Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk spul Helenita, beetje duur wel...!

Is wel een beetje raar om uit je oude huis te gaan he ik vond het ook moeilijk. Maar het is tijd voor een nieuw hoofdstuk voor jullie! Eindelijk met zijn drietjes samenwonen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, ik ben echt trots op je .

Dat plaatje er meteen bij vond ik dan wel een beetje overdreven

Ik moet weer aan de avocadolite afwas nu.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gefeliciteerd Rissie, met je verjaardag!!! Een dikke voor jou! Ben je lekker verwend?

Hel, een voor jou. Ik kan me levendig voorstellen dat het wat weemoedig is. Maar, je gaat een heeeeeel goede tijd met je verkering tegemoet.
Hel, helemaal leuk toch, dat jullie nu echt samen in jullie eigen huis papaatje en mamaatje gaan spelen Top!

en weltrusten... veul te laat...

Rissie nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo gister feest van vent zn werk gehad. Hij had zowaar nog zin om te gaan. Moest wel nog een keer kolven daar.

En mn moeder heeft Robin 2 flessen gegeven. Dat ging helemaal goed en vanmorgen om 8 uur moest ik hem wakker maken!!

En 1 min daarna ging de bel; nog een ontbijtje wat bij het feest hoorde. Lekker!

Vandaag eerst een feestje van mn oma, die is 85 geworden en daarna nog een verjaardag van een vriend. Drukke dag dus, beetje jammer, ik had wel willen relaxen. Maar goed..

Ik ga even de spullen van het ontbijt opruimen.

Fijne zondag
Rissie nog gefeliciteerd!!! Hoop dat je een fijne dag had.

Wij hadden gisteren een handige actie. M mocht gisteren zijn nieuwe auto ophalen en we wilden met zijn drietjes een proefritje maken, deden we de deur dicht, sleutels van het huis nog binnen. Reservesleutel bij mijn ouders is mee naar Gran Canaria. Slotenmaker gebeld die was in 3 seconden binnen, en dat koste 50 euro ! Snel verdiend. Daarna feestje gehad, maar ik had oppas tot half 11 dus ik ben eerder naar huis gegaan en M was 3 uur thuis, maar ik kon niet meer slapen daarna en Jonathan was 6 uur wakker. Ik ben dus best wel brak nu.... Straks timmer ik M er wel uit, ga ik nog even maffen.
Goedemorgen!

Iedereen een leuke sinterklaas intocht gehad?

Wat was deze sinterklaas een boer zeg, bah Het was vorig jaar veel leuker. Sinterklaas vertikte het om handjes te geven, en ging razendsnel voorbij. Julian verdrietig, heb ik snel Juul overgepakt van Manlief en ben naar sinterklaas gerend ( ja ja...)

Na een verbaasde blik toen ik zei dat Julian graag een handje wilde van sinterklaas, kon er toch nog een handje en vriendelijk woord vanaf.. tssss. Mag wel op cursus die man....

Thuiskomst was dan weer wel erg leuk. Ik had de salontafel met een paar pakjes bezaaid en chocomelkpakken neergezet etcetera en dat was natuurlijk wel een binnenkomer voor juul en zijn vriendinnetje, haha Zwarte piet had maar mooi chocolademelk gebracht, haha

Ze kregen allebei een autootje en een koffiezetapparaatje.. helemaal gelukkige gezichtjes
Ha ha Bam, ik had je wel willen zien bij Sint! Goeie!

Wij hebben op tv gekeken en lief is 's avonds nog even hier in het dorp geweest (ja, de goeie man kwam pas om kwart voor 6!). Laurens was erg onder de indruk van de Pieten en alle mensen, Sint heeft hij niet echt gezien geloof ik want die ging op een stoel zitten en toen was hij alleen nog voor de 1e rij zichtbaar. Slim

Volgende week gaan we nog een keer naar Eemnes, daar komt hij het de boot. En morgen gaan we naar de slaapkamer van de Sint in het Muiderslot. Leuk hoor. Volgens mij is er in het Vestingsmuseum in Naarden op zondag en woensdag ook een slaapkamer voor de Sint. Tips voor wie er in de buurt is

Vanavond schoen zetten (gisteren bezoek, dus dat vond ik niet leuk), en morgen is lief jarig dus allemaal leuke dingen!

Fijne dag!
Sorry Bam, ik moet heel erg lachen. Ik zie je al gaan met Juul. Wat een lompe sint zeg, die had een ander vak moeten kiezen! Leuk dat jullie het samen met het vriendinnetje hebben gevierd.

Druk feestje Amalia? Leuk zo vaak sint vieren! Helaas zijn de mogelijkheden hier beperkt, maar volgende week gaan we "sint"eten bij Hollandse vrienden, erg leuk.

