Mode & Beauty alle pijlers

Fashion Fail

08-05-2016 21:07 70 berichten
bij sommige mensen denk ik kijk je wel eens in die spiegel als je de deur uit gaat. Dit topic bied de mogelijkheid om erover te kletsen.

Ow het gaat niet om het topic maar wel om zo'n foto en dat ze bij eerste piepje snel die foto gaat weghalen. Nogal schijnheilig. Heeft verder niet te maken met wie dat topic opent. Maar het is wel weer typerend ja.
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 21:35:

[...]

Boeit me niet wie het doet, had ik nog niet eens gezien toen ik reageerde. Topics met zo'n negatieve instek vind ik gewoon nogal suf. Bij celebrities vind ik het nog iets anders, maar ook dat mag respectvol wat mij betreft. oh alsjeblieft zeg. Er worden hier regelmatig topics geopend over dat witte leggings niet mogen. Of er wordt in topics zelf, als een forummer bv vraagt wat er bij haar roze Uggs past, gezanikt over dat dat niet kan etc. En gewoon een onschuldig topic over modeflaters kan dan ineens niet.
quote:Goede-Fee schreef op 08 mei 2016 @ 21:39:

Ow het gaat niet om het topic maar wel om zo'n foto en dat ze bij eerste piepje snel die foto gaat weghalen. Nogal schijnheilig. Heeft verder niet te maken met wie dat topic opent. Maar het is wel weer typerend ja.er wordt aanstoot genomen aan de foto. TO haalt hem weg. Fijn toch?
Maar nu staat de foto er weer en ik snap er geen kut meer van. Wat is de precieze bedoeling van dit topic?
quote:Starshine schreef op 08 mei 2016 @ 21:39:

[...]

oh alsjeblieft zeg. Er worden hier regelmatig topics geopend over dat witte leggings niet mogen. Of er wordt in topics zelf, als een forummer bv vraagt wat er bij haar roze Uggs past, gezanikt over dat dat niet kan etc. En gewoon een onschuldig topic over modeflaters kan dan ineens niet.

En in die topics reageer ik net zo. Want die snap ik niet. Ga er niet van maken dat het iets tegen to is, want dat is het niet. Ik vind dat gemiep over hoe iemand eruit zou moeten zien en doen alsof mode iets is wat je goed of fout kunt doen zo suf. Zeker als dat gepaard gaat met het plaatsen van foto's van wildvreemde mensen die ook maar gewoon door de supermarkt lopen .

Net als met die pagina over kort pittige kapsels, dat topic heb ik me net zo goed in gemengd. Ik vind het respectloos en van weinig diepgang getuigen als je je tijd moet vullen met het afkraken en belachelijk maken van mensen die ook maar gewoon rondlopen.
Volgens mij is het net als het blauw/goude jurkje, de ene keer zie je Kim K. en de andere keer dikke vrouw in Wallmart.
quote:Ttass28 schreef op 08 mei 2016 @ 21:43:

[img]http://plzcdn.com/ZillaIMG/3de7422fbac8 ... c1e98e.jpg[/img]

Wie bepaalt dat? Ziet dit er nu echt zo afschuwelijk uit?

Jij opende laatst een topic met wat je wilde combineren... wat als mensen daar massaal roepen dat dat een beláchelijke keuze is, een fashionfail, dat je dat echt niet kunt maken, hoe je de deur uit durft op die manier... waarom zou jij dat wel over anderen gaan doen?
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 21:45:

[...]

Wie bepaalt dat? Ziet dit er nu echt zo afschuwelijk uit?

Jij opende laatst een topic met wat je wilde combineren... wat als mensen daar massaal roepen dat dat een beláchelijke keuze is, een fashionfail, dat je dat echt niet kunt maken, hoe je de deur uit durft op die manier... waarom zou jij dat wel over anderen gaan doen?Tuurlijk dan zou ik dat niet aan doen je vraagt niets voor niets om advies toch?
quote:Ttass28 schreef op 08 mei 2016 @ 21:46:

[...]

Tuurlijk dan zou ik dat niet aan doen je vraagt niets voor niets om advies toch?Maar deze mensen vragen geen advies of beoordeling. En dan nog is een advies 'joh, ik zou daar en topje in een andere kleur bij aantrekken' of 'misschien staat dat en dat model je beter' iets anders dan het afdoen als een fashionfail compleet met foto om iemand voor schut te zetten.
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 21:42:

[...]

En in die topics reageer ik net zo. Want die snap ik niet. Ga er niet van maken dat het iets tegen to is, want dat is het niet. Ik vind dat gemiep over hoe iemand eruit zou moeten zien en doen alsof mode iets is wat je goed of fout kunt doen zo suf. Zeker als dat gepaard gaat met het plaatsen van foto's van wildvreemde mensen die ook maar gewoon door de supermarkt lopen .

Net als met die pagina over kort pittige kapsels, dat topic heb ik me net zo goed in gemengd. Ik vind het respectloos en van weinig diepgang getuigen als je je tijd moet vullen met het afkraken en belachelijk maken van mensen die ook maar gewoon rondlopen.Eens.
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 21:48:

[...]

Maar deze mensen vragen geen advies of beoordeling. En dan nog is een advies 'joh, ik zou daar en topje in een andere kleur bij aantrekken' of 'misschien staat dat en dat model je beter' iets anders dan het afdoen als een fashionfail compleet met foto om iemand voor schut te zetten.Het is luchtiger dan je denkt. Zo heeft iedereen ergens een mening over.
He, nu zie ik Kim K. weer!

[...]

Net als met die pagina over kort pittige kapsels, dat topic heb ik me net zo goed in gemengd. Ik vind het respectloos en van weinig diepgang getuigen als je je tijd moet vullen met het afkraken en belachelijk maken van mensen die ook maar gewoon rondlopen.
quote:Starshine schreef op 08 mei 2016 @ 21:31:

Ik vind de muffin top een regelrechte fail. (voor de goede orde: dat is als je een strakke heupbroek aanhebt waar je lovehandles dan overheen hangen.

[afbeelding]

Strakke heupbroeken zijn nou eenmaal voor bijna niemand weggelegd. Dus doe aub een broek met hogere taille aan ipv van die hangbuik eroverheen te laten bungelen.

Ook de niet aflatende trend onder jongens om een hele laaghangende broek aan te hebben vind ik vreselijk.

[afbeelding]

Dingen als crocs of uggs boeien me dan weer vrij weinig.Heupbroek is ook niet mooi als je wat voller bent. Een broek met een hoge taille kan wel weer vind ik.
Hele dunne mensen met een k*tbrug en dan met hoge laarzen die slobberen rond die dunne benen. Geen pan!
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 08 mei 2016 @ 22:03:

Hele dunne mensen met een k*tbrug en dan met hoge laarzen die slobberen rond die dunne benen. Geen pan!

Een kutbrug? Google geeft me deze hit

Tjezus, wat vals

Classy...

En wat kunnen die mensen daar aan doen?
quote:shala91 schreef op 08 mei 2016 @ 22:05:

[...]

Classy...

En wat kunnen die mensen daar aan doen?En ook een snelle overgang na de op Rhaegals post
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 08 mei 2016 @ 22:08:

[...]

En ook een snelle overgang na de op Rheagals postIk hoop op sarcasme
Legging als broek. Onder een tuniek kan nog wel

[...]

Net als met die pagina over kort pittige kapsels, dat topic heb ik me net zo goed in gemengd. Ik vind het respectloos en van weinig diepgang getuigen als je je tijd moet vullen met het afkraken en belachelijk maken van mensen die ook maar gewoon rondlopen.Ik zou zeggen open je eigen topic!! Een betere wereld begint bij jezelf!

Hele dunne mensen met een k*tbrug en dan met hoge laarzen die slobberen rond die dunne benen. Geen pan!en je eerdere reactie, is nu al van de baan?
-
anoniem_221519 wijzigde dit bericht op 09-05-2016 07:13
Reden: niet relevant voor dit topic
% gewijzigd
quote:Franjestaart schreef op 08 mei 2016 @ 22:13:

[...]

Ik zou zeggen open je eigen topic!! Een betere wereld begint bij jezelf!Oh ja, want zo werkt een forum. Als je ergens anders over denkt dan open je een eigen topic, want je mening geven in een ander topic mag niet. Ofzo. Stom van me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven