Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 mei 2016 om 01:42
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 08 mei 2016 @ 01:33:
Roeit de mensheid zichzelf uit? Steeds vaker hoor je van vruchtbaarheid s problemen.
Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen?yep! first thing in the morning!
Roeit de mensheid zichzelf uit? Steeds vaker hoor je van vruchtbaarheid s problemen.
Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen?yep! first thing in the morning!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 8 mei 2016 om 06:06
Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen?
Waar héb je het over?
Doe anders even een link naar de bron waar je deze stelling vandaan hebt.
Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen?
Waar héb je het over?
Doe anders even een link naar de bron waar je deze stelling vandaan hebt.
zondag 8 mei 2016 om 12:23
Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen? De frustratie! Ik denk dat moeder aarde vindt dat er teveel van ons zijn. Als er van 1 diersoort teveel is, grijpt moeder natuur in. Bv bij konijnenplagen zie je wel vaker dat er myxomatose uitbreekt. Teveel mensen bij elkaar = ziektes. Denk ik. Ik ben zelf ook niet erg vruchbaar, geloof ik, en dat is maar goed ook. Nog meer van mij, kan de wereld niet aan.
Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen? De frustratie! Ik denk dat moeder aarde vindt dat er teveel van ons zijn. Als er van 1 diersoort teveel is, grijpt moeder natuur in. Bv bij konijnenplagen zie je wel vaker dat er myxomatose uitbreekt. Teveel mensen bij elkaar = ziektes. Denk ik. Ik ben zelf ook niet erg vruchbaar, geloof ik, en dat is maar goed ook. Nog meer van mij, kan de wereld niet aan.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
zondag 8 mei 2016 om 12:44
Hier geef de adblocker problemen. Niet alle versies van de browser ondersteunen de laatste versies.
Zelf heb ik wel erg veel blokkades die teveel blokkeren.
Bij mij heeft de reclame juist een averechts effect. Ik sla de site over.
Ik heb voor mezelf een moederdagcadeau gekocht. Een cadeaubon met een leuk setje erbij.
Het ging dus om dat setje. Krijgt mijn moeder het setje en ik houd de bon.
Ik heb voor mezelf een moederdagcadeau gekocht. Een cadeaubon met een leuk setje erbij.
zondag 8 mei 2016 om 13:41
zondag 8 mei 2016 om 13:49
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 mei 2016 @ 12:44:
Hier geef de adblocker problemen. Niet alle versies van de browser ondersteunen de laatste versies.
Slim!
Ik doe niet aan moederdag en heb het mijn kinderen verboden aan dat commerciele gedoe mee te doen.
Maar ik kom net thuis en de dames hebben even wat huishoudklusjes gedaan
Slim!
Ik doe niet aan moederdag en heb het mijn kinderen verboden aan dat commerciele gedoe mee te doen.
Maar ik kom net thuis en de dames hebben even wat huishoudklusjes gedaan
Je bent zelf een theepot
zondag 8 mei 2016 om 17:17
quote:yasmijn schreef op 08 mei 2016 @ 17:12:
Hoera voor de superboeren!
Geen deuk in een pakje boter, het hele seizoen niet, daarom net op 't nippertje nog een laatste kans via de play-offs, maar deze laatste wedstrijd 'bepalen' ze wie kampioen wordt.
Hoera voor de superboeren!
Geen deuk in een pakje boter, het hele seizoen niet, daarom net op 't nippertje nog een laatste kans via de play-offs, maar deze laatste wedstrijd 'bepalen' ze wie kampioen wordt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 8 mei 2016 om 17:26
quote:simbalabimba schreef op 08 mei 2016 @ 17:17:
[...]
Geen deuk in een pakje boter, het hele seizoen niet, daarom net op 't nippertje nog een laatste kans via de play-offs, maar deze laatste wedstrijd 'bepalen' ze wie kampioen wordt.Ze stonden gelijk met PSV, alleen het doelpuntensaldo verschilde en dat was in het voordeel van Ajax.
[...]
Geen deuk in een pakje boter, het hele seizoen niet, daarom net op 't nippertje nog een laatste kans via de play-offs, maar deze laatste wedstrijd 'bepalen' ze wie kampioen wordt.Ze stonden gelijk met PSV, alleen het doelpuntensaldo verschilde en dat was in het voordeel van Ajax.
Je bent zelf een theepot