Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zondag 15 mei 2016 om 18:50
quote:Micchan schreef op 15 mei 2016 @ 18:28:
Gefeliciteerd Oudblond. Dank je poesje en knuffel! Ik denk dat ik nog nooit zoveel verjaardagswensen gekregen heb als vandaag. Best raar als je weet dat ik het eigenlijk nooit vier, maar dat het nu zo uitkwam dat man en ik wat tijd samen wilden doorbrengen. Lief van alle Stammers!
Gefeliciteerd Oudblond. Dank je poesje en knuffel! Ik denk dat ik nog nooit zoveel verjaardagswensen gekregen heb als vandaag. Best raar als je weet dat ik het eigenlijk nooit vier, maar dat het nu zo uitkwam dat man en ik wat tijd samen wilden doorbrengen. Lief van alle Stammers!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 15 mei 2016 om 19:14
quote:Oudblond schreef op 15 mei 2016 @ 19:13:
[...]
Ik vind het niet alleen raar, ik begrijp je ook werkelijk helemaal niet
Het is een tv zender: HBO
En ze hebben on demand: HBO OD
Maar OD betekent ook overdosis. En ik lees echt steeds die laatste
[...]
Ik vind het niet alleen raar, ik begrijp je ook werkelijk helemaal niet
Maar OD betekent ook overdosis. En ik lees echt steeds die laatste
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 15 mei 2016 om 19:16
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 19:14:
[...]
Maar OD betekent ook overdosis. En ik lees echt steeds die laatste Ah, maar OB is dan ook de leader of the pack STD kwijt en Bd doet haar best, maar vervelend, neuh dat kan ik haar echt niet noemen
[...]
Maar OD betekent ook overdosis. En ik lees echt steeds die laatste Ah, maar OB is dan ook de leader of the pack STD kwijt en Bd doet haar best, maar vervelend, neuh dat kan ik haar echt niet noemen
zondag 15 mei 2016 om 19:21
zondag 15 mei 2016 om 19:22
quote:Oudblond schreef op 15 mei 2016 @ 19:16:
[...]
Ah, maar OB is dan ook de leader of the pack STD kwijt en Bd doet haar best, maar vervelend, neuh dat kan ik haar echt niet noemen
Kom maar schatje, ik doe wel even mal. Speciaal voor je verjaardag.
Liefs,
Fucking evil ontploffende waterstofbom.
[...]
Ah, maar OB is dan ook de leader of the pack STD kwijt en Bd doet haar best, maar vervelend, neuh dat kan ik haar echt niet noemen
Kom maar schatje, ik doe wel even mal. Speciaal voor je verjaardag.
Liefs,
Fucking evil ontploffende waterstofbom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 15 mei 2016 om 19:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 mei 2016 @ 19:22:
Weet iemand nog een leuke, niet al te domme, fijne feelgood film?
Zoiets als die film waar die twee vrouwen van land wisselen en verliefd worden (met cameron diaz) of four weddings and a funeral of Bridget Jones?Ik geniet erg van Franse films met mooie belichting en camerawerk. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain en Chocolat enzo...
Weet iemand nog een leuke, niet al te domme, fijne feelgood film?
Zoiets als die film waar die twee vrouwen van land wisselen en verliefd worden (met cameron diaz) of four weddings and a funeral of Bridget Jones?Ik geniet erg van Franse films met mooie belichting en camerawerk. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain en Chocolat enzo...
zondag 15 mei 2016 om 19:52