Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 15 mei 2016 om 14:37
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 14:27:
[...]
Ik geef antwoord op normale vragen. Niet op vragen waar de vraagsteller het antwoord zelf al klaar heeft. Ik ga mijn energie niet steken in pogingen om dat beeld te veranderen, mijn ervaring is dat de vragenstellers in alles hun eigen gelijk bevestigd zien.Mooi verhaal.
[...]
Ik geef antwoord op normale vragen. Niet op vragen waar de vraagsteller het antwoord zelf al klaar heeft. Ik ga mijn energie niet steken in pogingen om dat beeld te veranderen, mijn ervaring is dat de vragenstellers in alles hun eigen gelijk bevestigd zien.Mooi verhaal.
zondag 15 mei 2016 om 15:38
zondag 15 mei 2016 om 15:55
Ja, dat het in andere culturen anders werkt wil niet zeggen dat het ook goed is. Het werkt nou eenmaal anders, punt.
Net als dat mijn streng gelovige grootouders het niet konden verkroppen dat mijn moeder jarenlang misbruikt werd. Dus deden ze net alsof het niet zo was en lieten ze het gewoon doorgaan.
Het was een andere tijd, met andere ideeën dan nu daarover. Het is niet goed te praten, maar voor hen was het geloof reden genoeg om hun ogen voor het misbruik te sluiten.
Mij was wel duidelijk dat je het niet goed probeerde te praten, Hats.
Net als dat mijn streng gelovige grootouders het niet konden verkroppen dat mijn moeder jarenlang misbruikt werd. Dus deden ze net alsof het niet zo was en lieten ze het gewoon doorgaan.
Het was een andere tijd, met andere ideeën dan nu daarover. Het is niet goed te praten, maar voor hen was het geloof reden genoeg om hun ogen voor het misbruik te sluiten.
Mij was wel duidelijk dat je het niet goed probeerde te praten, Hats.