Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Wel over de manier van afdrukken.

Niet over hoe ik moet kiezen en wat ik vertel.

Maar dat geeft niet.

Ik kies van de week en a.s. vrijdag heb ik het er weer over met mijn docenten.

Zijn echt 2 super aardige mannen. 1 is wat vaag in zijn feedback, maar dat compenseert de ander wel.
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 12:39:

Wel over de manier van afdrukken.

Niet over hoe ik moet kiezen en wat ik vertel.

Maar dat geeft niet.

Ik kies van de week en a.s. vrijdag heb ik het er weer over met mijn docenten.

Zijn echt 2 super aardige mannen. 1 is wat vaag in zijn feedback, maar dat compenseert de ander wel.Dat is fijn, dan komt het vast helemaal goed.
Ik baal er een beetje van dat ik na 4 jaar nog steeds onzeker en soms ook ontevreden ben over mijn werk/manier van werken. En dat ik nog steeds geen manier gevonden heb mijn proces en werk onder woorden te brengen.
Het gaat ook wel goed komen!
quote:fietsie schreef op 15 mei 2016 @ 12:28:

[...]

Is er ook kans dat je buren vertrekken? Dan kan alles ook weer veranderen natuurlijk.

Mijn buren zijn 75+, die mopperen nu al op de tuin, die gaan nog wel eens weg voordat man ik hier weg gaan.

Aan de andere kant (heel brede poort ertussen) hebben we best leuke buren, maar die zijn er nooit. Hebben een zomerhuis in het buitenland waar ze van eind mei tot eind oktober vertoeven, meestal komen ze nog wel twee keer thuis. Gisteren buurvrouw aan de bel, met de precieze data van vertrek en thuiskomst. En of we weer hun oprit willen gebruiken zodat hun huis soms gewoon bewoond lijkt. Tegelijkertijd kwam ze wat prullen brengen van diverse supermarkt spaaracties. Heel lief bedoelt, ze hebben zelf geen kinderen, en dat de onze er te oud voor beginnen te worden hebben ze nog niet helemaal door. Maakt niet uit, die prullen vinden hun weg wel.

Nee, die gaat nergens heen. Dood misschien.

Een voordeel de wijkagent en politieteam houden hem en zijn familie scherp in de gaten, er staat een melding bij onze naam, als we bellen komen ze meteen.
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 12:41:

Het gaat ook wel goed komen!Vast!!
quote:Goede-Fee schreef op 15 mei 2016 @ 12:46:

[...]

Nee, die gaat nergens heen. Dood misschien.

Een voordeel de wijkagent en politieteam houden hem en zijn familie scherp in de gaten, er staat een melding bij onze naam, als we bellen komen ze meteen.

Zijn ze al op leeftijd? Zodat het in de lijn der verwachting ligt? Ze kunnen ook 103 worden, en zelfstandig blijven wonen natuurlijk.

Ik hoop het niet voor je!
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 11:57:

Het verpleegrondje zit er weer op. Kat 1 schijnt wat op de knappen, die voeden we niet meer bij, die eet voorzichtig een beetje van een blikje en drinkt ook zelf weer wat.. Hij krijgt nog wel AB en pijnstilling.

Kat 2 is nog goed ziek, die eet en drinkt niet dus die krijgt nog bijvoeding via een spuitje.

Hij ligt alleen maar op de stoel in de slaapkamer, hij komt er niet af.

We houden hem strak in de gaten, wellicht wordt het nog een weekendarts.

We waren gisteravond even in de stad want van alles te doen, maar na 2 biertjes, we zaten niet lekker. We zijn snel weer naar huis gegaan, we wilden bij de katten zijn.

Eind van de middag gaan we in de herkansing, als ze beiden de medicatie hebben gehad, dan gaan we nogmaals de stad in, kijken of we dan wat rustiger zijn

Naar Yas.

Heb je ook pijnstilling meegekregen? Mijn kater at ook niet omdat zijn bek zo'n pijn deed. Novacam/metacam kan net zorgen dat hij wel gaat eten.

edit: niet goed gelezen, pijnstilling geef je dus.
quote:fietsie schreef op 15 mei 2016 @ 12:51:

[...]

Zijn ze al op leeftijd? Zodat het in de lijn der verwachting ligt? Ze kunnen ook 103 worden, en zelfstandig blijven wonen natuurlijk.

Ik hoop het niet voor je!Handje helpen?
Gefeliciteerd OB!

quote:fietsie schreef op 15 mei 2016 @ 12:51:

[...]

Ik hoop het niet voor je!Nou hij is al wat ouder ja. Zijn gezin is hem al ontvlucht hoor maar hij heeft nog zat van die fijne familie die hem dan komt helpen, lekker inwonend denk ik.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 mei 2016 @ 12:55:

[...]

Handje helpen? Graag.
Doe ik jouw buurman en jij mijn schreeuwbuuv?

Kraait geen haan naar

En hoe irritant, ga ik morgen op vakantie en zij zijn gisteren vertrokken voor weekje Turkije. Kan ik nog niet van de week rust thuis genieten
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 mei 2016 @ 13:03:

Kraait geen haan naar

En hoe irritant, ga ik morgen op vakantie en zij zijn gisteren vertrokken voor weekje Turkije. Kan ik nog niet van de week rust thuis genieten Slechte planning nu weer zeg, volgende keer eerst even informeren wanneer zij gaat
I like being a mess. It's who I am.
Ah, morgen al, Boots? Alles in orde gekomen met de naam van je moeder op de tickets?

Alvast fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
Balen Fee van die buurman, lijkt me vreselijk zo constant op je hoede te moeten zijn.
I like being a mess. It's who I am.

Kraait geen haan naar

En hoe irritant, ga ik morgen op vakantie en zij zijn gisteren vertrokken voor weekje Turkije. Kan ik nog niet van de week rust thuis genieten

Die van ons vertrekken woensdag, naar de caravan in Frankrijk (ik hoop drie weken, want dat gaan ze meestal. Daar gaan we ook volop van genieten. Vooral uitslapen op zaterdag en zondag.

Fije vakantie!
quote:doornroosje9 schreef op 15 mei 2016 @ 13:09:

Ah, morgen al, Boots? Alles in orde gekomen met de naam van je moeder op de tickets?

Alvast fijne vakantie!

Ja gelukkig wel.

Zowel Ryanair als Transavia hebben de naam aangepast voor gratizz!
Vast veel plezier puss! Fee dat klinkt echt heel eng. Ik weet niet of ik dat zou 'trekken'.

Yasmijn, wat naar dat beestje niet voldoende reageert op de medicijnen, en ik begrijp helemaal dat jullie gisteren niet rustig aan een biertje konden blijven zitten. Wij kwamen thuis en 1 poes bleek de kast ingeslopen te zijn waarna de deur dicht ging... Niets aan de hand, ze heeft gewoon op mijn kleren liggen slapen en was niet in paniek of zo. Maar ik voel me daar dan vreselijk schuldig over.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Metacam idd.

Ja, schuldig voel je je.
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 13:33:

Metacam idd.

Ja, schuldig voel je je.

Mocht het zo ver komen: Ik heb na 6 dagen niet eten en drinken bij DA aangedrongen op een injectie tegen de misselijkheid. DA dacht dat dat niets zou uithalen omdat hij een zere bek had en misselijk volgens hem niet de reden van het niet eten was

Aan de andere kant kon het ook geen kwaad dus kater kreeg de injectie wel. Toen ik thuis kwam begon hij direct te eten.

Kraait geen haan naar

En hoe irritant, ga ik morgen op vakantie en zij zijn gisteren vertrokken voor weekje Turkije. Kan ik nog niet van de week rust thuis genieten Oeh dat is nou net jammer zeg.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 mei 2016 @ 13:29:

[...]

Ja gelukkig wel.

Zowel Ryanair als Transavia hebben de naam aangepast voor gratizz!Ah, fijn! Op naar de zon!
Life is short. Eat dessert first.
Grrrr, ik zoek contact met een andere sportvereniging. Ik vind op hun site drie mailadressen. 'bestuur' 'technische commissie' en 'wedstrijdzaken'. Omdat het over een wedstrijd gaat, stuur ik mijn mail aan wedstrijdzaken, na een week geen reactie, daarom stuur ik mijn bericht aan de technische commissie, nog steeds geen bericht terug. Dus stuur ik mijn mail aan het bestuur, met de uitleg erbij dat er door de andere adresen nog steeds niet gereageerd is. Binnen tien minuten een reactie. Ik blij! Ze hebben mijn mail doorgestuurd aan wedstrijdzaken.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 mei 2016 @ 13:37:

[...]

Mocht het zo ver komen: Ik heb na 6 dagen niet eten en drinken bij DA aangedrongen op een injectie tegen de misselijkheid. DA dacht dat dat niets zou uithalen omdat hij een zere bek had en misselijk volgens hem niet de reden van het niet eten was

Aan de andere kant kon het ook geen kwaad dus kater kreeg de injectie wel. Toen ik thuis kwam begon hij direct te eten.Thanks! Dat ga ik dan ook doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven