Fashion Fail
zondag 8 mei 2016 om 21:19
quote:Ttass28 schreef op 08 mei 2016 @ 21:11:
To trapt af.
Ik vind het lelijk als volle vrouwen geen corrigerende onderbroek dragen onder een strakke jurk. Je ziet gewoon vet op en neer bewegen. Als ik strakke dingen draag dan heb ik corrigerende onderbroek aan of een waistrainer.
Ik vind het lelijk als dikke vrouwen strakke jurken dragen. Of ze nou ingesnoerd zijn of niet. Dus tja, ieder zo zijn ding.
Een topic met plaatjes om onbekenden bewust te bashen vind ik ook niet heel erg aardig.
To trapt af.
Ik vind het lelijk als volle vrouwen geen corrigerende onderbroek dragen onder een strakke jurk. Je ziet gewoon vet op en neer bewegen. Als ik strakke dingen draag dan heb ik corrigerende onderbroek aan of een waistrainer.
Ik vind het lelijk als dikke vrouwen strakke jurken dragen. Of ze nou ingesnoerd zijn of niet. Dus tja, ieder zo zijn ding.
Een topic met plaatjes om onbekenden bewust te bashen vind ik ook niet heel erg aardig.
zondag 8 mei 2016 om 21:31
Ik vind de muffin top een regelrechte fail. (voor de goede orde: dat is als je een strakke heupbroek aanhebt waar je lovehandles dan overheen hangen.
Strakke heupbroeken zijn nou eenmaal voor bijna niemand weggelegd. Dus doe aub een broek met hogere taille aan ipv van die hangbuik eroverheen te laten bungelen.
Ook de niet aflatende trend onder jongens om een hele laaghangende broek aan te hebben vind ik vreselijk.
Dingen als crocs of uggs boeien me dan weer vrij weinig.
Strakke heupbroeken zijn nou eenmaal voor bijna niemand weggelegd. Dus doe aub een broek met hogere taille aan ipv van die hangbuik eroverheen te laten bungelen.
Ook de niet aflatende trend onder jongens om een hele laaghangende broek aan te hebben vind ik vreselijk.
Dingen als crocs of uggs boeien me dan weer vrij weinig.
zondag 8 mei 2016 om 21:33
Ik snap dat oprecht niet, praten over wat een fashion fail is en wat niet. Ik vind sommige dingen mooi, andere niet, maar hele topics wijden aan 'fouten' die anderen maken, leggings onder jurkjes, en godbetert, kennelijk is de witte legging nog erger, ik snap het niet. Wil je dan een ander een rotgevoel bezorgen ofzo? Doet iemand jou persoonlijk leed aan als ze een witte legging draagt? Of een King Louie jurk, of en Miss Etam shirt, of een spijkerbroek in een model dat niet in de hipste bladen staat, of schoenen met zonder hak, of een ultra strak jurkje in neonroze? Wat boeit het in godsnaam? Mensen zijn verschillend, de één houdt hiervan, de ander daarvan, doe waar je zelf van houdt en laat een ander dat ook doen. Geen noodzaak om elkaar naar beneden te praten door iets af te doen als een fail....
zondag 8 mei 2016 om 21:34
Ik kan het plaatje erover niet meer terugvinden, is iets wat o.a. op FB weleens voorbij kwam, maar de tekst ging ongeveer als volgt:
Kleed je naar het lichaam wat je hebt, niet zoals je het graag wil hebben.
Ja, ik zie regelmatig mensen voorbijkomen waarvan ik denk, 1 maatje groter en het flatteert al een stuk beter. Aan de andere kant, van mij zullen ook genoeg mensen het nodige vinden qua kleding dus ach, als de ander er zich prettig in voelt, prima toch?
Kleed je naar het lichaam wat je hebt, niet zoals je het graag wil hebben.
Ja, ik zie regelmatig mensen voorbijkomen waarvan ik denk, 1 maatje groter en het flatteert al een stuk beter. Aan de andere kant, van mij zullen ook genoeg mensen het nodige vinden qua kleding dus ach, als de ander er zich prettig in voelt, prima toch?
wij slapen nooit.
zondag 8 mei 2016 om 21:35
quote:Franjestaart schreef op 08 mei 2016 @ 21:33:
Jesus hele volksstammen openen hoer trash topics, over de buren, tv programmas, moslims en ga zo maar door
Nu doet deze to dat en het kippenhok is weer te klein.. Boeit me niet wie het doet, had ik nog niet eens gezien toen ik reageerde. Topics met zo'n negatieve instek vind ik gewoon nogal suf. Bij celebrities vind ik het nog iets anders, maar ook dat mag respectvol wat mij betreft.
Jesus hele volksstammen openen hoer trash topics, over de buren, tv programmas, moslims en ga zo maar door
Nu doet deze to dat en het kippenhok is weer te klein.. Boeit me niet wie het doet, had ik nog niet eens gezien toen ik reageerde. Topics met zo'n negatieve instek vind ik gewoon nogal suf. Bij celebrities vind ik het nog iets anders, maar ook dat mag respectvol wat mij betreft.