Mal, wat klote zeg, van die sleutel. Handig dat de reservesleutel op vakantie is....

Naatie, gefeliciteerd met oma! Toch leuke sociale dingen allemaal zeg!

Rissie, leuke dag gehad gisteren?

Zo, hele ochtend met duitse potentiele vriendin in de speeltuin geweest met haar kind en mijn oudste. Erg leuk.
hallo meiden

Jin, bedankt voor je digikaart. Amalia, bedankt voor je kaart! Naat bedankt voor de felicitatie hier. Leuk zo koeigroot 30 in beeld, hihi. Verjaardag was niet echt leuk, ruzie met manlief. Nu gelukkig weer goed, maar was gister dus even echt niet leuk.

De intocht was wel echt super leuk! We stonden helemaal vooraan bij de haven. Eerst kwam er een speedboot aan (ze doen altijd een beetje hetzelfde als op tv) met 2 pieten. Die stapten voor mark uit, dus hij kreeg meteen een handje. De sinterklaas stopte ook met de boot voor ons, maar stapte aan de andere kant uit. Was niet erg, mark vindt de pieten toch leuker dan sinterklaas. Daarna komt er een tracktor met kar waar de drumband opgaat en sint met paard er achteraan. daar kunnen de kindjes dan weer achteraan en dan gaan ze in optocht naar kroeg, waar nog een show is. Daar zijn we dus niet geweest ivm visite. Dus wij liepen door dorpsstraat naar huis en toen kwam de optocht ons tegemoed. Dus wij stilstaan en kijken. Komt er een piet voorbij huppelen met allemaal kinderen om het heen, te bedelen om pepernoten. Hij stopt bij mark en geeft mark wel een zakje en al de ander kinderen niet (waren van die 8-9 jarige). Weer doorgelopen naar huis en toen zagen we ze nog een keer. 's avonds schoentje gezet. En vanmorgen dus ontbeten met pepernoten. Oeps, hihi. Vandaag heerlijk gespeeld met koters. Stempelen met mark zijn nieuwe stempels, terwijl er een sint-cdtje aanstond. Toen even op zolder spelen, lekker wandelen en nog meer stempelen en op zolder spelen. Fijne laatste verlofdag dus. Morgen moet ik weer... En heel fijn meteen cursus... 9 uur beginnen, m brengt mark naar peuter. Net al even kolf enzo klaar gezet. Oh vraagje; Hoelang kun je ontdooide melk bewaren? Moet het dezelfde dag op, of binnen zoveel uur? Wat ik morgen kolf, krijgt Anne dinsdag, dus dat vries ik niet in. Maar voor morgen moet ik uit de vriezer halen. Meteen nog een vraag; Hoe snel moet je het invriezen? Zo eerst dit maar even neerzetten.
Voor Rissie:

-Buiten de koelkast blijft net afgekolfde moedermelk 6 tot 10 uur goed. Niet in de zon zetten.

- Moedermelk melk mag maximaal 5 dagen in de koelkast (4 tot 7 graden) worden bewaard.

- Niet in de deur, liefst achterin en onderin de koelkast vanwege de temperatuurschommelingen als de deur wordt geopend.

- De melk direct na kolven in de koelkast zetten

Ontdooide moedermelk mag 24 uur in de koelkast bewaard worden.

Dit heb ik met google gevonden
Mooi balen Ris dat je ruzie had op je verjaardag. Heb je nog wel leuke cadeautjes gekregen?
Jeetje Ris, bonje op je verjaardag, das ook niet leuk zeg. Zelfde vraag als Naatie, heb je leuke cadeaus gekregen?

Naatie, hoe gaat het nu met jullie? Naatievent druk aan het solliciteren? Of is er een sociaal plan opgesteld?
Oh jemine, wat een topics worden er weer geopend zeg. Ehm, waar kan ik het beste in huis mijn schoen zetten als we geen verwarming hebben??? Ehm, hoe moet ik het huishouden doen?

Tjonge, wat mogen die dames blij zijn, als dat het enige is waar ze zich druk om hoeven maken...

Sorry, geen pms . Heb van de week een heel relativerende documentaire gezien. Beelden en geluiden hoe 47 mensen uit een brandend appartement probeerden te komen. Elf mensen dood (waaronder zeven kinderen), mensen bungelden aan balkons aan drie vingers met een kind in de armen, een baby net zou oud als jongste werd van elf meter naar beneden gegooid, echt brrrrr. Lekker wichtig, waar je je schoen gaat zetten dit jaar....
Balen Ris, ruzie op je verjaardag
Goedemorgen!

Jonathan en ik zijn samen een snotfabriek begonnen, dus we blijven vandaag maar lekker een beetje fluffen thuis in de pyama en nog meer snot fabriceren.
Goedemorgen!

Ik zit ook altijd met verbazing, dieonzinnige topictitels te lezen, Jinny. Onvoorstelbaar waar je je druk om kan maken.

Lekker is dat he mal, die snottebellen. Hier is Juul ook goed snottebellen aan het fabriceren.
Inderdaad waar maken mensen zich druk om. Ach, die hebben weinig meegemaakt in het leven en dan zijn dat soort dingen enórme problemen.

Wij doen het nu samen Bam, ik ben aangestoken door kleine man. Lekker gezellig samen snotteren.

Ik las laatst iets voor Vicks first defense, dat kun je op je handen doen als schuimmousse, en dan kun je minder vaak aangestoken worden. Hmmm als ik dit opschrijf lijkt het net of ik smetvrees heb ofzo maar M heeft best vaak buikgriep en Jonathan is steeds verkouden. Ik wou het maar eens gaan proberen.

Haai!

Ik zit met een enorm dilemma. Cas slaapt zo slecht dat ik er zo moe van ben dat ik daardoor eigenlijk alleen nog maar aan het mopperen ben op de jongens. Zo niet leuk van mij. Dus wat gaan we doen? De laatste voeding een flesje geven of zo mopperend blijven aanmodderen? Ik weet het niet meer...

Mal niks aan weer verkouden zijn. Snotter maar lekker uit! Lekker een dagje fluffen hebben wij gisteren lekker gedaan. Wanneer zullen we eetdaten?

Jin ik las in de krant over een papacafe bij jullie in de stad, iets voor Jinnyman . Bah wat een nare programma's kijk jij. Sinds ik Cas heb kan ik daar niet meer naar kijken, ook niet over lezen (ook geen thrillers meer :( ) Ik had vorige week bhv cursus en die brandweerman ging ook allemaal van zulke verhalen vertellen, vreselijk als je dat overkomt. En brand is echt heel snel!

Haha Bam wat goed van je dat je achter die goeie man aan bent gegaan. Hier was de tractor met cadeaus die in de optocht meereed het allermooiste. Op mijn vraag hoe Sinterklaas nu bij ons komt was zijn antwoord dan ook: op de tractor .

Amaal gefeliciteerd met je vent. Wat vond die van je cadeautjes? Hebben jullie het nog gevierd van het weekend?
Ris nog gefeliciteerd, hoe was het werken vandaag?

En Hel hoe sliep het in je nieuwe paleis?

Mal wat goed dat je je hebt opgegeven voor een opfriscursus. Ben je al naar je vriendin geweest? Is M al begonnen met zijn nieuwe baan? En wanneer ga jij lessen? Dan blijf ik binnen, haha!

Cin hoe sliep je nieuwe kussen?

Compu hoe is het met je meisje?

Ga zo even de foto's bekijken.
Moeilijk Juud.... ik weet niet hoe het is met 2 kindjes. Als je er 1 hebt is het makkelijk praten want dan kun je nog eens bijslapen overdag. Misschien dat andere mama's van meer een goede tip hebben. Ik weet ook niet of een papfles altijd dé oplossing is. Misschien is er het iets anders dan honger en wil hij graag tegen jou aan 's nachts. In ieder geval een dikke van mij. Eetdaten kunnen we de hele week wel behalve dinsdagavond. Dus zeg het maar! Ik vind het wel leuk om jullie lekker in de watten te leggen met een 3 gangen diner.
Ik heb donderdag mijn eerste les om 13 uur en zaterdag ga ik naar mijn vriendin (woont in A'dam en heb ik al véél te lang niet gezien). Misschien ga ik extra vroeg om nog even snel te winkelen voor Mr J
Mart was 's nachts net zo'n drama maar toen kon ik overdag bijslapen dus dat maakte niet uit. Maar Mart slaapt niet meer overdag en zit ook in de fase dat hij zo lekker dwars is dus dat vreet energie. Ik weet niet of hij gewoon bij me wil zijn want als ik hem bij ons in bed leg is hij ook onrustig en blijft hij mopperen/huilen/jammeren. Ik heb al een week lang een ochtendvoeding afgekolfd en hem die 's avonds gegeven (misschien zitten daar meer voedingsstoffen in) , maar ook dat hielp niet. Het gaat eigenlijk nog zo tegen mijn gevoel in om hem de avondfles te geven maar het gaat ook tegen mijn gevoel in om zo te mopperen en zo chagerijnig te zijn...

Ik zal Vent even sms-en wanneer hij een keer op tijd thuis is deze week
Jaa ik zou extra vroeg gaan om lekker te shoppen! En dan ook wat leuks voor jezelf want dat heb je ook wel verdiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven