Entertainment alle pijlers

ESF2 2016

14-05-2016 21:24 2843 berichten
Hier verder!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 mei 2016 @ 23:01:

Douwe kan het al niet meer schelen hoeveelste hij wordt...

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou bellen jongens, alle Nederlanders niet in Nederland!

Hup hup hup!
Ik vind België opeens niet zo slecht meer.
Life is short. Eat dessert first.
Zo ik was even luisteren en schilderen tegelijk dus mijn vingers zaten onder de verf, kon niet typen
Tjezus, wat vals
Ik kan geen valse noot meer horen nu.
Ik zou echt niet weten waar ik op zou moeten stemmen (afgezien van Douwe Bob)
quote:MevrouwJack schreef op 14 mei 2016 @ 23:03:

Zo ik was even luisteren en schilderen tegelijk dus mijn vingers zaten onder de verf, kon niet typen Wat schilder je?
Nog even voor de overige dames die het lekkertje uit Wit-Rusland hebben gemist (al vraag ik me af of ik niet de enige was ) :

helaas Douwe Bob legt het af tegen geweld en slaapkamer ogen en blote vrouwen
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Douwe bob kijkt wel een beetje stoned uit z'n ogen als hij zingt.
quote:liubi schreef op 14 mei 2016 @ 23:02:

Nou ik ga tandenpoetsen enzo.

Ik vind Justin Timberlake niet boeiend genoeg.

Kom zo wel weer terug.Dit komt zo he ^^

quote:FlorenceWelch schreef op 14 mei 2016 @ 23:00:

[...]

Zwempak met aangehechte handdoek. Nuttig.
Haha, het vivaforumcommentaar ongecensureerd live op tv? Dus ook wat we allemaal snaaien, wie er piesen moet, reacties van partners en huisdieren, op wie we zijn, een plotselinge tietenobsessie en wat we allemaal zouden willen doen met welke kandidaat?
Ik vind hier dingen van.
Jaja heb vriend opdracht gegevens om te smsen met mijn (Zweedse) mobiel en de zijne. Een paar vrienden gaan ook stemmen op hem
quote:doornroosje9 schreef op 14 mei 2016 @ 23:03:

Ik vind België opeens niet zo slecht meer. Helemaal mee eens
quote:madamepolish schreef op 14 mei 2016 @ 23:04:

Douwe bob kijkt wel een beetje stoned uit z'n ogen als hij zingt.Ja, jammer zie je zijn ogen niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:jennie77 schreef op 14 mei 2016 @ 23:01:

[...]

Half 1 is het afgelopen.

Zo lang nog.

Daar ga ik niet op wachten, dan lees ik morgen wel wie er gewonnen heeft
Ik ben bang dat we toch niet zo hoog gaan scoren..
quote:Sabeltandcavia schreef op 14 mei 2016 @ 23:04:

Haha, het vivaforumcommentaar ongecensureerd live op tv? Dus ook wat we allemaal snaaien, wie er piesen moet, reacties van partners en huisdieren, op wie we zijn, een plotselinge tietenobsessie en wat we allemaal zouden willen doen met welke kandidaat? Juist dat

Haha, het vivaforumcommentaar ongecensureerd live op tv? Dus ook wat we allemaal snaaien, wie er piesen moet, reacties van partners en huisdieren, op wie we zijn, een plotselinge tietenobsessie en wat we allemaal zouden willen doen met welke kandidaat? Ik ben voor !
Mooi pakkie had ze aan :-)
quote:doornroosje9 schreef op 14 mei 2016 @ 23:03:

Ik vind België opeens niet zo slecht meer. Belgie was leuk, ze zullen niet winnen, maar het was een lekker liedje

Haha, het vivaforumcommentaar ongecensureerd live op tv? Dus ook wat we allemaal snaaien, wie er piesen moet, reacties van partners en huisdieren, op wie we zijn, een plotselinge tietenobsessie en wat we allemaal zouden willen doen met welke kandidaat? Uiteraard! En smileys in beeld bij het commentaar dat we geven
quote:Littlebit schreef op 14 mei 2016 @ 23:03:

Ja waarom dat Frans?Die weigeren gewoon engels te spreken. Ze geven hun punten ook altijd in het Frans terwijl alle andere landen het in het engels doen.
Bij sommige acts voel ik me net een hertje in de koplampen. Ik zou weg moeten kijken, ik zou moeten vluchten, maar het lukt niet, ik ben bevroren en blijf met grote angstige ogen naar het scherm staren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven