Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:datmeenjeniet schreef op 12 november 2008 @ 20:13:

* trek nu een heel onnozel gezicht*

en vraag schijnheilig aan mijn dierbare vriend Roland...Hoezo??

O hou op zeg!! Maar je maakt m'n dag wel weer goed hoor, gottegot jij met al die liefde van je voor 1 vrouw. Dat overleeft ze niet joh

Zijn studentes niks voor jou trouwens? Die zijn meestal ook al uitwonend, hoef je (er) alleen nog maar te komen :-).
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dingetje Els:

'haha.... jij bent zeker blond, of je hebt gewoon een enorm bord voor je kop....... of allebei..... maar vast wel lief hoor, hoewel, dat zal je vast zelf ontkennen..
ik ben niet blond, maar donkerbruin.

en klopt ik ben niet lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dingetje Els
Geverfd dan zeker....

dingetje
nop..........ben ermee geboren

klein teringdingetje Els
zooooo,

klein klopt wel, maar tering?...mmmm... weet niet; denk van niet, weet het wel zeker :-)

dan is het 'bord voor de kop.....' was nog een optie open
ik zeg: vrede o'paarde ... euh, vré-de-opaarde ...

VREDE OP AARDE !!!

.

.

.

en weer OT ?
ben je soms een viva-angel soms best lief.....

brrr, zo belerend!!!
Hé, bijna kerst hoor ik?

't Was geen oorlog, hoor!
Owowow, straks zie ik hem weer even! Gelukkig maar heel even, gisteren was weer zwaar genoeg, haha... Opmerkingen over en weer, handen in de zakken om te voorkomen dat ik hem *geheel per ongeluk* ineens grijp

En gelukkig nog een gretige onverwachte zoen vlak voor het naar huis gaan, we lijken wel pubers. Morgen weer de hele avond samen, en dan moeten we sowieso zoenen want dan ben ik jarig

Hij zou binnenkort langs komen, afhankelijk van het tijdstip op de thee of een biertje (yeah right, dat halen we niet denk ik)

Ik heb vriendelijk verzocht of het dit jaar nog kan
UP voor Zepp...

Mocht ze de behoefte voelen even te vluchten van haar eigen topic.
Hey Toy, ik zie nu pas dat je hem weer een hele avond gezien hebt. Hoe was het?

Oh, en gefeliciteerd...
Nou, da's vanavond, maar met nog een collega die denk ik erg oplettend is, dus ik wacht vol spanning af of er gelegenheid is even een zoen te stelen, haha
quote:geheim1972 schreef op 14 november 2008 @ 12:59:

Oh, en gefeliciteerd... Thx!
Ach, je geeft die andere collega gewoon heeeeel veel te drinken.

Dan moet hij/zij vanzelf op een bepaald moment naar het toilet.

Veel plezier, juist die momenten waarop je zit af te wachten of je gelegenheid krijgt zijn zo ontzettend spannend.
Of laxeertabletten

Maar nee, geen optie, wij moeten juist de kans krijgen om even uit beeld te kunnen verdwijnen En dat zal er vanavond niet inzitten vrees ik. Wordt echt hoog tijd voor een date!!
Zepp meldt zich hier.

Ik zie dus dat er nog meer mensen zijn die alleen voor "platte sex" gaan met een woest aantrekkelijke minnaar.

En zonder schuldgevoel!!!
Bij het naar huis gaan dan?

Even blijven hangen op de parkeerplaats?

God, ik krijg er zelf helemaal zin van....
Ah, Zepp.

Welkom!!!

Ik herkende me overigens in alles wat je schreef op jouw topic, ik heb dit soort discussies echter al zo vaak gevoerd, met exact dezelfde mensen ook nog geloof ik, dat ik me maar weer terugtrok.
@Geheim: Waarschijnlijk had ik een tijdje geleden ook zo gereageerd....dus ik snap het ergens wel.

Wat ik niet begrijp is dat ik verantwoordelijk word gehouden voor zijn vrouw en kinderen...

Dat is toch echt zijn verantwoording....lijkt me.

Dat heb ik altijd al gevonden...in zulke situaties.

Het enige wat ik eigenlijk verder er over kan zeggen is: Stom hè...ik vind het gewoon lekker!
Hahaha, ik veroordeelde het ook heel sterk voor het mij "overkwam". Ook zo'n term waar iedereen over valt, dat kan ik me voorstellen, maar zo voelt het voor mij wel een beetje.

En ik vind ook dat zijn relatie, zijn verantwoordelijkheid is.

En jouw relatie de jouwe.

Het enige waar wij in verschillen, is dat het voor mij geen platte seks is. Ik kan heel erg in de stress schieten wanneer ik een week niets van mijn sv hoor. En dat terwijl ik niet verliefd ben op hem, en ook absoluut geen relatie met hem zou willen.
quote:geheim1972 schreef op 14 november 2008 @ 13:35:

Hahaha, ik veroordeelde het ook heel sterk voor het mij "overkwam". Ook zo'n term waar iedereen over valt, dat kan ik me voorstellen, maar zo voelt het voor mij wel een beetje.

En ik vind ook dat zijn relatie, zijn verantwoordelijkheid is.

En jouw relatie de jouwe.

Het enige waar wij in verschillen, is dat het voor mij geen platte seks is. Ik kan heel erg in de stress schieten wanneer ik een week niets van mijn sv hoor. En dat terwijl ik niet verliefd ben op hem, en ook absoluut geen relatie met hem zou willen.

Oh nee...dat heb ik niet...

En ik kan ook stoïcijns heel zakelijk met hem werken. Geen probleem.

Stomme vraag misschien...maar waar staat "sv" voor?
Oh ja, je bent nieuw...

SV = SeksVriend

Er zijn er meer die er zo mee omgaan als jij, ik vind dat heel knap. Ik heb er ook geen problemen mee om op een sociaal gebeuren gewoon met hem om te gaan.

Maar ik ben wel eens teveel met hem bezig in gedachten.
quote:geheim1972 schreef op 14 november 2008 @ 13:23:

Bij het naar huis gaan dan?

Even blijven hangen op de parkeerplaats?

God, ik krijg er zelf helemaal zin van....

Helaas, sta met de verkeerde collega in de parkeergarage, haha

Maar mss ging hij nog mee een biertje drinken, en die andere mss niet, maar dat weet ik nog niet... Damn spannend!

Welkom Zepp

Ik zeg maar zo, zorg goed voor jezelf en je medemens en verder, geniet je te pletter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven