Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:33:

[...]

Het idee dat dat kán... Toch komisch!ach, in de kroeg waar ik irl kom is het ook een mengeling van verschillende leeftijden. dat vind ik wel leuk.
very metal
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 21:35:

[...]

ik dacht een sparta maar dat was niet heel duidelijk meer te zien met joop er half over heen gegleden.Ieks
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 21:36:

[...]

Dank je wel, dit doet me zó goed.....

Jij bent toch altijd fabulous!
Jaren 70 kind. Tweede helft.
quote:Oudblond schreef op 09 mei 2016 @ 21:37:

[...]

Een nieuw groepje De lichting ' 69. Geen topic openen op de S-pijler hoor!

[...]

Een nieuw groepje De lichting ' 69. Geen topic openen op de S-pijler hoor!Wat is dat? (Sorry Nous...)
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 21:34:

[...]

Het was een feestje van een wederzijdse vriend van de bejaarde Viva-garde.En we hadden elkaar al eerder ontmoet op een feestje.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:36:

[...]

Ik ook niet, behalve misschien de tijd dat ik in Frankrijk woonde. Éventjes terugzappen.... Of een half jaar terug, dan schopte ik mijn moeder toen al naar de huisarts...
Ik heb per ongeluk Spoorloos aanstaan. Krijg altijd de neiging om heel hard: "Yo soy Conchita Martinez" te roepen. Ik mis Koefnoen.

[...]

Een nieuw groepje De lichting ' 69. Geen topic openen op de S-pijler hoor!
quote:Peacy schreef op 09 mei 2016 @ 21:35:

Pff, stomme was. Ben nu nog bezig.

En m'n lange vinger viel net in de koffie en toen had ik een gebroken lange vinger terwijl ze zo lekker zijn.Een aai over je bol, maar ik moet eerlijk zijn dat ik hier ook in de lach schoot. Wasgewijs ben ik een keer bij. Hoe is het Perzikje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik duim ook voor je Kittens!
quote:barbaracartland schreef op 09 mei 2016 @ 21:40:

Ik heb per ongeluk Spoorloos aanstaan. Krijg altijd de neiging om heel hard: "Yo soy Conchita Martinez" te roepen. Ik mis Koefnoen.Over Conchita gesproken; morgenavond ESF
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 21:39:

[...]

En we hadden elkaar al eerder ontmoet op een feestje.

Agso...

Voor hetzelfde geld lig je hier dubbel met dat kolerekind van het Kruidvat, je weet het niet!
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:39:

[...]

Wat is dat? (Sorry Nous...)De seks pijler. En wat 69 in die context is moet je maar aan King vragen, die weet dat precies.
quote:fietsie schreef op 09 mei 2016 @ 21:35:

[...]

Hier!

Schreef net ook al effe iets hoor. Over dat taaldingetje. Nu effe real life. Dochter komt net thuis van zangkoor, met rode ogen en uitgelopen make-up. Over dertien dagen gaat ze op stage en is nu van alles afscheid aan het nemen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 21:40:

Ik duim ook voor je Kittens!

Dank je Leo

Wat fijn al die duimers. Moet wel goed komen zo! X!
Ik ben van '67.

Mag ik dan ook bij het clubje? Ik ben denk ik de enige?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:41:

[...]

De seks pijler. En wat 69 in die context is moet je maar aan King vragen, die weet dat precies.Nou, zó bejaard ben ik ook weer niet. Maar mijn grijze grijze cellen legden deze link niet zo snel....
quote:Oudblond schreef op 09 mei 2016 @ 21:40:

[...]

Een aai over je bol, maar ik moet eerlijk zijn dat ik hier ook in de lach schoot. Wasgewijs ben ik een keer bij. Hoe is het Perzikje?Gaat prima, eigenlijk. Heel erg druk, wordt momenteel geleefd. Verstand op nul en gaan.

[...]

De seks pijler. En wat 69 in die context is moet je maar aan King vragen, die weet dat precies.KIhING, leg eens uit?
quote:fietsie schreef op 09 mei 2016 @ 21:42:

Ik ben van '67.

Mag ik dan ook bij het clubje? Ik ben denk ik de enige?Net zo oud als mijn oudste zus en die is heel lief en (eigen)wijs, dus hier jij!

[...]

De seks pijler. En wat 69 in die context is moet je maar aan King vragen, die weet dat precies.of aan bryan adams, die heeft het een hele zomer lang gedaan.
very metal
quote:Star schreef op 09 mei 2016 @ 21:41:

[...]

Over Conchita gesproken; morgenavond ESF
quote:Star schreef op 09 mei 2016 @ 21:41:

[...]

Over Conchita gesproken; morgenavond ESF Oh, ik vind het zo spannend! Ik hoorde dat er een paar heel valszingende Balkandames bij zijn en dubieuze ex-boybandleden, dus ik heb er zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven