Minderen/stoppen met alcohol deel 2
vrijdag 11 december 2015 om 23:20
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.
Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
zondag 15 mei 2016 om 20:57
Betty ach jee wat vervelend! Ik snap het wel hoor, dat het rotgevoel nog doorsuddert. xxx van mij!
Ik heb een heerlijke dag achter de rug. Hele dag buiten geweest, in de tuin, gefietst en nog bij sportwedstrijd van kind wezen kijken. Ben helemaal verbrand in m'n gezicht. Terwijl het toch helemaal niet zulk lekker weer leek te zijn. Nu drink ik wijn. Mag van mezelf.
Ik heb een heerlijke dag achter de rug. Hele dag buiten geweest, in de tuin, gefietst en nog bij sportwedstrijd van kind wezen kijken. Ben helemaal verbrand in m'n gezicht. Terwijl het toch helemaal niet zulk lekker weer leek te zijn. Nu drink ik wijn. Mag van mezelf.

maandag 16 mei 2016 om 12:01
Hallo allemaal!
Na dit topic even gevolgd te hebben wil ik ook graag meeschrijven.
Ikzelf begin ook bewust te worden van mijn alcoholgebruik en wil dit absoluut minderen.
Heb met mezelf een regel afgesproken: per week max. 6 bier/wijn en 2 overige drankjes ( bijv. Whisky)
Dit gaat af en toe natuurlijk mis, maar afleiding zoeken helpt absoluut.
Na dit topic even gevolgd te hebben wil ik ook graag meeschrijven.
Ikzelf begin ook bewust te worden van mijn alcoholgebruik en wil dit absoluut minderen.
Heb met mezelf een regel afgesproken: per week max. 6 bier/wijn en 2 overige drankjes ( bijv. Whisky)
Dit gaat af en toe natuurlijk mis, maar afleiding zoeken helpt absoluut.
Wish you were beer

maandag 16 mei 2016 om 15:45

maandag 16 mei 2016 om 22:53

dinsdag 17 mei 2016 om 08:46
Ik ben heel moe. Gespannen schouders. Blegh. Veeeel te vroeg m'n maandelijkse feest. En goed ook.
Alles komt goed.
Bella fijn dat t meevalt met ex loslaten.
LD lekker ja zo slapen. Jeuh! Zal er ondanks alle verdriet boosheid toch wat rust aankomen. Naar je eigen plek. Eigen toekomst...
Betty hoe gaat t nu met je?
Alles komt goed.
Bella fijn dat t meevalt met ex loslaten.
LD lekker ja zo slapen. Jeuh! Zal er ondanks alle verdriet boosheid toch wat rust aankomen. Naar je eigen plek. Eigen toekomst...
Betty hoe gaat t nu met je?

dinsdag 17 mei 2016 om 14:56
Ja en een stemming van jan stront.
Ook al komt alles goed. Kan ik ergens iemand voor Z'n b*k slaan?
Eigenlijk wil ik dan gewoon even wegkruipen bij iemand die veilig is. Laat die er nou niet meer zijn. Ja kameraad. Maar daar kan ik ook niet altijd bij gaan liggen. Dan gaat ie nog wat ervan denken. Ik mis dat wel heel erg. Dat samen in bed liggen hangen enzo.
Samen douchen. We deden echt alles samen. (Too much) ex heb ik t nou over. Maar das wel duidelijk denk ik.
Nou ja. Kop er maar weer tegen gooien. Hup life goes on.
Pausini hoest met jou dannnn?
Ook al komt alles goed. Kan ik ergens iemand voor Z'n b*k slaan?
Eigenlijk wil ik dan gewoon even wegkruipen bij iemand die veilig is. Laat die er nou niet meer zijn. Ja kameraad. Maar daar kan ik ook niet altijd bij gaan liggen. Dan gaat ie nog wat ervan denken. Ik mis dat wel heel erg. Dat samen in bed liggen hangen enzo.
Samen douchen. We deden echt alles samen. (Too much) ex heb ik t nou over. Maar das wel duidelijk denk ik.
Nou ja. Kop er maar weer tegen gooien. Hup life goes on.
Pausini hoest met jou dannnn?