaakt. Door de radiostilte en het rare gedrag. Door ineens pleite te gaan terwijl jij notabene staat te koken. Had hij ook braaf zn bordje keeg kunnen eten en erna te voet even een stuk kunnen wandelen. Hij reageerde echter pas na een halfuur op je app. Ik vind het heel opvallend dat ie de volgende dag zo rustig was. Klinkt als druk van de ketel na het weer een veeg geven aan zo'n snol. Nog nooit iemand zo om zien draaien door een afgelegen patatkraam. Dan had ie ook naar de gele M kunnen rijden ook daar zijn blije kindertjes die ijsjes eten en nog lang en gelukkig dichtgroeien.dit. Hij heeft daar ook niet gegeten dat heeft hij later nog gedaan in de gele M.
Ik heb er heel erg eens met Geronimo.
Weet je, het maakt niet uit of jouw man naar de hoeren is geweest. Je vertrouwt hem niet meer, en bij alles wat hij doet zal jij je (voorlopig) afvragen waar hij uithangt en of daar niet toevalig hoeren zijn. Dat is logisch, je weet het nog maar net, maar als jullie bij elkaar blijven is dat geen leven op die manier.

Als je samen blijft zal je dat een keer los moeten gaan laten. Ik weet niet wanneer het moment komt waarop je besluit of je dat wel of niet kan. Ik weet wel dat structureel wantrouwen je kan maken tot iemand die je niet wil zijn. Het maakt verbitterd en zuur.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik vind het echt SCHOFTERIG dat Viva hier een sensatie artikel van maakt terwijl TO het al zo moeilijk heeft. Wat een riool journalistiek. Pardon my french.
quote:Deadpool schreef op 06 mei 2016 @ 09:07:

Ik vind het echt SCHOFTERIG dat Viva hier een sensatie artikel van maakt terwijl TO het al zo moeilijk heeft. Wat een riool journalistiek. Pardon my french.

+ 100.000

je zou toch bijna niet meer op het forum willen meeschrijven.

zijn de voorwaarden van dit forum a la facebook trouwens? zo van, alles wat je hier neerpent mag zo door Viva naar eigen goeddunken worden overgenomen?
Jammer ook dat ze dit doen. Weerhoudt mensen met zulke pittige situaties om hier te komen schrijven misschien. Heel triest dit.

Volgens mij als je algemene voorwaarden aanvinkt bij t aanmaken van je profiel geef jectoestwmming voor dit.

Had je zoiets bij t huwelijk dan maar he. Algemene voorwaarden Vinkje.
Ik heb vannacht nog mijn reactie in een ander topic weggehaald met die reden. Omdat een ander zei 'ik voel een blog aankomen'. Ik zag dat meerderen hun posts hebben leeggehaald daar. Ging over dating dramas. Dit verziekt forummen echt want elk topic wat maar een beetje loopt zetten ze in de etalage nu op deze manier. Bah. Ik vind dat ze mensen moeten benaderen of dit OK is. Zeker bij iets precairs als dit waar kinderen bij betrokken zijn.
Hele goeie vraag! Hoe deden vrouwen dat vroegah. Ik weet het wel hoor, die bedekten veel meer met de mantel der liefde dan vrouwen tegenwoordig. En je kunt je afvragen hoe geemancipeerd het is, om het niet te doen. Ik bedoel, emancipatie is bedoeld om verder te komen in de samenleving, niet om je gelijk af te dwingen of om je hele leven alleen door te brengen. Want als je de lijn helemaal doortrekt, kun je je leven eigenlijk niet met een man delen. Vrouwen en mannen hebben namelijk totaal niet een gelijkwaardige positie in de samenleving.

