c&a
maandag 9 mei 2016 om 17:16
maandag 9 mei 2016 om 18:58
Ik ben 23 en koop al sinds ik een kind ben dingen bij de C&A (nouja toen mijn moeder natuurlijk nog haha). Maar ook als tiener kocht ik er dingen. Niet supervaak, maar als ik iets leuks tegenkom, waarom niet?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
maandag 9 mei 2016 om 19:26
maandag 9 mei 2016 om 19:33
Volgens mij is er sinds de Primark, H&M, Vero Moda en Zara teveel concurrentie.
C&A past wel, maar alleen de Yessica. Canda vind ik meer voor de oudere dan ik. Daar heb ik toch een rok van met een blitse riem.
Verder weinig de laatste jaren. Clockhouse past mij niet. Is ook voor de twintiger en dat ben ik niet meer.
C&A past wel, maar alleen de Yessica. Canda vind ik meer voor de oudere dan ik. Daar heb ik toch een rok van met een blitse riem.
Verder weinig de laatste jaren. Clockhouse past mij niet. Is ook voor de twintiger en dat ben ik niet meer.
maandag 9 mei 2016 om 19:36
maandag 9 mei 2016 om 19:59
Op een of andere manier slaag ik nooit bij C&A. Dan zie ik wat leuks in de etalage maar kan ik het niet vinden, het model zit bijna altijd heel raar, vooral de aanzet van de mouwen (of ik heb een raar model, kan natuurlijk ook) en ik verdwaal altijd in al die kleding die ik vreselijk vind.
Kinderkleding slaag ik ook nooit. Te zoet babyblauw, of juist te ouwelijk, of een print die ik niet leuk vind.
Ik heb 1 vestje met opdruk (al snel te kort maar wel leuk op een bootcut met een shirtje eronder), 1 paar beenwarmers en 1 jeansjurkje dat heel leuk is maar dus voor geen meter zit.
Kinderkleding slaag ik ook nooit. Te zoet babyblauw, of juist te ouwelijk, of een print die ik niet leuk vind.
Ik heb 1 vestje met opdruk (al snel te kort maar wel leuk op een bootcut met een shirtje eronder), 1 paar beenwarmers en 1 jeansjurkje dat heel leuk is maar dus voor geen meter zit.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
dinsdag 10 mei 2016 om 08:34
quote:miss011 schreef op 09 mei 2016 @ 18:25:
C&a is echt veel leuker geworden. Heeft nog een wollen sokken imago maar is eigenlijk niet meer passend. Gewoon kopen dus!Nou sorry maar ik vond het vorige week nog steeds niks. Materiaal vaak niet en de pasvormen ook niet. En gewoon nog steeds een beetje lelijk. Heel soms zit er wat bij maar mijn winkel is het niet.
C&a is echt veel leuker geworden. Heeft nog een wollen sokken imago maar is eigenlijk niet meer passend. Gewoon kopen dus!Nou sorry maar ik vond het vorige week nog steeds niks. Materiaal vaak niet en de pasvormen ook niet. En gewoon nog steeds een beetje lelijk. Heel soms zit er wat bij maar mijn winkel is het niet.
dinsdag 10 mei 2016 om 10:48
dinsdag 10 mei 2016 om 11:02
dinsdag 10 mei 2016 om 11:06
Ik ben twintiger en heb een aantal oudere stukken van C&A die goed bevallen. Onder meer een jas waar ik veel complimenten over krijg. Maar ik vind de winkels vreselijk: veel kleding is mijn stijl niet, past niet, of is van goedkope rotstof. Ik vind het zonde van mijn tijd om er nog binnen te stappen dus ik kom er eigenlijk nooit meer. Maar als je er goed kan slagen, waarom zou je er dan niet kopen?
woensdag 11 mei 2016 om 17:02
vrijdag 13 mei 2016 om 18:19
Bedankt voor de reacties zo te zien zijn de meningen verdeeld haha. Was gewoon even benieuwd maar blijf daar zeker zo af en toe shoppen als er wat leuks tussen hangt. Het klopt trouwens dat ze bij de grotere filialen meer mooie dingen hebben en ook modieuzer. Moet daar binnekort weer es binnen lopen want ik had de laatste keer hele leuke tassen gezien sootrvan kleine rugzakjes met gouden studs erop. Ben benieuwd of ze het nog hebben.