Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 24 mei 2016 om 09:36
ik zat laatst in de bios, en toen begon er een reclame met een open blauwe zee en een vrouw die snorkelde en dook ook nog even windsurfde het bleef maar door gaan heel filosofisch allemaal en pas na een kwartier : bleek het te gaan over een vakantie naar Turkije van die reclame van FBTO wordt ik spontaan niet goed en die nieuwe van ziggo

dinsdag 24 mei 2016 om 17:28

dinsdag 24 mei 2016 om 18:08
quote:nijntje021 schreef op 24 mei 2016 @ 09:36:
ik zat laatst in de bios, en toen begon er een reclame met een open blauwe zee en een vrouw die snorkelde en dook ook nog even windsurfde het bleef maar door gaan heel filosofisch allemaal en pas na een kwartier : bleek het te gaan over een vakantie naar Turkije van die reclame van FBTO wordt ik spontaan niet goed en die nieuwe van ziggoJaaa die ging en ging maar door en door en door en -gaap-
ik zat laatst in de bios, en toen begon er een reclame met een open blauwe zee en een vrouw die snorkelde en dook ook nog even windsurfde het bleef maar door gaan heel filosofisch allemaal en pas na een kwartier : bleek het te gaan over een vakantie naar Turkije van die reclame van FBTO wordt ik spontaan niet goed en die nieuwe van ziggoJaaa die ging en ging maar door en door en door en -gaap-

donderdag 26 mei 2016 om 12:41

donderdag 26 mei 2016 om 12:49
quote:Deadpool schreef op 26 mei 2016 @ 12:43:
@Paperclip die Vueling snap ik ook niet. Zo'n rare stem! Helft van wat ie zegt kan ik lastig ontcijferen en zijn intonatie is ook maf.
Nou inderdaad, de intonatie is echt helemaal verkeerd wat een rare reclame.
Die van Hollands Nieuwe (puberventje) trek ik ook niet.
@Paperclip die Vueling snap ik ook niet. Zo'n rare stem! Helft van wat ie zegt kan ik lastig ontcijferen en zijn intonatie is ook maf.
Nou inderdaad, de intonatie is echt helemaal verkeerd wat een rare reclame.
Die van Hollands Nieuwe (puberventje) trek ik ook niet.

donderdag 26 mei 2016 om 12:55
Owja hollands nieuwe. Onze analyse hier is dat veel bedrijven een beetje willen meeliften op de cultuur van jongeren. En daarbij de plank nogal misslaan. Ik kan me herinneren dat 'vetcool' allang op zijn retour was toen er ineens allerlei reclames kwamen die dingen zo gingen aanduiden en dan zaten mijn broer en ik ook facepalmend op de bank.

donderdag 26 mei 2016 om 13:23
quote:paper-clip schreef op 26 mei 2016 @ 13:00:
Ik vind echt bijna geen reclame leuk, ze lijken allemaal zo op elkaar. Maar de nieuwste van even Apeldoorn bellen is weer geniaal
Waar is de tijd gebleven dat Loekie voorbij kwam tijdens de reclames (ik word oud)Nog even genieten dan.
Loekie was tot 2004 op de TV.
Ik vind echt bijna geen reclame leuk, ze lijken allemaal zo op elkaar. Maar de nieuwste van even Apeldoorn bellen is weer geniaal
Waar is de tijd gebleven dat Loekie voorbij kwam tijdens de reclames (ik word oud)Nog even genieten dan.
Loekie was tot 2004 op de TV.
Snjókorn falla, á allt og alla

donderdag 26 mei 2016 om 15:13
Niet perse heel irritant, maar die reclame waar een moeder haar (verveeld kijkende) zoontje wat Duitse zinnen overhoort: gisteren heb ik gezwommen, vanavond ga ik naar de bioscoop etc. Elke keer opnieuw denk ik dat dit reclame is voor de nierstichting, waarbij dat jongetje in plaats van 's avonds lekker wat leuks te kunnen doen, aan de dialysemachine moet.
Geen idee waarom. Maar dan komt die zin 'en ik zal niet roken en drinken' en dan blijkt het toch een andere reclame. En dat vind ik irritant
Geen idee waarom. Maar dan komt die zin 'en ik zal niet roken en drinken' en dan blijkt het toch een andere reclame. En dat vind ik irritant
donderdag 26 mei 2016 om 17:42

donderdag 26 mei 2016 om 21:11
quote:MinionX schreef op 26 mei 2016 @ 18:17:
[...]
ja, dat zijn toch gewone situaties?In ieder geval niet iets om erg van in de stress te schieten en al helemaal niet om preventief een pilletje te gaan slikken zodat áls het je overkomt, je rustig je schouders op kan trekken.
[...]
ja, dat zijn toch gewone situaties?In ieder geval niet iets om erg van in de stress te schieten en al helemaal niet om preventief een pilletje te gaan slikken zodat áls het je overkomt, je rustig je schouders op kan trekken.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 26 mei 2016 om 21:23
De reclame van de wasmachine van Samsung die een klepje op de deur heeft zodat je tijdens het wasproces nog was kan toevoegen.
WIE DOET DAT NOU?
Dan loopt die ene sok toch achter op de rest qua schoon. Wat schiet je hiermee op?
Dit is een volstrekt overbodig product.
En dan het verhaal..."kinderen worden snel groot - de was, die doen ze zelf wel".
Zie je het al voor je..je kind komt thuis...en ga je nog leuke dingen doen vanmiddag?
Ja, ik ga zo lekker de was doen.
En dan nog Jeroen (hi) en Jeroen (hoi) van Belsimpel.
WIE DOET DAT NOU?
Dan loopt die ene sok toch achter op de rest qua schoon. Wat schiet je hiermee op?
Dit is een volstrekt overbodig product.
En dan het verhaal..."kinderen worden snel groot - de was, die doen ze zelf wel".
Zie je het al voor je..je kind komt thuis...en ga je nog leuke dingen doen vanmiddag?
Ja, ik ga zo lekker de was doen.
En dan nog Jeroen (hi) en Jeroen (hoi) van Belsimpel.

donderdag 26 mei 2016 om 21:51
quote:nijntje021 schreef op 26 mei 2016 @ 19:26:
[...]
echt, zat gister weer in de bios (heerlijk zo'n pathe pas ) en toen kwam die rot reclame weer Ik ga ervan schreeuwen tegen het scherm als ik met mijn bak nachos vadsig zit te wezen. Zo van "jaaaa we weten dat je een hyperfit blij kutwijf bent.... daaahaaaag"
[...]
echt, zat gister weer in de bios (heerlijk zo'n pathe pas ) en toen kwam die rot reclame weer Ik ga ervan schreeuwen tegen het scherm als ik met mijn bak nachos vadsig zit te wezen. Zo van "jaaaa we weten dat je een hyperfit blij kutwijf bent.... daaahaaaag"

donderdag 26 mei 2016 om 22:51
quote:Deadpool schreef op 26 mei 2016 @ 21:51:
[...]
Ik ga ervan schreeuwen tegen het scherm als ik met mijn bak nachos vadsig zit te wezen. Zo van "jaaaa we weten dat je een hyperfit blij kutwijf bent.... daaahaaaag" ik niet erger me dood, vind het nergens op slaan, ik heb ''het echte turkooise gezien'' in Malta & Griekenland ja vind het echt meer een dom promo filmpje om Turkije een beetje in goed daglicht te krijgen
[...]
Ik ga ervan schreeuwen tegen het scherm als ik met mijn bak nachos vadsig zit te wezen. Zo van "jaaaa we weten dat je een hyperfit blij kutwijf bent.... daaahaaaag" ik niet erger me dood, vind het nergens op slaan, ik heb ''het echte turkooise gezien'' in Malta & Griekenland ja vind het echt meer een dom promo filmpje om Turkije een beetje in goed daglicht te krijgen