Maar hoe gaan we dat veranderen, altijd single blijven, omdat we nu eindelijk weten, dat mannen veel vaker vreemdgaan dan men dacht. Vrouwen gaan ook vaker vreemd dan men dacht. En wat is vreemdgaan eigenlijk? Is dat altijd naar bed gaan met een ander? Want je kunt vreemdgaan ook anders invullen, vreemdgaan is van je relatie dwalen waar dat ongewenst is. Vrouwen kunnen totaal opgaan in hun kinderen en hun man als een soort meubelstuk gaan behandelen, even overdreven gesteld. Ik vind dat ook vreemdgaan. Want je creert er een afstand mee, tussen jou en je partner.

Vreemdgaan gaat over bedrog, men heeft gelogen natuurlijk. Maar liegen vrouwen dan nooit? Wat dacht je van zeggen dat je hoofdpijn hebt? Of je partner gebruiken als rustpunt terwijl je net doet alsof hij dat bij jou heeft. Bedrog kan meerdere gezichten hebben. Je kunt erover filosoferen. He Wiebeltje! Jij bent vast fan van gestalt, of niet? Ik hou ervan! Laat de mensen maar zelf nadenken idd.

Ik vind vreemdgaan niet zo erg. Wat zeg ik nu! Nee, het is niet fijn om bedrogen te worden. Maar er zijn ergere dingen. Echt. Waar. Hoe vaak denk je dat mijn vriend en ik sex hebben gehad met elkaar, we zijn 24 jaar samen. You do the math. En van die honderden keren, heeft ie een paar keer het met een ander gedaan. Druppel op een gloeiende plaat.

Zou ik dat zelf ook willen? Nee! Ik heb wel eens een trio met mijn vriend en een man erbij gedaan, gaaap. Vond ik niks aan, ik wilde eigenlijk dat ie wegging, die vreemde man. Alleen omdat mijn vriend erbij was, vond ik het niet erg en ook wel leuk om mee te maken. Maar ik dwaal nooit, ik kijk niet eens naar andere mannen. Ik ben nu eenmaal een trouwe hond. Mijn vriend heeft weer andere eigenschappen die heel mooi zijn en samen maken we een goeie combinatie. Hij is goed in zich als een lul de behanger gedragen, ik ben goed in vergeven. Zonder gein, ik heb ook echt mijn beperkingen en ik weet niet hoe erg die zijn voor mijn vriend. Ik ben geen man.

Ik vind dus niet dat de details uitmaken, dat is niet de kern van het probleem. De kern van het probleem, is dat twee mensen elkaar kwijt zijn geraakt. Hoe dat is gebeurd, maakt het echt uit? Het gaat erom, wil je de afstand kleiner maken, of groter? Want je hebt allebei bijgedragen aan die afstand. Vroegah, vond men dat liefde belangrijker is dan de details, en dat elkaar vergeven iets moois is (okee, voor god enzo maar het had een belangrijke sociale functie) en dat je families ook niet uit elkaar wilt trekken want economisch gezien zijn er ook nog structuren die afhankelijk zijn van niet ontbonden huwelijken. Ja, die mensen gingen idd nog meer vreemd, als ze echt echt niet gelukkig met elkaar waren. Maar, in deze tijd, blijven stellen die gescheiden zijn, ook wel vaker heel dichtbij elkaar wonen, zodat de kinderen geen last hebben van de scheiding.

Maar zelf denk ik, dat de meeste stellen, het gewoon in zich hebben om bij elkaar te blijven. Mensen vallen tegenwoordig over zo ontzettend veel, zometeen is heel Nederland vrijgezellig, wat hebben we daaraan? Ik kijk naar andere dingen, hoe goed pas je bij iemand, bv, of, wat wil je uit het leven halen? En hoe belangrijk is die andere vrouw, of vrouwen? Maakt het echt uit hoeveel andere vrouwen hij heeft gehad, meer dan 1? Want 1 is al genoeg om de boel te beeindigen he. Eigenlijk moet To gewoon beslissen of ze haar man voor vreemdgaan vergeeft of niet, de aantallen zijn niet belangrijk.

En blijven controleren, ik heb het ook even gedaan. Totdat ik mezelf bespottelijk vond, na 10 minuten dus. Ik heb geen sherlock kwaliteiten en wil die ook helemaal niet. Weet je wat het bewijs is dat iemand van je houdt? Als ze ontzettend hard voor je willen werken, en niet weggaan als er een probleem is. Liefde is het bewijs dat iemand van je houdt, niet welke route hij heeft gereden en of hij mogelijk langs de hoeren kan zijn geweest. Wat ik in dit voorbeeld van die wijk met asielzoekers, echt ontzettend belachelijk en vergezocht vind. Maar dat maakt niet meer uit als je boos bent en hem aan de schandpaal wil nagelen. Ik snap alleen niet dat anderen hier dat niet zien, die er zelf niet bij betrokken zijn. Kom op, illegale prostitutie van asielzoekers, gewoon vlakbij een woonwijk?? Dat had allang in de telegraaf gestaan, als daar geruchten over waren. Ik heb ze nergens gehoord hoor. Die mensen zijn allang blij dat ze hier mogen blijven en gaan niet allemaal tippelen, omdat ze in de goot liggen. Het is een doorsnede van een samenleving, neen, dat zijn niet allemaal mensen die overgaan tot prostitutie, omdat ze het moeilijk hebben.

Eerlijk gezegd, vind ik vrouwen die zichzelf prostitueren, meestal beschadigde mensen, dat kan gewoon niet anders. Ik zou het nog niet kunnen, als iemand een pistool tegen mijn hoofd hield, een vreemde man, niet aantrekkelijk met een dikke buik, die sex met je wil. Maar, hij betaalt ervoor. . Dat kun je alleen doen als je op gebied van intimiteit schade op hebt gelopen, of er erg extreem in bent. In beide gevallen, levert het geen prettig leven op met rozengeur en maneschijn. Die vrouwen zijn pas zielig. Ja, ze verdienen veel geld. Kunnen ze weer drugs kopen, of nog meer halfnaakte kledij/stilleto's/etc. Hoogstwaarschijnlijk zullen zij nooit weten wat het is om een relatie te hebben van meer dan 20 jaar, met drie kinderen, een baan, hypotheek/huis en een sociaal leven met veel vrienden en familie. Als je daarover na gaat denken, goed na gaat denken, wie heeft er dan 'gewonnen'?

Nou ja, To, ik snap je worstelingen wel. Ik heb geen idee hoe dit af gaat lopen, want ik ken To niet persoonlijk. Dus ja, ik kan wel zeggen dat ik wil dat ze bij hem blijft maar wat een onzin, dat kun je niet zeggen vanaf een forum hoor. Dan moet ik ze eerst zien en spreken en eigenlijk goed leren kennen. Ik heb geen mening over hoe het af zou moeten lopen. Mensen beslissen allemaal weer anders, wij kunnen alleen onze eigen overwegingen posten. Ik hoop ook helemaal niet dat To bij hem blijft, of bij hem weggaat. Dat zou hetzelfde zijn als een mening hebben over het huwelijk van Wim-Lex en Max. Ik heb echt geen flauw idee hoe die twee achter de schermen met elkaar zijn. Meestal weten alleen de twee mensen dat, die in het huwelijk zitten. En wij horen maar 1 kant, ook nog.

Ik weet wel dat ik To haar posts erg kan waarderen. Ik ben intussen wel een beetje nieuwsgierig welke forummer ze is want ik heb bewondering voor haar keuzes en manier van handelen en beslissen. Die komt er sowieso wel, omdat ze sterk en slim is. Maar gum niet uit dat haar man ook een prettig mens kan zijn, dat lijkt me logisch, mensen kiezen elkaar uit, ook omdat ze op elkaar lijken in bepaalde opzichten. Ik weet zeker dat de man van To, geen sukkeltje is of een sociopaat die zich goed vermomd heeft. O sorry, narcist was het he? Schrik niet, hij is een gewone man.

Mannen hebben hun gevoeligheden en fouten, net als vrouwen, alleen doen zij dat net ff anders dan wij. Als wij dreigen te ontploffen, bellen we onze vriendinnen op ofzo, of nemen meer me-time, of gaan winkelen. Mannen hebben minder gereedschappen voor wat ze moeten doen, als ze zich heel erg gestrest voelen. Daar is ook veel minder oog voor, want mannen mogen geen drama maken. Nou, ik vind dus dat ze dat wel mogen. Hun drama is anders dan de onze.

Misschien moeten we wat meer oog hebben voor mannen hun emoties en die niet als minderwaardig aan de onze verklaren. Zodat ze meer gaan delen. Iedereen zeurt altijd dat mannen over hun gevoelens moeten praten maar eigenlijk mogen ze dat niet van ons. Ze moeten de rots in de branding zijn en blijven. Als ze snotterend en blubberend in onze schoot vallen, raken we in paniek. Maar mannen en vrouwen hebben net zoveel emoties. Dus waar moeten die mannen er dan mee? Er is een prijs die je betaald voor macho-isme, en dat is waar we dan op rekenen. Blijf jij macho en gesloten, kan ik overal drama over blijven maken. Ik vind dat geen goed idee maar mannen hebben echt meer hulp nodig daarbij.

En ik kan ook wat minder drama maken, ik denk dat we dan een betere balans krijgen. Maar, ik weet ook dat de pijn je lang kan blijven pesten, maar ik denk zeker dat de samenleving daaraan bijdraatgt, aan dat rotgevoel. Vreemdgaan moet je heel erg vinden, dat is cultuur. Is het echt heel erg belangrijk dat alle bedrog, beantwoord wordt met een breuk? Misschien iets om over na te denken. Vroeger redden ze het ook prima en die mensen bleven levenslang samen. Het heeft iets heel moois en waardevols, vind ik zelf, dus dat is mijn voorbeeld waar ik op wil lijken. Nou en dat het niet tot de letter allemaal volgens de regels is gegaan? Het is jouw leven en je moet het leuk vinden, verder is er niks verplicht.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Deadpool schreef op 06 mei 2016 @ 09:15:

Ik heb vannacht nog mijn reactie in een ander topic weggehaald met die reden. Omdat een ander zei 'ik voel een blog aankomen'. Ik zag dat meerderen hun posts hebben leeggehaald daar. Ging over dating dramas. Dit verziekt forummen echt want elk topic wat maar een beetje loopt zetten ze in de etalage nu op deze manier. Bah. Ik vind dat ze mensen moeten benaderen of dit OK is. Zeker bij iets precairs als dit waar kinderen bij betrokken zijn.Helemaal mee eens!
Goedemorgen Zeeland. Hopelijk kon je slapen. Ik zie dat Geronimo, Rrinkje en andere mensen denken dat ik pleit voor zelfstandige psycho-analyse. Dat is niet zo hoor, want dat bestaat niet. Waar ik je mee hoop te helpen is zeggen dat je de focus op jezelf mag hebben als invoelen wat jij wel en niet wil. Ik besteed er blijkbaar als leek te veel woorden aan. Dat is omdat ik jou mijn omwegen zou willen besparen. Maar dat gaat natuurlijk niet. Danes, ik zal een toontje lager zingen. Kunnen jullie stellig blijven. Daar heeft Zeeland denk ik veel aan.
Oh ga jij even bepalen aan welke reacties TO wat heeft? Die heeft zelf een mond hoor en kan dat heel goed zelf aangeven. Ik stel voor dat je het bij jezelf houdt Wiebeltje want anderen hebben in een openbaar topic het volste recht te reageren zoals ze doen.

Bovendien ben ik hard met een reden. Dat patatkraam in afgelegen gebied verhaal stinkt. Stinkt net zo hard als als fervent hoerenloper beweren dat je naar de Wallen was om naar de Chinees te gaan. Als het al waar is...krijg je de schijn alleen maar tegen je als man en dat moet je toch nieteens willen??
brrr, gruwel ook van t feit dat VIVA dit zo in de etalage zet. Brrrr. Die inleiding :sick:!! Zo kun je makkelijk scoren!

(redactie: zetten jullie dit er even bij, in t overzicht forumcitaten)?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Goedemorgen Zeeland. Hopelijk heb je wat kunnen slapen. Pas goed op jezelf. Ik denk aan je.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Rob Oudkerk ging ook vaak van mooie uitzichten genieten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hé, ik meende het hoor! Neem/nam jullie woorden serieus want ik wil geen verwarring zaaien bij Zeeland. En ik houd het bij mezelf als ik zeg dat IK DENK dat Zeeland er veel aan heeft!
Het is toch niet waar dat Viva met dit verhaal aan de loop gaat?! Hoe ziek!!!!!
quote:Deadpool schreef op 06 mei 2016 @ 09:07:

Ik vind het echt SCHOFTERIG dat Viva hier een sensatie artikel van maakt terwijl TO het al zo moeilijk heeft. Wat een riool journalistiek. Pardon my french.Say whut?? Is dat zeker? Zal ik ook al mijn posts maar verwijderen dan? Ik vind de mix van meningen prettiger dan mijn mening alleen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik wacht wel af wat Zeeland ervan vindt. We kunnen ook allemaal al onze posts verwijderen he. Is even werk maar ik heb het er wel voor over. Ik wist niet dat topics hier letterlijk worden overgenomen om er artikelen van te maken. Idd, dan heb ik niet zo'n zin meer om nog topics aan te maken. Wordt gezellig hier dan!
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 00:39:

Dankjewel

Hoe kom ik nou deze f#cking nacht door..!?

ZO k#t dit

Ik was verdomme nog helemaal niet 'klaar' met hem.

Ik hou van hem

en dan besluit hij alles zomaar weg te gooien, alsof het niets waard was..?

omdat ik zo 1-2-3 niet weet hoe ik dóór kan met wat hij me vertelde..?

HOE KAN IEMAND DAT VATTEN BINNEN 2 WEKEN..!?

Mijn kop knalt uit elkaar

pijn

Waar is je zelfrespect. Hij behandelt je al 16 jaar als stront door achter je rug om naar de hoeren te gaan en jij wil bij hem blijven.

Je gevoelens hebben niks met liefde te maken en het heeft nog minder met kracht te maken. Wat je doet door bij hem te blijven is niet "sterk", zoals hier zo zoetsappig door anderen gekweeld wordt. Je bent afhankelijk van hem, je wordt hysterisch zonder hem en je hebt liever een slechte man in je leven dan geen man.
quote:misia schreef op 06 mei 2016 @ 09:27:

brrr, gruwel ook van t feit dat VIVA dit zo in de etalage zet. Brrrr. Die inleiding :sick:!! Zo kun je makkelijk scoren!

(redactie: zetten jullie dit er even bij, in t overzicht forumcitaten)?

je kunt onder het viva sensatie verhaal reageren. al een aantal forummers hebben hun onvrede over plaatsing van dit verhaal op deze manier kenbaar gemaakt.

zie: http://www.viva.nl/sex-en ... ge-voor-hem-was/#comments
quote:Sapsorrow schreef op 06 mei 2016 @ 09:39:

[...]

Say whut?? Is dat zeker? Zal ik ook al mijn posts maar verwijderen dan? Ik vind de mix van meningen prettiger dan mijn mening alleen.Zie eerder screenshot in dit topic gemaakt door een andere forummer
quote:simone789 schreef op 06 mei 2016 @ 09:09:

[...]

+ 100.000

je zou toch bijna niet meer op het forum willen meeschrijven.

zijn de voorwaarden van dit forum a la facebook trouwens? zo van, alles wat je hier neerpent mag zo door Viva naar eigen goeddunken worden overgenomen?Ja. Heb je ze niet gelezen? (Zou je wel moeten doen voordat je dingen on line plaatst.) Is vanuit Viva bekeken heel logisch. Het forum levert weer bladvulling voor Viva. Bovendien, het staat hier toch al in het openbaar.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven