Sneakers
zondag 15 mei 2016 om 10:58
Ik heb vorige week nieuwe sneakers gekocht en gisteren 1 dag aangehad, de zool op de hak aan de buitenkant slijt al. Dat rubber laat deeltjes los, want het is met die inhammen, zeg maar. Ik zie dat de zool al meer vlak wordt door het lopen. Lijkt mij niet de bedoeling na 1 x. Ik wil het morgen eens aan de schoenmaker voorleggen. Hij kan dit later wel corrigeren, met een stukje zool, maar dat heeft dan niet dezelfde opdruk/patroon en gaat weer geld kosten.... Ik wil de schoenen wel graag houden dus twijfel of ik er mee terug moet.
zondag 15 mei 2016 om 11:16
Inderdaad, op de bon staat garantie binnen 90 dagen. Alleen denk ik dat ze er weinig mee kunnen. Een ander paar meegeven heeft geen zin, dan krijg je hetzelfde. Ze zullen wel aangeven dat ik de 1e ben die ermee terugkomt, dus het zal wel aan mij liggen hoe ik loop. Onzin, natuurlijk. Ik denk niet dat ze korting geven. Heb dat bij een paar slippers vorige week gehad, maar dat was een productiefout en had ze niet gedragen. Wellicht reparatie of zo op hun kosten?
Ik ga eerst wel even overleggen met de schoenmaker wat hij ervan vind. Laat ze niet maken door hem, alleen even zijn kijk erop.
Normaliter ben ik hier makkelijk in, maar wil ze zo graag houden!
Ik ga eerst wel even overleggen met de schoenmaker wat hij ervan vind. Laat ze niet maken door hem, alleen even zijn kijk erop.
Normaliter ben ik hier makkelijk in, maar wil ze zo graag houden!
zondag 15 mei 2016 om 11:22
quote:Ksenija schreef op 15 mei 2016 @ 11:16:
Inderdaad, op de bon staat garantie binnen 90 dagen. Alleen denk ik dat ze er weinig mee kunnen. Een ander paar meegeven heeft geen zin, dan krijg je hetzelfde. Ze zullen wel aangeven dat ik de 1e ben die ermee terugkomt, dus het zal wel aan mij liggen hoe ik loop. Onzin, natuurlijk. Ik denk niet dat ze korting geven. Heb dat bij een paar slippers vorige week gehad, maar dat was een productiefout en had ze niet gedragen. Wellicht reparatie of zo op hun kosten?
Normaliter ben ik hier makkelijk in, maar wil ze zo graag houden!Je vult wel erg veel in voor die winkel. Wellicht geven ze je gewoon het geld terug?
Normaliter ben ik hier makkelijk in, maar wil ze zo graag houden!Je vult wel erg veel in voor die winkel. Wellicht geven ze je gewoon het geld terug?
zondag 15 mei 2016 om 11:35
Ga nou gewoon eerst eens terug naar de winkel om te horen wat ze zeggen. Bovendien, wat heb je aan sneakers die uit elkaar vallen? Dan kan je ze nog zo graag willen houden, maar als je ze daardoor nauwelijks kunt dragen schiet het niet op. Dan zijn er vast andere sneakers die net zo leuk zijn en wel goed blijven.
zondag 15 mei 2016 om 12:08
Klopt, Marels.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik overweeg ermee terug te gaan.
Deze zijn 90 euro en dat vind ik toch een hoop geld om zoiets te accepteren.
Ze vallen niet uit mekaar, hoor. Maar ik kan me wel voorstellen dat als dit al na 1 keer zo is, dat ze straks echt flink versleten zijn als ik ze vaker zou dragen.
Maar ergens heb ik zoiets van; ik draag ze zolang ze meegaan, pech.
Het slijten van de zool is ook niet direct storend, ik knip dan de losse stukjes van de zijkant dus het is niet te zien.
Maar ik had het echt niet verwacht.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik overweeg ermee terug te gaan.
Deze zijn 90 euro en dat vind ik toch een hoop geld om zoiets te accepteren.
Ze vallen niet uit mekaar, hoor. Maar ik kan me wel voorstellen dat als dit al na 1 keer zo is, dat ze straks echt flink versleten zijn als ik ze vaker zou dragen.
Maar ergens heb ik zoiets van; ik draag ze zolang ze meegaan, pech.
Het slijten van de zool is ook niet direct storend, ik knip dan de losse stukjes van de zijkant dus het is niet te zien.
Maar ik had het echt niet verwacht.
dinsdag 17 mei 2016 om 11:11
Ik wil jullie toch even niet onthouden van het resultaat.
Ik ben bij de schoenmaker geweest en die vond het niet eens zo vreemd, al was hij wel van mening dat het voor een dure schoen wel erg snel is. Maar, het was te repareren......
Daarna naar de winkel geweest en zij vond het normaal bij zo'n zool. Ik vond van niet, natuurlijk. In ieder geval veel te snel voor die prijs en dat begreep ze ook wel. Echter, was het nu nog te weinig om er iets mee te doen. Ik heb 3 maanden nog garantie op de zool. DIt houdt in dat als het (een stuk) verder slijt dat ik dan op kosten van de winkel naar de schoenmaker mag en die zet er dan gelijk een stevig stukje op wat lang meegaat.
Op zich ben ik tevreden, want de schoenen wilde ik niet kwijt (geld terug was overigens, geen optie)
Ik wil jullie dan ook bedanken voor de reacties.
Liefs,
Ksen.
Ik ben bij de schoenmaker geweest en die vond het niet eens zo vreemd, al was hij wel van mening dat het voor een dure schoen wel erg snel is. Maar, het was te repareren......
Daarna naar de winkel geweest en zij vond het normaal bij zo'n zool. Ik vond van niet, natuurlijk. In ieder geval veel te snel voor die prijs en dat begreep ze ook wel. Echter, was het nu nog te weinig om er iets mee te doen. Ik heb 3 maanden nog garantie op de zool. DIt houdt in dat als het (een stuk) verder slijt dat ik dan op kosten van de winkel naar de schoenmaker mag en die zet er dan gelijk een stevig stukje op wat lang meegaat.
Op zich ben ik tevreden, want de schoenen wilde ik niet kwijt (geld terug was overigens, geen optie)
Ik wil jullie dan ook bedanken voor de reacties.
Liefs,
Ksen.