Minnaar
woensdag 12 november 2008 om 20:20
quote:datmeenjeniet schreef op 12 november 2008 @ 20:13:
* trek nu een heel onnozel gezicht*
en vraag schijnheilig aan mijn dierbare vriend Roland...Hoezo??
O hou op zeg!! Maar je maakt m'n dag wel weer goed hoor, gottegot jij met al die liefde van je voor 1 vrouw. Dat overleeft ze niet joh
Zijn studentes niks voor jou trouwens? Die zijn meestal ook al uitwonend, hoef je (er) alleen nog maar te komen
.
* trek nu een heel onnozel gezicht*
en vraag schijnheilig aan mijn dierbare vriend Roland...Hoezo??
O hou op zeg!! Maar je maakt m'n dag wel weer goed hoor, gottegot jij met al die liefde van je voor 1 vrouw. Dat overleeft ze niet joh
Zijn studentes niks voor jou trouwens? Die zijn meestal ook al uitwonend, hoef je (er) alleen nog maar te komen

Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 13 november 2008 om 16:14
Owowow, straks zie ik hem weer even! Gelukkig maar heel even, gisteren was weer zwaar genoeg, haha... Opmerkingen over en weer, handen in de zakken om te voorkomen dat ik hem *geheel per ongeluk* ineens grijp
En gelukkig nog een gretige onverwachte zoen vlak voor het naar huis gaan, we lijken wel pubers. Morgen weer de hele avond samen, en dan moeten we sowieso zoenen want dan ben ik jarig
Hij zou binnenkort langs komen, afhankelijk van het tijdstip op de thee of een biertje (yeah right, dat halen we niet denk ik)
Ik heb vriendelijk verzocht of het dit jaar nog kan
En gelukkig nog een gretige onverwachte zoen vlak voor het naar huis gaan, we lijken wel pubers. Morgen weer de hele avond samen, en dan moeten we sowieso zoenen want dan ben ik jarig
Hij zou binnenkort langs komen, afhankelijk van het tijdstip op de thee of een biertje (yeah right, dat halen we niet denk ik)
Ik heb vriendelijk verzocht of het dit jaar nog kan
vrijdag 14 november 2008 om 13:05
vrijdag 14 november 2008 om 13:29
@Geheim: Waarschijnlijk had ik een tijdje geleden ook zo gereageerd....dus ik snap het ergens wel.
Wat ik niet begrijp is dat ik verantwoordelijk word gehouden voor zijn vrouw en kinderen...
Dat is toch echt zijn verantwoording....lijkt me.
Dat heb ik altijd al gevonden...in zulke situaties.
Het enige wat ik eigenlijk verder er over kan zeggen is: Stom hè...ik vind het gewoon lekker!
Wat ik niet begrijp is dat ik verantwoordelijk word gehouden voor zijn vrouw en kinderen...
Dat is toch echt zijn verantwoording....lijkt me.
Dat heb ik altijd al gevonden...in zulke situaties.
Het enige wat ik eigenlijk verder er over kan zeggen is: Stom hè...ik vind het gewoon lekker!
vrijdag 14 november 2008 om 13:35
Hahaha, ik veroordeelde het ook heel sterk voor het mij "overkwam". Ook zo'n term waar iedereen over valt, dat kan ik me voorstellen, maar zo voelt het voor mij wel een beetje.
En ik vind ook dat zijn relatie, zijn verantwoordelijkheid is.
En jouw relatie de jouwe.
Het enige waar wij in verschillen, is dat het voor mij geen platte seks is. Ik kan heel erg in de stress schieten wanneer ik een week niets van mijn sv hoor. En dat terwijl ik niet verliefd ben op hem, en ook absoluut geen relatie met hem zou willen.
Het enige waar wij in verschillen, is dat het voor mij geen platte seks is. Ik kan heel erg in de stress schieten wanneer ik een week niets van mijn sv hoor. En dat terwijl ik niet verliefd ben op hem, en ook absoluut geen relatie met hem zou willen.
vrijdag 14 november 2008 om 13:47
quote:geheim1972 schreef op 14 november 2008 @ 13:35:
Hahaha, ik veroordeelde het ook heel sterk voor het mij "overkwam". Ook zo'n term waar iedereen over valt, dat kan ik me voorstellen, maar zo voelt het voor mij wel een beetje.
Oh nee...dat heb ik niet...
En ik kan ook stoïcijns heel zakelijk met hem werken. Geen probleem.
Stomme vraag misschien...maar waar staat "sv" voor?
Oh nee...dat heb ik niet...
En ik kan ook stoïcijns heel zakelijk met hem werken. Geen probleem.
Stomme vraag misschien...maar waar staat "sv" voor?
vrijdag 14 november 2008 om 13:52
vrijdag 14 november 2008 om 14:00
quote:geheim1972 schreef op 14 november 2008 @ 13:23:
Bij het naar huis gaan dan?
Even blijven hangen op de parkeerplaats?
God, ik krijg er zelf helemaal zin van....
Helaas, sta met de verkeerde collega in de parkeergarage, haha
Maar mss ging hij nog mee een biertje drinken, en die andere mss niet, maar dat weet ik nog niet... Damn spannend!
Welkom Zepp
Ik zeg maar zo, zorg goed voor jezelf en je medemens en verder, geniet je te pletter!
Bij het naar huis gaan dan?
Even blijven hangen op de parkeerplaats?
God, ik krijg er zelf helemaal zin van....
Helaas, sta met de verkeerde collega in de parkeergarage, haha
Maar mss ging hij nog mee een biertje drinken, en die andere mss niet, maar dat weet ik nog niet... Damn spannend!
Welkom Zepp
Ik zeg maar zo, zorg goed voor jezelf en je medemens en verder, geniet je te pletter!