Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hi

Niks afgevallen niks erbij

Wel flink sporten vriend gaat mee ben ik wel blij om

En in het weekend meestal mijn vriendin
Ik blijf zelf nu steken. Nog steeds 101 met schommelingen. Damn it. Het is ook niet echt lekker weer om actief te gaan sporten. Al probeer ik wel te fietsen en dergelijke.
Vanochtend d ineens een kilo lichter tv gisteren. Vond het al raar zoveel aangekomen. Mis schoen was het vocht Door de warmte.
Oh haha dat is in ieder geval positief helly!

Rosequarts, welkom! Je moet gewoon met kleine stapjes beginnen. Af en toe wat lekkers verpest het niet. Ben nu sinds september bezig en verwacht in juni of juli 20 kg afgevallen te zijn. T duurt even maar het is in ieder geval wel zo dat ik elk weekend wel n wijntje kan drinken en iets lekkers kan pakken, anders hou ik het niet vol.

Misschien heb je er ook iets aan om myfitnesspal te installeren op je telefoon. Zo hou ik bij hoeveel kcal ik eet wat goed werkt en ik ook weet wanneer ik kcal over heb voor iets lekkers
Hi dames,

Dit weekend weg geweest en ik moet ongesteld worden. Zal nu dus wel 100 kilo wegen hahaha. Maandag ga ik wél weer wegen.

Net ook een gesprek met man gehad en die zei ook "het zou beter als je wat zou afvallen". Vindt hij trouwens ook van zichzelf maar bweeeh kan wel janken met mijn huidige hormoonspiegel ook al heeft hij gelijk Merk dat er meerdere dames zijn bij wie het minder lekker loopt de laatste tijd. Waarom is het toch zo lastig

Zie ook hele goede cijfers voorbij komen, zo knap! Ik bewonder jullie!!!
Hallo Dames,

Heb al even niet meer gereageerd door vakantie en zo. Ben de afgelopen weken flink aan het schommelen geweest; na eerst weer terug bij af (weer 76 kilo) nu weer terug op 74.5.

Ik wil echt weer gaan doorpakken nu! Ik merk wel dat mijn kleding al wat beter zit (nu al, laat staan wanneer er nog een kilo of 3 af gaan...)

Het mooie weer werkt daar zeker aan mee; ik voel me echt prettiger als ik wat slanker ben in een jurkje of korte broek of zo, dus dat motiveert wel om door te zetten.

En ik heb meer zin in water; altijd handig.

Succes allemaal dames!

Wel lekker in dit topic dat het allemaal wat relaxed overkomt (af en toe uit de band springen mag ook )
Haai allemaal! Ik ben weer terug van vakantie. Heb me redelijk in gehouden maar wel bijna elke dag wijn en af en toe pizza/pasta.. Maandag op de weegschaal en dan ga ik er weer voor! Zie dat meer een dipje hebben dus elkaar motiveren kan geen kwaad. Ik wil echt weer 67 wegen

Stiekem fantaseer ik al over weer zwanger worden.. Maar dan moet ik eerst weer op m'n oude gewicht zitten, als dat geen goede motivatie is!
Hee dana, chocomousse en boertje!

Leuk om te lezen de jullie er ook nog zijn! Misschien dat we gewoon weer wat actiever hier moeten zijn zodat we wat meer gemotiveerd zijn.

Dana, voelt altijd rot hé als iemand anders tegen je zegt dat je af moet vallen. Net alsof je dat zelf niet weet... Ik weet altijd wel dat ze t goed bedoelen, maar het komt altijd toch weer super hard aan. You can do iiiiiit!

Chocomousse, af en toe cheaten mag idd zolang je gewoon goed nadenkt over wat je doet en niet denkt; oh nu is t verpest dus dan laat maar. Dusss een goed teken dat we hier nog allemaal rondhangen

Boertje. Fijn dat je vakantie goed was! Heb jij niet net een kleine haha? Wel een goede motivatie Ja!

We can do it damessss! Nog even flink knallen en dan voelen we ons stukken beter van de zomer. Iedereen mee eens?
Hallo lieverds lieverds morgen ben ik vrij en dan sta ik op die weegschaal. Yess misfit we can do it

Hebben jullie dat ook, dat als het warm buiten is, dat je geen zin hebt in warm eten en alleen maar salade wil eten? Herkennen jullie dat?
Hahaha nope geen last van

Ik heb serieus altijd en overal zin in eten. Ik kan altijd eten. Ik heb wat dat betreft echt n probleem...
Oh. Misfit, dat herken ik. Ik kan ook heel veel eten. Na twee broodjes denk altijd " dat was lekker, daar kust ik er nog meer van".

Als ik mijn gang ga eet ik er zo 6 op.
Haha gelukkig ben ik niet de enige.

Ik Denk ook altijd nadat ik gegeten heb: mmmm wil nog wel iets. Of als k m'n avondeten op heb zou ik gerust daarna aan de chips kunnen beginnen. Echt heel erg....
Oo nee dat heb ik niet. Als het warm buiten is eet ik juist heel weinig. Wat ook een voordeel kan zijn
Haha nee daar heb ik gewoon echt nooooit last van. Zou wel willen haha.

Merk dat ik nu juist met mooi meer veel meer behoefte heb aan terrasjes, ijsjes, bbq, picknick etc etc. Dusss extra kcal..
Ja mensen die minder trek hebben in de zomer.. Snap ik ook niet. Haha ik eet wel 'lichter' maar niet minder. En idd de terrasjes met wijntjes en de bqq's
Wijntjes op terrasjes... Zucht....
quote:Misfit23 schreef op 12 mei 2016 @ 21:34:

Haha gelukkig ben ik niet de enige.

Ik Denk ook altijd nadat ik gegeten heb: mmmm wil nog wel iets. Of als k m'n avondeten op heb zou ik gerust daarna aan de chips kunnen beginnen. Echt heel erg....

je bent zeker niet de enige Misfit, ik ben precies zo, blijf ook maar eten

en ik ben er weer morgen maar is kijken wat de weegschaal zegt

@Dana, dat ken ik ook, het is nooit leuk ook al bedoelen ze het goed, persoonlijk vind ik het ook niet leuk om complimenten te krijgen erover het voelt een beetje dubbel, alsof je er daarvoor niet goed uitzag. maar ook als je vertelt dat je sport dan lijkt het alsof mensen zich genoodzaakt voelen om zich te verdedigen waarom zij niet sporten of whatever.

al heb ik soms wel zin om dat voor sommige mensen hun neus te plakken

Nijntje heb je een fijne vakantie? Waar ben je eigenlijk naartoe??

Ik weeg me trouwens morgen want heb vannacht niet thuis geslapen dus geen weegschaal bij de hand.

Hoe is het bij jullie allemaal gegaan?
Ik ben 93 kilo gaat hard nog 3 kilo dan ben ik ook van die 90 af . Ik moet echt tijdmaken voor een nieuwe garderobe.
nah ik ben weer thuis, was naar Wenen prachtig was super leuk.

wel goed 77.4
Wow ttass dat is bijna 10 kg minder als de vorige keer joh! Super goed!

Ben benieuwd of ik wat kwijt ben... Heb gisteren echt belachelijk veel gesnoept. Rest van de week heb ik wel echt super goed opgelet dus hopelijk helpt dat.
Hoi

Helaas val ik niet af kom ook niet bij

Sport wel veel maar snoepen laten is zo moeilijk

Vooral omdat mijn suiker zo irritant kan doen snel duizelig en lage suikerspiegel

Ik ben aan het denken om chroom te nemen

Heb vandaag magnesium gekocht tegen spierkrampen we zullen zien het frusteerd me enorm stom lijf

Wil ik gezond zijn werkt mij lijf niet mee grrr
O ja plus punt is dat sommige kleding wel minder strak zit
ah Ja dat is echt balen elfje. Zeker als je wel wil maar je lichaam niet. Je bent in ieder geval gezond bezig!

Ik ben zelf aangenaam verrast.. 86,5 dus precies 2 kg er af. Zal wel komen doordat ik vorige week ongesteld was maar ben evengoed blij. Nog 0,5 er af en dan ben ik bij de -20
We zijn bijna 20 kilo kwijt misfit super hoor top!!! Ik ben 3 dagen vrij heerlijk even sporten en knallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven