Mode & Beauty alle pijlers

help!! leggings?

07-05-2016 20:01 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij eigenlijk nooit echt druk gemaakt om kleding, tot dit jaar! Ik ben ineens heel bewust bezig met wat heb ik nou eigenlijk aan. Ik ben opzich een vrouw die van jurkjes houd. In de winter met een dikke zwarte panty en goede hakken, in de zomer met slippers en jawel.. een legging!!

Nou begin ik hier toch ineens heel erg aan te twijfelen. Het zomer jurkje met legging? Staat dit eigenlijk wel? En wanneer kan het en wanneer niet? 3kwart of lang? (Ik draag overigens alleen zwarte )

onder mijn basic jurkjes die donker zijn vind ik het voor mijn gevoel wel oke, onder een wat sierlijke jurkje voel ik mij inmiddels een beetje een burgertrut..

Oordeel en vertel..!
quote:CarrieM schreef op 07 mei 2016 @ 22:01:

Ik zie trouwens zelden lelijke benen hoor. Als ik een vrouw zie met blote benen onder een jurk/rok valt ze me waarschijnlijk niet op, of ik denk 'leuk, lekker zomers gekleed'.

Als ik een vrouw zie met een legging onder een jurk/rok zie ik dat op een kilometer afstand al, en denk ik 'wat zonde'.

Ik kan me eigenlijk niet bedenken wanneer ik ooit lelijke vrouwenbenen zag. En wit vind ik ook totaal niet storend, dat is gewoon je huidskleur toch.

Ben jij een man?

Ik (vrouw) kijk dus wel naar benen en 9 van de 10 keer denk ik: die benen wil ik ook.
quote:Acer1968 schreef op 07 mei 2016 @ 22:06:

[...]

Ben jij een man?

Ik (vrouw) kijk dus wel naar benen en 9 van de 10 keer denk ik: die benen wil ik ook.

Nee ik ben een vrouw en ik heb niks met benen, niet in positieve zin als in negatieve zin, het zijn gewoon 2 lange lichaamsdelen om mee te lopen. Ik kijk er nooit naar bij andere vrouwen.

Uiteraard zie ik wel het verschil tussen slanke lange benen en korte dikke benen, maar bij die laatste zou ik dus nooit denken 'jeetje wat lelijk, zij kan echt geen jurk aan'.
quote:retrostar schreef op 07 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Ik eet vaak groentenmix waar peen, broccoli en bloemkool in zit dus dat tikt aardig aan.

Maar heel vroeger was het al bekend; toen waren er bruinpillen op betacaroteenbasis.Zit ineens te bedenken dat lidl ook van die zakken groentemix verkoopt. Goeie tip van die groentemix!
Ik vind een zwarte legging niet zo mooi in de zomer, maar een met een printje wel. Ik heb er zelf geen met print, maar in mijn schoonfamilie dragen ze dat weleens en ik vind het best leuk staan. Met gekleurde leggings heb ik ook geen probleem.
quote:Nouschi schreef op 07 mei 2016 @ 21:19:

Nou ik wacht even op missmisery, scheelt typen

Haha wat zijn we het lekker eens Nouschi!

Persoonlijk kan ik me ook wel in de 'ik zie zelden lelijke benen'-mening vinden.

Vandaag de hele middag in de stad gelopen en mijn collega's (3x man) en ik vonden de leggings en mensen met lange (zwarte!) broeken er toch meer uitspringen. Geen enkele opmerking over lelijke benen gehoord.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Acer1968 schreef op 07 mei 2016 @ 22:10:

[...]

Zit ineens te bedenken dat lidl ook van die zakken groentemix verkoopt. Goeie tip van die groentemix!Ja die! Er liggen ook worteltjes met erwtjes, in van die heel grote zakken in de diepvries.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 mei 2016 @ 21:26:

Draag gewoon wat je fijn vindt.

Als je naar het forum moet luisteren mag je helemaal niets meer aan behalve een jeans met hakken en een jasje.

Heerlijk, zien we er allemaal hetzelfde uit.

Echt leuk.Ik ben het hier erg mee eens. En ik heb geen leggings, maar wel tolerantie voor wat andere mensen aan willen. Kan mij het schelen.
Ga de groentemix ook proberen.

Maar dan met een jurk erboven.
quote:Vinyl schreef op 07 mei 2016 @ 20:38:

[...]

Tip: Sarahs Sweeties: rollen niet op, zweten niet, knellen niet, ik zweer erbij. Zijn niet goedkoop maar ik heb er een paar en doe er al járen mee! Al weet ik niet of ze in jouw geval lang genoeg zijn realiseer ik me.Ik ga in elk geval kijken! Dank je wel
Ik heb zelf geen moeite om in mijn vrije tijd een korte rok te dragen zonder legging (ik draag alleen leggings bij wijze van 'huispak' ), maar wel een beetje als ik naar mijn werk moet. Op mijn werkplek kleedt iedereen zich informeel, maar niet te sexy.

Oplossing: een rok tot aan de knie (koker met split of iets wijder), en dan sneakers of platte sandalen eronder.

Sneakers zijn mijn favoriet. Dat voelt minder "bloot". Misschien is dit iets voor je?
quote:CarrieM schreef op 07 mei 2016 @ 20:03:

Het zomer jurkje met legging? NEE

Staat dit eigenlijk wel? NEE

En wanneer kan het en wanneer niet? NOOIT

3kwart of lang? NIETHier sluit ik mij helemaal bij aan
Is een driekwart min-of-meer skinny jeans ook fout?

Ik zelf vind bootcut lang mooier maar zo winters met dit weer..

Een rok of jurk vind ik niet altijd praktisch op de fiets.

Een linnen lange broek vind ik ook leuk maar kan ook dubieus staan..

Moeilijk hoor.
quote:ladygaga_xx schreef op 07 mei 2016 @ 21:13:

[img]http://www.rtlnieuws.nl/sites/default/f ... k=QOgqeW7I[/img]@BarbaraCartland. Ben het met je eens
quote:just_sabina schreef op 07 mei 2016 @ 20:52:

Oke, laatste vraag, hoe doen jullie dat bij zo'n 18 graden, ik vind dit te koud voor blote benen (koukleum)

geen jurk of dan gewoon nog maar een paar laarzen eronder?

Vorige week was het zes graden buiten. Dan is bijna twintig een verademing en dan draag ik gewoon een rok/jurk. Vandaag was het 28 graden, volgende week gaat ie weer terug naar 18, dan is het gevoelsmatig veel kouder en dan trek ik een lange broek aan.

Mij zie je niet met leggings, die stoppen net op het dikste deel van mijn kuiten. Dat is nog niet zo´n punt, maar daar heb ik nogal spataderen. Yuk. Dus hier wél bruin-zonder-zon, dan ziet het er gewoon beter uit. En rokken/jurken tot op de knie. Korter ziet er niet (meer) uit. Plus, vanmiddag op een terrasje gezeten, met een kortere rok zie je daarna die suffe strepen van de terrasstoelen zo in je benen afgedrukt staan. Alleen al daarom geef ik toch de voorkeur aan iets langers.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Mijn benen zijn echt minder mooi, en ik zou een moord doen (figuurlijk dan) voor 'stokjes met klutsknieën'. Echt, ik kan zo jaloers zijn op vrouwen met dunne benen en frele enkels. Mijn benen zijn vormeloos, stevig dijen, dikke knieën, en ze lopen nagenoeg recht/taps toe tot aan mijn dikke enkels. Heb ik ook nog een 'spinnenweb' in een van mijn knieholtes, en bruin worden ze ook nooit.

Maar ja, ik vind het dus wel fijn om jurkjes te dragen, dus dat doe ik dan ook maar.
quote:MinkeDeWit schreef op 07 mei 2016 @ 23:02:

Mijn benen zijn echt minder mooi, en ik zou een moord doen (figuurlijk dan) voor 'stokjes met klutsknieën'. Echt, ik kan zo jaloers zijn op vrouwen met dunne benen en frele enkels. Mijn benen zijn vormeloos, stevig dijen, dikke knieën, en ze lopen nagenoeg recht/taps toe tot aan mijn dikke enkels. Heb ik ook nog een 'spinnenweb' in een van mijn knieholtes, en bruin worden ze ook nooit.

Maar ja, ik vind het dus wel fijn om jurkjes te dragen, dus dat doe ik dan ook maar.

Ik vind dat echt heel stoer van jou. Oprecht gemeend.

Als ik een jurk of rok aantrek dan heb ik het idee dat iedereen denkt: 'daar gaat Sidonia'.

Ik heb het lef gewoon echt niet. Ik voel me ook naakt zonder lange broek of een legging.
Met een verzorgd uiterlijk kan heel veel.

Maakt het niet zoveel uit wat er gedragen wordt.
quote:Reigie3 schreef op 07 mei 2016 @ 22:19:

Ga de groentemix ook proberen.Als het om het bruinworden gaat, zou ik de pillen nemen; daar gaat veel minder moeite in zitten en dan weet je meteen binnen een paar weken of je het mooi vindt.
http://www.detuinen.nl/betacaroteen15-mg.html

Voor elke pil moet je bijna anderhalf kilo peentjes eten.
quote:retrostar schreef op 08 mei 2016 @ 08:35:

http://www.detuinen.nl/betacaroteen15-mg.html

Voor elke pil moet je bijna anderhalf kilo peentjes eten.

Is nog maar de vraag of je daar mooi bruin van wordt.

Ik niet in ieder geval, ik sloeg eerder geel/oranje uit .
..
quote:Acer1968 schreef op 07 mei 2016 @ 23:20:

[...]

Ik vind dat echt heel stoer van jou. Oprecht gemeend.

Als ik een jurk of rok aantrek dan heb ik het idee dat iedereen denkt: 'daar gaat Sidonia'.

Ik heb het lef gewoon echt niet. Ik voel me ook naakt zonder lange broek of een legging.

Ga voor de grap eens ergens in een grote stad op een terrasje zitten en kijk dan eens naar wat er zoal voorbij komt. Dikke benen, dunne benen, lange en korte benen, rode, bruine, witte benen, putjes, spataderen, littekens. En ik heb gisteren daadwerkelijk 3 paar benen gezien waarbij ik dacht; doe maar niet. Maar niet zozeer vanwege de benen, maar eerder vanwege de combi benen/kleding. Een broek die drie maten te klein is kan écht niet en een doorschijnende witte jurk met een zwarte onderbroek eronder, nou, doe dat ook maar niet.

Je benen zijn gewoon net als de rest van je lijf. Je kunt met maatje 34 niet verwachten dat er een lading spek op komt als je dat op je armen enzo ook niet hebt. En met maat 44 en een stevig bovenlijf zouden benen á la Sidonia er niet uitzien.

Je bent zoals je bent en als je je garderobe een klein beetje aanpast, dan zien ook jouw benen er prima uit hoor.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:equivokee schreef op 08 mei 2016 @ 08:42:

[...]

Is nog maar de vraag of je daar mooi bruin van wordt.

Ik niet in ieder geval, ik sloeg eerder geel/oranje uit .

Bruin wordt gemaakt van geel en oranje. Je doet er een priegeltje zwart bij en je krijgt warm-oker.

Je had dus weinig pigment of schaduw in je huid en dan moet je ook minder caroteen nemen om een betere tint te krijgen.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 mei 2016 @ 21:26:

Draag gewoon wat je fijn vindt.

Als je naar het forum moet luisteren mag je helemaal niets meer aan behalve een jeans met hakken en een jasje.

Heerlijk, zien we er allemaal hetzelfde uit.

Echt leuk.quote:barbaracartland schreef op 07 mei 2016 @ 22:18:

[...]

Ik ben het hier erg mee eens. En ik heb geen leggings, maar wel tolerantie voor wat andere mensen aan willen. Kan mij het schelen.Maar hier draait het dus helemaal niet om in dit topic. Lees de OP er maar op na. TO vraagt om wat wij ervan vinden. Sommigen vinden het dus niet en sommigen vinden het ok. En nu zou je 'volgens het forum" niets anders meer aan kunnen dan jeans en hakken? Zouden mensen niet tolerant zijn als zij aangeven op een vraag dat zij het niet leuk vinden staan? Beetje flauw dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven