Mode & Beauty alle pijlers

c&a

09-05-2016 17:16 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ik was even benieuwd of er hier ook (begin) twintigers zijn die weleens bij de c&a shoppen. Ik vind dat ze daar de laatste tijd hele leuke kleding hebben maar ik zie vaak alleen maar 30+ers daar shoppen en oudjes of ligt het aan mij?

Is de c&a een winkel voor de wat oudere vrouwen?
Wat maakt het uit welke leeftijd waar shopt, zolang jij het toch maar mooi vindt wat je zelf aantrekt.
Als ze leuke kleding hebben dan ga je er toch gewoon heen? Lekker belangrijk wie er wel of niet komen.

Overigens vind ik de kleding over het algemeen verschrikkelijk maar ben ik er onlangs wel achtergekomen dat ze goede (mij passende) spijkerbroeken hebben.
Ze hebben voor elke leeftijd wat, vind meeste echt zo lelijk. En slechte kwaliteit stoffen en snit en afwerking. Net niet mooi zittend dat ik wel eens kijk maar eigenlijk nooit wat koop. Ook niet voor de kindjes.
Voor oa jouw leeftijd hebben ze een eigen lijn. Clockhouse. En die draag ik als 30+ ook graag.

Er hangen soms leuke kledingstukken tussen, aan leuke prijs. En ik vind kwaliteit en schnit prima.
Verschilt per C&A, de grote vestigingen hebben wat hippere kleding en kleding voor < 25 jaar. En sommige vestigingen zitten vol kleding voor 50plussers.
Ik koop vaak bij C&A omdat de pasvorm precies goed is voor mijn figuur. Maar dat vroeg je niet, ik ben ook al zo'n oud vrouwtje, dus ja, ik val wel in de door jou beschreven categorie van C&A klant.
ik koop mijn spijkerbroeken bij C&A, ben 49 jaar maar geen oud vrouwtje hoor
Enjoy the little things in life
quote:Troeteltje schreef op 09 mei 2016 @ 17:23:

Voor oa jouw leeftijd hebben ze een eigen lijn. Clockhouse. En die draag ik als 30+ ook graag.

Er hangen soms leuke kledingstukken tussen, aan leuke prijs. En ik vind kwaliteit en schnit prima.Idd die clockhouse is best leuk soms. Heb er laatst 2 truien gekocht. ik ben 26. Mijn zus van een jaar ouder koopt daar ook vaak, maar mijn oma, vader en moeder komen er ook haha
ieniemienie123 wijzigde dit bericht op 09-05-2016 17:30
Reden: Typefout
% gewijzigd
Als C&A voor oudere vrouwen zou zijn, denk je dat er dan ook heren- en kinderkleding werd verkocht?
verba volant, scripta manent.
quote:ikke46 schreef op 09 mei 2016 @ 17:27:

Ow, ik ben 47 en voel me toch al een beetje op leeftijd. Gelukkig slaag ik bij C&A altijd wel voor een hip en jeugdig outfitje.

quote:ikke46 schreef op 09 mei 2016 @ 17:27:

Ik dikwijls ook maar dan wel op de herenafdeling.

* geen heupbroeken, hoera

* geen te wijde achterkant

* geen zadeltassen

* niet te kort

Ik ben overigens wel zo'n bejaarde (65).
verba volant, scripta manent.
Goh, ben nog net geen 30, maar ook ik kom regelmatig bij de c&a.

Vind de nieuwe look wel verfrissend. Ook voor mijn man en zoon slaag ik eigenlijk altijd
quote:MarianneDavids schreef op 09 mei 2016 @ 17:32:

[...]

Ik dikwijls ook maar dan wel op de herenafdeling.

* geen heupbroeken, hoera

* geen te wijde achterkant

* geen zadeltassen

* niet te kort

Ik ben overigens wel zo'n bejaarde (65).Ik op de damesafdeling, maar dan wel die korte maten. Maar met mijn 1.54 moet ik die zelfs nog verkorten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 17:31:

[...]

Ow, ik ben 47 en voel me toch al een beetje op leeftijd. Gelukkig slaag ik bij C&A altijd wel voor een hip en jeugdig outfitje.

[afbeelding]
Ik ben 21 en koop geregeld kleding van de Clockhouse lijn
Ik ben 25 en koop ook weleens bij de C&A.

Vooral spijkerbroeken vind ik erg fijn.
Carpe diem
Hier is de kleding wel vrij ouwelijk, ik ben 33 en slaag er eigenlijk nooit.
Ik ben 21 en koop al jaren regelmatig iets bij C&A. Vaak iets van een jasje, bloesje of leuk shirtje. Broeken nooit, want die passen me nooit echt goed daar. Verder hebben in de sale vaak leuke prijsjes.
Ik heb er laatst wat basics gekocht: v-halstruien (eindelijk gewoon 100% katoen!) en spijkerbroeken. De t-shirts zitten dan weer voor geen meter bij mij. Oh, en ik ben 25. Voor mijn partner ook een zooi broeken en v-halstruien aangeschaft, prima pasvorm.
31 en hier is het al jaren vooral kijken.

Af en toe een t-shirtje of een simpel vestje.

Waarbij ik op voorhand al weet dat dat ding geen 3 jaar gaat meegaan.

Mijn man vindt er wel geregeld broeken.
C&a is echt veel leuker geworden. Heeft nog een wollen sokken imago maar is eigenlijk niet meer passend. Gewoon kopen dus!
De C&A is al een tijdje bezig met wat meer 'verjongen' en van dat geitenwollensokken imago af te komen inderdaad. Vlak voor de winter heb ik echt een paar hele mooie dingen daar gekocht , items die je zo bij de H&M zou verwachten. Op dit moment valt het weer een beetje tegen maar met name Clockhouse maakt een mooie inhaalslag :-) Niet gek dus `!

Voor mannen vind ik sowieso dat je er goed kan slagen.
Ik ben achter in de 20 en koop ook bij C&A. Vooral de businessmode. Laatst een heel mooi zwart jurkje gekocht :D.
Carpe Diem!
Ik ben 26 maar ga al jaren altijd binnen bij C&A.

Ene seizoen is t leuker als andere dat verschilt nog al eens maar over het algemeen kan ik er altijd heel erg goed slagen.

Voornamelijk voor broeken! Maar ook shirts en truitjes heb ik leuke van in de kast.

Dus ja, ik denk dat het echt een mix van leeftijden die bij C&A binnenwandelen.
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven