Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 18:51:

[...]

Er blijft nog veel gehug voor jou over hoor!

Ik at hetzelfde, alleen bami ipv rijst.

Doe niet zo eng

(de huggings, niet de bami)
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 18:49:

[...]

Dat deed jij altijd toch al, toch, toch???

Klopt, mijn meeste teksten zijn onleesbasr.

Raar eigrnlijk dst ik hier zulkr goede gesprekken heb....

Masr wasrsvhijnlik leest men mijn schrijvertijthes nauwelijks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 mei 2016 @ 18:58:

[...]

Doe niet zo eng

(de huggings, niet de bami)Is niet eng hoor. Je kan zelf kiezen: geven of ontvangen of een combietje maken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 mei 2016 @ 18:49:

Oh ben ik in een community KING hugging beland?

Hier was het tjaptjoi, rijst en gebakken ei.

Hier had men een soort hoeheetet mrt die boontjes en rijdt etc.

Kafo kafi.

King begint een beetje een kroegsloerie te worden.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 mei 2016 @ 19:00:

[...]

Klopt, mijn meeste teksten zijn onleesbasr.

Raar eigrnlijk dst ik hier zulkr goede gesprekken heb....

Masr wasrsvhijnlik leest men mijn schrijvertijthes nauwelijks.Gelukkig merk je dat niet omdat wij een retestrak schema opgesteld hebben: Wie antwoordt Leo wanneer en in welk topic. Je komt soms nogal verrassend uit de hoek trouwens door plots op te duiken op een topic dat we niet voorspeld hebben. Dan is het allen hens aan dek!
quote:Eleonora-1 schreef op 17 mei 2016 @ 19:01:

[...]

Hier had men een soort hoeheetet mrt die boontjes en rijdt etc.

Kafo kafi.

King begint een beetje een kroegsloerie te worden.Hij vervangt gewoon de betreurde MalleBabbe.
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 19:02:

[...]

Gelukkig merk je dat niet omdat wij een retestrak schema opgesteld hebben: Wie antwoordt Leo wanneer en in welk topic. Je komt soms nogal verrassend uit de hoek trouwens door plots op te duiken op een topic dat we niet voorspeld hebben. Dan is het allen hens aan dek!

Dta geloof ik!

Altijf grweten dat ik een sprciaal plekjr had bonnen de forum ommunitu.

En sl zo lang ook!
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 19:03:

[...]

Hij vervangt gewoon de betreurde MalleBabbe.Hahaha!

O nee

Ahshshshs!
Spaghetti bolognese, en nu alle huisgenoten op het sportveld, mijn wekelijkse vrije uurtje nu, met het huis helemaal voor mij alleen. En de strijkplank, en het wasrek etc. ook allemaal voor mij alleen. Maar eerst even woggen.

Ik voelde mij vandaag alsof ik een nieuwe baan had, politieagent of zo. Vanmorgen speelden ze heel lief binnen en buiten, en vroegen we ons af waarom we eigenlijk toezicht moeten houden, maar vanmiddag.......

'Nee, jongens verfkwasten zijn geen zwaarden en jullie zijn geen ridders, spoel de kwasten maar uit en veeg de spetters met een doekje van de muur.'

Nee, meiden jullie mogen niet vragen of dat nieuwe meisje brandnetels wil plukken aan de andere kant van het hek.'

'Kom jongens, niet de rubberen tegels optillen en wegslepen, laat die maar onder het duikelrek liggen.'

'Scheppen zijn geen geweren en jullie geen soldaten. Harken zijn ook geen geweren, wat zeg je Joep? Nee, je mag op school ook geen terroristje spelen.'

'Jongens kom op, de fietsen zijn geen botsauto's de meisjes vinden dat niet leuk, en ik vind het gevaarlijk.'

Morgen zijn ze hopelijk iets gezelliger, (of ziek, dat heb je ook wel eens als er niets lukt)
Ik heb vandaag een heerlijke rl hug gehad juist op het moment dat ik het heel goed kon gebruiken. Was fijn.

Net een lekkere maaltijdsalade gegeten: kikkererwten, bleekselderij, appel, lenteui, kipfilet, walnoten, peterselie, bieslook en een yoghurt mayo dressing.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 mei 2016 @ 19:01:

[...]

King begint een beetje een kroegsloerie te worden.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 mei 2016 @ 19:05:

[...]

Dta geloof ik!

Altijf grweten dat ik een sprciaal plekjr had bonnen de forum ommunitu.

En sl zo lang ook!Hoe krijg je het uit je toetsenbord! Dat is echt een kunst om zulke vertypingen te maken. Chapeau!
Vermoeiend fietsie, maar wel heel schattig. Heel wat anders dan op mijn vorige werk (o wat mis ik het stiekem).
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 mei 2016 @ 19:08:

Ik heb vandaag een heerlijke rl hug gehad juist op het moment dat ik het heel goed kon gebruiken. Was fijn.

Net een lekkere maaltijdsalade gegeten: kikkererwten, bleekselderij, appel, lenteui, kipfilet, walnoten, peterselie, bieslook en een yoghurt mayo dressing.Oh dat klinkt lekker. Die kon ik binnenkort wel eens gaan maken, zonder de kip dan.

Net een lekkere maaltijdsalade gegeten: kikkererwten, bleekselderij, appel, lenteui, kipfilet, walnoten, peterselie, bieslook en een yoghurt mayo dressing.Fijn is dat he Wollie, als net op het goede moment dat enige goede gebaar - waar je zelf niet aan dacht - spontaan komt.
quote:fietsie schreef op 17 mei 2016 @ 19:20:

[...]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord! Dat is echt een kunst om zulke vertypingen te maken. Chapeau!Dat is niet om te lachen Fietsie, die arme Leo kan er niks aan doen

Net een lekkere maaltijdsalade gegeten: kikkererwten, bleekselderij, appel, lenteui, kipfilet, walnoten, peterselie, bieslook en een yoghurt mayo dressing.

Oh, das fijn ja.

Bleekselderij, brrrrrr
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 19:20:

Vermoeiend fietsie, maar wel heel schattig. Heel wat anders dan op mijn vorige werk (o wat mis ik het stiekem).

Sommige dingen zijn inderdaad best schattig, en ook gewoon onderzoekend. Die rubberen tegels optillen is gewoon onderzoekend, eerst een stokje er tussen porren wat dun genoeg is om te passen, maar dik/sterk genoeg om niet te breken. Het liefst liet ik ze dan gewoon door gaan, want heel leerzaam enzo. Maar ja er willen ook kinderen op het rek duikelen. En als de rubberen tegels los kunnen dan misschien ook wel de stoeptegels enzo.

Dat van die brandnetels was echt gemeen, want die meiden hadden dat vorige week zelf gedaan en flink gehuild toen ze onder de jeuk zaten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 mei 2016 @ 19:22:

[...]

Dat is niet om te lachen Fietsie, die arme Leo kan er niks aan doen Wat is er gebeurt dan?
quote:fietsie schreef op 17 mei 2016 @ 19:20:

[...]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord! Dat is echt een kunst om zulke vertypingen te maken. Chapeau!Tyanks!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 mei 2016 @ 19:22:

[...]

Dat is niet om te lachen Fietsie, die arme Leo kan er niks aan doen

Wst lief Lady Volmetport.

Als brdsbkjr heb ik op het contet zoekrn topic over de grote tampeloetid gezegd dat jii er wel psp van lust.

Geaag gedaan!
quote:Eleonora-1 schreef op 17 mei 2016 @ 19:35:

[...]

Wst lief Lady Volmetport.

Als brdsbkjr heb ik op het contet zoekrn topic over de grote tampeloetid gezegd dat jii er wel psp van lust.

Geaag gedaan!Dank je wel, lieve LeoHoeradeSloera
Hallo, ik had Mexicaanse bonensoep met wraps. Die soep moet dus schotel zijn maar mijn autocorrect kent dat niet. Tis een voer denk ik. Ik bedoel natuurlijk boer maar dat was ook???????? moeilijk. Haha leuk dits
When they go low, we go high. (M.Obama)
Hahaha ja he?

Gewoon even de natuur haar gang laten gaan.
Heel ijk Leo het voelt zo bevrijden.

Het is alsof ik zonder by rondspringen maar dan op een veilige manier.
When they go low, we go high. (M.Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven