Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

donderdag 21 april 2016 om 19:05
Ah fijn nijntje! Lekker op de vroege morgen. Ik zat eraan te denken om in de meivakantie (en als ik vrije dagen heb) in sportkleding te gaan slapen. Misschien ga ik dan sneller aan de slag haha.
Ik dacht er aan om morgen te gaan hardlopen en sporten in het bos hier, maar ik moet nu plotseling morgen én zaterdag de hele dag werken. Zondag weer voor school aan de slag dus er blijft weer weinig tijd over. Ik ga wel met de fiets en sport 's avonds wat thuis denk ik. Wel excited nieuws zojuist. Het minimumloon lijkt (!) omhoog te gaan dus woehoe. Al zal ik nog wel even moeten wachten daarop.
Ik dacht er aan om morgen te gaan hardlopen en sporten in het bos hier, maar ik moet nu plotseling morgen én zaterdag de hele dag werken. Zondag weer voor school aan de slag dus er blijft weer weinig tijd over. Ik ga wel met de fiets en sport 's avonds wat thuis denk ik. Wel excited nieuws zojuist. Het minimumloon lijkt (!) omhoog te gaan dus woehoe. Al zal ik nog wel even moeten wachten daarop.

vrijdag 22 april 2016 om 09:21
Goedemorgen allemaal,
Vanochtend op de weegschaal gestaan: 74.3. Ik ben blij!
Heb er niet eens zo vreselijk hard mijn best voor gedaan. Wel heel veel gewerkt, dus weinig tijd gehad om te snaaien.
Verder heb ik wel netjes gewandeld en ben steeds op de fiets naar mijn werk gegaan; geen straf met het lentezonnetje en de natuur die langzaam weer groen wordt.
Hopelijk kom ik vóór mei nog op de 73,nogwat. Moet kunnen toch?
Vanochtend op de weegschaal gestaan: 74.3. Ik ben blij!
Heb er niet eens zo vreselijk hard mijn best voor gedaan. Wel heel veel gewerkt, dus weinig tijd gehad om te snaaien.
Verder heb ik wel netjes gewandeld en ben steeds op de fiets naar mijn werk gegaan; geen straf met het lentezonnetje en de natuur die langzaam weer groen wordt.
Hopelijk kom ik vóór mei nog op de 73,nogwat. Moet kunnen toch?
vrijdag 22 april 2016 om 12:26
quote:jadoire schreef op 21 april 2016 @ 19:05:
Ah fijn nijntje! Lekker op de vroege morgen. Ik zat eraan te denken om in de meivakantie (en als ik vrije dagen heb) in sportkleding te gaan slapen. Misschien ga ik dan sneller aan de slag haha.
Hihi dat vind ik echt heel schattig.. Zoiets zou ik ook kunnen bedenken.
Ik zit echt even vast, doe braaf m'n best maar val niet af. Heel demotiverend echt. Maarja even doorzetten nog. Ga heel erg m'n best doen om op vakantie niet aan te komen. Een weekje nog dus nog even knallen!
Hihi dat vind ik echt heel schattig.. Zoiets zou ik ook kunnen bedenken.
Ik zit echt even vast, doe braaf m'n best maar val niet af. Heel demotiverend echt. Maarja even doorzetten nog. Ga heel erg m'n best doen om op vakantie niet aan te komen. Een weekje nog dus nog even knallen!

maandag 25 april 2016 om 10:55
maandag 25 april 2016 om 11:10
Dank je wel! Ik ben ook wel streng geweest voor mezelf. Ik merkte dat ik, vooral in het weekend, te makkelijk werd en mezelf te veel ging belonen met eten. Dat is mijn grootste valkuil.
Ik weet nog niet hoe deze week zal gaan, want donderdagnacht rijden we richting Parijs voor 3 dagen Disney. Maar goed, het eten kan ik wel weer compenseren met veel wandelen. Geen idee of je daar ook een beetje gezond kunt doen, gaan we achter komen
Ik weet nog niet hoe deze week zal gaan, want donderdagnacht rijden we richting Parijs voor 3 dagen Disney. Maar goed, het eten kan ik wel weer compenseren met veel wandelen. Geen idee of je daar ook een beetje gezond kunt doen, gaan we achter komen
maandag 25 april 2016 om 16:28
^ Goed gedaan meiden!
Kan het zijn dat ik me misselijk/beroerd voel, omdat ik al een tijdje geen suiker (of veel minder) heb ingenomen? Ik heb al een aantal dagen, vanaf het weekend, last van misselijkheid en ik voel me ook een beetje 'duf'. Zou dit de afkickfase zijn?
Hiernaast gaat het op zich wel. Work-outs gaan prima. Ik word nog steeds verleid door basic fit reclames haha, maar ik ga echt pas tijdens of na de zomer een abonnement afsluiten. Ik heb verder een drukke week voor de boeg en snak echt naar vakantie. Zondag rond 11 uur 's avonds begint het voor mij dus yes haha.
Kan het zijn dat ik me misselijk/beroerd voel, omdat ik al een tijdje geen suiker (of veel minder) heb ingenomen? Ik heb al een aantal dagen, vanaf het weekend, last van misselijkheid en ik voel me ook een beetje 'duf'. Zou dit de afkickfase zijn?
Hiernaast gaat het op zich wel. Work-outs gaan prima. Ik word nog steeds verleid door basic fit reclames haha, maar ik ga echt pas tijdens of na de zomer een abonnement afsluiten. Ik heb verder een drukke week voor de boeg en snak echt naar vakantie. Zondag rond 11 uur 's avonds begint het voor mij dus yes haha.
maandag 25 april 2016 om 20:16
Ik ben weer niet afgevallen, zit echt vast en weet niet hoe ik weer door moet. Ik ga komende vrijdag op vakantie dus even twee weken niet wegen. Ga heeel erg mn best doen om niet aan te komen en dan vanaf 16 mei weer verder. Ik heb nog 14 te gaan en die wil ik er af!!
Lekker bezig verder allemaal. Niet aankomen en wel lekker eten is ook fijn..
Lekker bezig verder allemaal. Niet aankomen en wel lekker eten is ook fijn..
dinsdag 26 april 2016 om 13:18
Niets afgevallen. Ik ga strenger voor mijzelf zijn. Vandaag gaat het goed. Maar afgelopen tijd kwam de klad erin..
Ik ben nu een aantal dagen vrij. De kinderen ook. Ik had gehoopt op een beetje lekker weer zodat we naar verschillende speeltuinen konden gaan. Dat gaat hem niet worden helaas. Ze zitten elkaar hier regelmatig dwars dus probeer wel wat uitjes te verzinnen die budgettair nog te doen zijn.
Ik ben nu een aantal dagen vrij. De kinderen ook. Ik had gehoopt op een beetje lekker weer zodat we naar verschillende speeltuinen konden gaan. Dat gaat hem niet worden helaas. Ze zitten elkaar hier regelmatig dwars dus probeer wel wat uitjes te verzinnen die budgettair nog te doen zijn.

donderdag 28 april 2016 om 22:30