Mode & Beauty alle pijlers

Fashion Fail

08-05-2016 21:07 70 berichten
bij sommige mensen denk ik kijk je wel eens in die spiegel als je de deur uit gaat. Dit topic bied de mogelijkheid om erover te kletsen.

Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 22:30:

[...]

Oh ja, want zo werkt een forum. Als je ergens anders over denkt dan open je een eigen topic, want je mening geven in een ander topic mag niet. Ofzo. Stom van me.
Tjezus, wat vals
quote:Loca_Loca schreef op 08 mei 2016 @ 21:43:

Volgens mij is het net als het blauw/goude jurkje, de ene keer zie je Kim K. en de andere keer dikke vrouw in Wallmart.
quote:MevrouwJack schreef op 08 mei 2016 @ 22:08:

[...]

En ook een snelle overgang na de op Rhaegals postOmdat het een bash topic van dikke mensen begon te lijken. I am sorry.... Trapte er met open ogen in...
quote:viavia2013 schreef op 09 mei 2016 @ 07:48:

[...]

Omdat het een bash topic van dikke mensen begon te lijken. I am sorry.... Trapte er met open ogen in... en dan bash je slanke mensen?! waarom is dat wel geoorloofd?
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 21:33:

Ik snap dat oprecht niet, praten over wat een fashion fail is en wat niet. Ik vind sommige dingen mooi, andere niet, maar hele topics wijden aan 'fouten' die anderen maken, leggings onder jurkjes, en godbetert, kennelijk is de witte legging nog erger, ik snap het niet. Wil je dan een ander een rotgevoel bezorgen ofzo? Doet iemand jou persoonlijk leed aan als ze een witte legging draagt? Of een King Louie jurk, of en Miss Etam shirt, of een spijkerbroek in een model dat niet in de hipste bladen staat, of schoenen met zonder hak, of een ultra strak jurkje in neonroze? Wat boeit het in godsnaam? Mensen zijn verschillend, de één houdt hiervan, de ander daarvan, doe waar je zelf van houdt en laat een ander dat ook doen. Geen noodzaak om elkaar naar beneden te praten door iets af te doen als een fail....

Mee eens, meestal wordt dit gedaan uit een gevoel van superioriteit, zoals TO hier ook doet : ik gebruik tenminste corrigerend ondergoed als ik iets straks draag.

Nou én, laat de mensen gelukkig zijn met wat ze dragen. Niet iedereen heeft maatje 36 en vraagt goedkeuring op een forum als ze een kledingstuk willen dragen. Laat mensen in hun waarde.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
wat ik echt lelijk vind is kleding die te klein is voor je figuur.. Dus te strak waar dan ook..

Verder zal het mij jeuken wat mensen dragen.. als zij zich er prettig in voelen.. succes daarmee dan
quote:mary57 schreef op 09 mei 2016 @ 08:10:

[...]

Mee eens, meestal wordt dit gedaan uit een gevoel van superioriteit, zoals TO hier ook doet : ik gebruik tenminste corrigerend ondergoed als ik iets straks draag.

Nou én, laat de mensen gelukkig zijn met wat ze dragen. Niet iedereen heeft maatje 36 en vraagt goedkeuring op een forum als ze een kledingstuk willen dragen. Laat mensen in hun waarde.Met maatje 36 heb je ook echt geen perfect lichaam hoor,net zoals je dat niet hebt met 42. Ik ben het eens met to. Ik kan me niet voorstellen dat een broek die 2 maten te klein is lekker zit.
quote:mano28 schreef op 09 mei 2016 @ 12:02:

[...]

Met maatje 36 heb je ook echt geen perfect lichaam hoor,net zoals je dat niet hebt met 42. Ik ben het eens met to. Ik kan me niet voorstellen dat een broek die 2 maten te klein is lekker zit.

Wie heeft het over een perfect lichaam? Ik niet.

Uit de topic van TO klinkt een neerbuigendheid en hoog roddelgehalte naar mensen die kleren dragen die zij zelf lekker vinden zitten.
quote:mary57 schreef op 09 mei 2016 @ 12:09:

[...]

Wie heeft het over een perfect lichaam? Ik niet.

Uit de topic van TO klinkt een neerbuigendheid en hoog roddelgehalte naar mensen die kleren dragen die zij zelf lekker vinden zitten.

Uit "niet iedereen heeft maatje 36" kan ik wel uithalen dat dan wel alles mooi zou zitten.

En nogmaals te kleine kleding kan haast niet lekker zitten. En als je veels te dik bent ga je ook niet in een naveltruitje lopen,dat ziet er gewoon niet uit. Kleed je naar je figuur.
quote:mano28 schreef op 09 mei 2016 @ 12:24:

[...]

Uit "niet iedereen heeft maatje 36" kan ik wel uithalen dat dan wel alles mooi zou zitten.

En nogmaals te kleine kleding kan haast niet lekker zitten. En als je veels te dik bent ga je ook niet in een naveltruitje lopen,dat ziet er gewoon niet uit. Kleed je naar je figuur.Vind jij. Gelukkig zijn mensen vrij om te dragen wat ze willen en hoeven ze niet te luisteren naar wat een ander daarvan vindt.
Nee dat hoeft inderdaad niet.

Ze lopen immers zelf voor schut.
Ik vind zowel de kleine als te grote kleding echt geen gezicht, ongeacht je maat.

Te klein waardoor je elk putje en kwabje ziet, of van die vormeloze hobbezakken..nee niet mooi.
quote:Rhaegal schreef op 08 mei 2016 @ 21:33:

Ik snap dat oprecht niet, praten over wat een fashion fail is en wat niet. Ik vind sommige dingen mooi, andere niet, maar hele topics wijden aan 'fouten' die anderen maken, leggings onder jurkjes, en godbetert, kennelijk is de witte legging nog erger, ik snap het niet. Wil je dan een ander een rotgevoel bezorgen ofzo? Doet iemand jou persoonlijk leed aan als ze een witte legging draagt? Of een King Louie jurk, of en Miss Etam shirt, of een spijkerbroek in een model dat niet in de hipste bladen staat, of schoenen met zonder hak, of een ultra strak jurkje in neonroze? Wat boeit het in godsnaam? Mensen zijn verschillend, de één houdt hiervan, de ander daarvan, doe waar je zelf van houdt en laat een ander dat ook doen. Geen noodzaak om elkaar naar beneden te praten door iets af te doen als een fail....Woord voor woord mee eens. Dat eeuwige afkraken van elkaar. "Die ziet er niet uit. Ha ha ha, kijk toch eens wat lelijk!" Waarom wíl je dat in vredesnaam?
quote:mary57 schreef op 09 mei 2016 @ 08:10:

[...]

Nou én, laat de mensen gelukkig zijn met wat ze dragen. Niet iedereen heeft maatje 36 en vraagt goedkeuring op een forum als ze een kledingstuk willen dragen. Laat mensen in hun waarde.Dat ja! Dat gevoel van superioriteit! Ik ben beter en mooier en leuker en knapper, want ik draag dit niet en dat wél. Tjongejonge!
Babbelen over 'Fashion Fails' vind ik alleen (in de verte) ergens op slaan als het om rode loper-evenementen gaat. Maar de buurvrouw die gewoon even een boodschapje gaat doen, of een volstrekt onbekende die je tegenkomt in de stad uitlachen omdat d'r jurkje of broek wat knelt en ze zich niet 24/7 in figuurcorrigerend ondergoed gaat lopen hijsen, daar zie ik echt de toegevoegde waarde niet van in. Je moet jezelf wel heel onzeker voelen wil je daar op letten.
quote:nessemeisje schreef op 09 mei 2016 @ 14:38:

Babbelen over 'Fashion Fails' vind ik alleen (in de verte) ergens op slaan als het om rode loper-evenementen gaat. Maar de buurvrouw die gewoon even een boodschapje gaat doen, of een volstrekt onbekende die je tegenkomt in de stad uitlachen omdat d'r jurkje of broek wat knelt en ze zich niet 24/7 in figuurcorrigerend ondergoed gaat lopen hijsen, daar zie ik echt de toegevoegde waarde niet van in. Je moet jezelf wel heel onzeker voelen wil je daar op letten.Laat staan een foto van zo'n onbekende op een forum zetten, zodat we er met z'n allen hard om kunnen lachen.
Hoe verzinnen ze het?

Nog zo'n beauty!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven