Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik duik mijn hangmat in.

Alvast gefeliciteerd Yas!
quote:dolfje schreef op 09 mei 2016 @ 22:35:

[...]

Nee heb wat proeflesjes genomen op Isla Margarita en toen had ik al iets van nou doe maar niet. Later hier in een zwembad ook een proefduik gedaan om over de angst heen te komen en dat ging wel maar ja ik kon er nog gewoon staan dus niet eng maar die ademhaling,ik had die fles zo leeg...Dan mag je niet duiken want zo krijg je nooit je brevet.
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 22:35:

Ik duik mijn hangmat in.

Alvast gefeliciteerd Yas! Dank
Alle reacties Link kopieren
en en voor Yas. Geniet van je vrije verjaardag! En nu ga ik echt snurken. Tot mogen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 22:36:

[...]

Dan mag je niet duiken want zo krijg je nooit je brevet.Dus ik hou het bij snorkelen en dan hoef ik geen haaien tegen te komen. Zeeschildpadden wel,super leuk!
Wow, weer een nieuw café? Het gaat snel hier.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2016 @ 22:34:

4 plaatjes maar? Hier nog een leuke voor Hats:

[afbeelding]

Ik ben plaatje 5 t/m 15 nog aan het zoeken.

Houd moed!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Houd moed!
quote:Oudblond schreef op 09 mei 2016 @ 22:37:

en en voor Yas. Geniet van je vrije verjaardag! En nu ga ik echt snurken. Tot mogen!

Dank je wel!

Ik ga ook zo. Rozig van zon en biertjes. Morgen nog dagje vrijm
Zeeschildpadden zijn echt zo gaaf!! Ze glijden zo mooi door t water
quote:linjmh schreef op 09 mei 2016 @ 22:44:

Zeeschildpadden zijn echt zo gaaf!! Ze glijden zo mooi door t water Ja zo gaaf!
Ik vind het zó fijn op Hawaii, ik heb een leuk dansje ingestudeerd.

quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Houd moed!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 22:48:

Ik vind het zó fijn op Hawaii, ik heb een leuk dansje ingestudeerd.

[afbeelding]

Dat doe je goed!

Je zal wel trek hebben nu dus hier een versnapering :

Mag ik iets met HEEL VEEL alcohol (en mooie keet weer!)

Ik wil net vast inchecken voor vliegen volgende week naar Ibiza en vraag mijn moeder en andere medereizigers om even een foto van paspoort/ID kaart te appen daarvoor.

Heeft mijn wazige moeder de verkeerde naam aan me doorgegeven. Ze staat met haar meisjesnaam op de ID en gaf me door dat het onze familienaam is

GEK!! wordt ik van dat warrige en slordige gedoe. Kan ik dáár weer achteraan morgen.
Oh Yas, ik zie je

'Want? '

nu pas staan in de vorige kroeg.

Want ik weet niks van een Griek. Kwijt. Door het ophalen van herinneringen, ontdek ik af en toe een gat in mijn geheugen waar ik tot dan toe nog niet van wist. In dit geval een Griek. Amnesie sucks!

Heb ik iets gemist?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 mei 2016 @ 23:06:

Ik wil net vast inchecken voor vliegen volgende week naar Ibiza en vraag mijn moeder en andere medereizigers om even een foto van paspoort/ID kaart te appen daarvoor.

Heeft mijn wazige moeder de verkeerde naam aan me doorgegeven. Ze staat met haar meisjesnaam op de ID en gaf me door dat het onze familienaam is

GEK!! wordt ik van dat warrige en slordige gedoe. Kan ik dáár weer achteraan morgen.Op je ID/pas staat toch altijd alleen je meisjesnaam?
quote:dolfje schreef op 09 mei 2016 @ 23:00:

[...]

Dat doe je goed!

Je zal wel trek hebben nu dus hier een versnapering :

[afbeelding]Ja, ik moet om mijn lijn denken anders knal ik uit mijn kokosnotenbikini.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 mei 2016 @ 23:06:

GEK!! wordt ik van dat warrige en slordige gedoe. Kan ik dáár weer achteraan morgen.
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 23:09:

[...]

Op je ID/pas staat toch altijd alleen je meisjesnaam?Geen idee, ik heb een paspoort en daar kan ook getrouwde naam op/bij staan. Maar ik heb haar duidelijk gevraagd wat er op haar kaart staat. Dan verwacht ik wel dat ze dat even checkt vóór ze wat aan me doorgeeft.
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 23:09:

[...]

Op je ID/pas staat toch altijd alleen je meisjesnaam?Jep, je mag de naam van je partner wel "lenen" maar je blijft in t echt altijd je meisjesnaam op je paspoort enzo, tenzij je dat met zwaarwegende argumenten kunt veranderen.
quote:linjmh schreef op 09 mei 2016 @ 23:15:

[...]

Jep, je mag de naam van je partner wel "lenen" maar je blijft in t echt altijd je meisjesnaam op je paspoort enzo, tenzij je dat met zwaarwegende argumenten kunt veranderen.Ik weet dat niet, ben niet getrouwd. Maar ze kan toch gewoon zelf lezen mag ik hopen. Ik kan haar wel wat doen nu!
"Ja maar in mijn handtekening staan beide namen."

Tuurlijk joh, zeggen we dat bij de douane
Ik kan niet slapen er is een mug. Die mug eer mij, en niet mijn man. Mijn mam ligt te slapen en werd wakker omdat ik m wakkermaakte op jacht naar de mug.

Zegt ie: ga gewoon slapen.

Ja als het zon feest was, hij wordt niet gestoken dus "gewoon gaan slapen" kan hij makkelijk doen :(
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 mei 2016 @ 23:17:

"Ja maar in mijn handtekening staan beide namen."

Tuurlijk joh, zeggen we dat bij de douane

Ooooo irritant! Misschien moet ze haar handtekening veranderen in een X kijken hoe ver ze komt

Balen pib! Snap dat je haar wel wat aan kan doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven