Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Solomio schreef op 10 mei 2016 @ 09:19:

[...]

De relaties die ik heb gehad hadden dan toevallig wel allemaal heel leuke ouders.

Dat is wel fijn.

Mijn schoonmoeder is ok, niet leuk, ok. (Mijn schoonvader was leuker)

Als er maar geen verplichtingen (verwachtingen) zijn. Dat vind ik zo vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 10 mei 2016 @ 09:00:

[...]

Save? Maar wij dragen onze rare afkortingen toch met stijl? We waren toch een GROEPJE?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:BridgetteDubois schreef op 10 mei 2016 @ 09:18:

[...]

Het zijn zn ouders, hij wil de band gewoon proberen te herstellen. Maar hij durft niet de confrontatie aan te gaan. En dus blijft het altijd zo. Lastig uit te leggen ivm herkenbaarheid.

Maar ik heb ook weleens gedoe met mijn moeder. Wij zijn daar heel open en eerlijk in. Dan knalt het even en zegt iedereen wat ie vindt en dan is het gewoon weer goed.Idem hier. No way dat ik me in allerlei bochten ga wringen om andere mensen te pleasen. Het is ook mijn leven.
quote:Kittens schreef op 10 mei 2016 @ 09:20:

Maar als het me echt heel erg tegen staat zeg ik wel nee overigens. En mijn man mag dat ook als 1 van mijn ouders iets zou willen. Hij hoeft echt niet mee tegen zijn zin. (Andersom denkt hij er minder makkelijk over, maar dat is jammer voor hem)O ik ben heel erg voor in een relatie moet je soms dingen doen voor elkaar die je minder leuk vindt, maar in dit geval zou ik er echt klaar mee zijn.
quote:Star schreef op 10 mei 2016 @ 09:24:

[...]

Idem hier. No way dat ik me in allerlei bochten ga wringen om andere mensen te pleasen. Het is ook mijn leven.Nou het is me duidelijk. Ik ga gewoon mee maar op voorwaarde dat we onze eigen gang kunnen gaan. Voor de vakantie ga ik het daar nog eens goed over hebben met man. En dan er het beste van maken, maar ik ga me niet tegen mijn zin over laten halen om toch wel alles gezamelijk te doen...
Ik heb ook best leuke schoonouders , ik kan gewoon niet zo goed tegen sociale prikkels of weke prikkels dan ook.

Maar ik kan wel zeggen dat ik dus geen drie dagen in zo'n park ga lopen en dat ik soms ook echt niet mee ga en wat anders ga doen. Alleen.
quote:Oudblond schreef op 10 mei 2016 @ 09:24:

[...]

Maar wij dragen onze rare afkortingen toch met stijl? We waren toch een GROEPJE? ik koester ons groepje maar ik moet mensen de keuze geven mij niet raar te vinden
Ryanair is lief. Kosteloos aangepast als mijn moeder haar trouwboekje mee neemt naar de vluchthaven.

Nu Transavia nog..
quote:BridgetteDubois schreef op 10 mei 2016 @ 09:28:

[...]

Nou het is me duidelijk. Ik ga gewoon mee maar op voorwaarde dat we onze eigen gang kunnen gaan. Voor de vakantie ga ik het daar nog eens goed over hebben met man. En dan er het beste van maken, maar ik ga me niet tegen mijn zin over laten halen om toch wel alles gezamelijk te doen...

Nee je bent er bij, maar dat is meer dan genoeg

Gewoon lekker met de meiden gaan zwemmen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 mei 2016 @ 09:29:

Ryanair is lief. Kosteloos aangepast als mijn moeder haar trouwboekje mee neemt naar de vluchthaven.

Nu Transavia nog..

We duimen.
quote:Kittens schreef op 10 mei 2016 @ 08:53:

Nu is mijn schoonmoeder alleen en bij bepaalde bestemmingen, voelt mijn man zich verplicht haar ook uit te nodigen. Nou, daar zit ik eerlijk gezegd helemaal niet op te wachten.

Dat is ook de reden dat ik nu een weekje met mijn moeder ga. Ze is alleen (pap in verpleeghuis) en komt anders nergens meer behalve de caravan die in ergens in NL staat.

En ze vind Ibiza tha bomb.

Vriend blijft lekker thuis, die heeft daar ook geen trek mee.

Nu Transavia nog..Fijn!
quote:Star schreef op 10 mei 2016 @ 09:24:

[...]

Idem hier. No way dat ik me in allerlei bochten ga wringen om andere mensen te pleasen. Het is ook mijn leven.Precies dit. Mijn tijd is kostbaar, die verdoe ik niet met tanden bijten en de tijd uitzitten en het toneelstuk meespelen. Toevallig hebben man en ik het daar over. Hij vindt dat ik er boven moet staan maar zo zie ik dat niet.

Nu Transavia nog..Wat goed!
Ik ben wel even klaar met schoonmoeders. Ga ff een stukje lopen. Jammer dat het zo nat is, wilde niet op asfalt lopen, maar in het natuurparkje om de hoek. Gaat m niet worden zo
quote:BridgetteDubois schreef op 10 mei 2016 @ 09:00:

[...]

Dat is t gekke, zo'n verstandhouding is er niet. Het gebeurt zoals zij het willen, punt. We spreken ze nooit, dus man kan dat ook niet aangeven.

Ik heb wel met man die afspraak en ik ga me eraan houden, maar geen idee of dat goed gaat vallen.

Ach wie weet valt het mee...Kun je niet wat heen en weer mailen (onder het mom van wie neemt wat mee oid) en dan daar ook melden dat jullie ook als gezin dingen willen doen?
quote:SaveTheDay schreef op 10 mei 2016 @ 09:33:

[...]

Precies dit. Mijn tijd is kostbaar, die verdoe ik niet met tanden bijten en de tijd uitzitten en het toneelstuk meespelen. Toevallig hebben man en ik het daar over. Hij vindt dat ik er boven moet staan maar zo zie ik dat niet.Is het bij jullie familie dan ook een toneelstuk?

Nu Transavia nog..
I like being a mess. It's who I am.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 mei 2016 @ 09:35:

[...]

Kun je niet wat heen en weer mailen (onder het mom van wie neemt wat mee oid) en dan daar ook melden dat jullie ook als gezin dingen willen doen?Ik ga er inderdaad eens over nadenken hoe we dit kunnen aanpakken. Ik vind ineens mailen ook zo gek, aangezien er nooit contact is. Maar goed, man zegt dat we uiteraard gewoon onze eigen gang gaan. Daar ga ik dan maar vanuit. Als het daar ineens anders is, kan ik alsnog mijn eigen plan trekken.
willen jullie tussen 10.30 uur en 14.00 uur alle positieve vibes die jullie kunnen vinden, mijn kant opsturen? Ik moet voor een soort ballotage commissie verantwoording over het voorgaande jaar afleggen en daar zitten altijd een paar 'hoge meneren' die het leuk vinden om me onderuit te halen. Niets aan de hand hoor, maar beetje nerveus ben ik wel. Zal blij zijn als het achter de rug is en ik het verslag kan schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 mei 2016 @ 09:32:

[...]

Dat is ook de reden dat ik nu een weekje met mijn moeder ga. Ze is alleen (pap in verpleeghuis) en komt anders nergens meer behalve de caravan die in ergens in NL staat.

Vriend blijft lekker thuis, die heeft daar ook geen trek mee.Wat super leuk en lief!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 mei 2016 @ 09:32:

[...]

Vriend blijft lekker thuis, die heeft daar ook geen trek mee.Lief van je
quote:Star schreef op 10 mei 2016 @ 09:02:

[...]

Nog over moeten nadenken ook

Hier Hayek, wakker worden:

[afbeelding]

Dank je! Best een mooi filter trouwens! Eens kijken of zoiets er ook is voor mijn apparaat.

Oh nee, ik wilde een naked filter.........

Maareh....ik weet niet, ik vind Save weer een beetje kaal ofzo.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:SaveTheDay schreef op 10 mei 2016 @ 09:33:

[...]

Precies dit. Mijn tijd is kostbaar, die verdoe ik niet met tanden bijten en de tijd uitzitten en het toneelstuk meespelen. Toevallig hebben man en ik het daar over. Hij vindt dat ik er boven moet staan maar zo zie ik dat niet.Dat is wel vervelend als je partner daar anders over denkt.
quote:BridgetteDubois schreef op 10 mei 2016 @ 09:03:

[...]

Geen optie. Man wil graag gaan en accepteert het ook niet als ik thuis blijf. Bovendien lijkt het me een rare tweedeling als kinderen en man wel gaan en ik blijf thuis.Accepteert het niet? Dat zou ik dan weer niet accepteren.
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven