Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 15:45:

[...]

Die wil ik ook.

Over pakweg 30 jaar.

Om mijn blauwe spoeling en mijn permanent te beschermen.

Dan.Ik ben al op leeftijd. Weet je wel wat dat kost, wassen-en-watergolven?
Nog niet.

Maar tegen de tijd dat ik het ga laten doen vermoed ik pakweg 500 euro kwijt te zijn....
En ik wil een zonneklep. Net als vroeger, met zo'n doorzichtige gekleurde klep.

Groen had ik.
Nou ik heb hem hoor, mijn foon. Helaas past mijn ouwe simkaart er niet in , dus met een beetje geluk zit ik alsnog aan een nieuw nummer vast.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 16:12:

Nou ik heb hem hoor, mijn foon. Helaas past mijn ouwe simkaart er niet in , dus met een beetje geluk zit ik alsnog aan een nieuw nummer vast.Kan je die niet kleiner laten maken?
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 15:45:

[...]

Die wil ik ook.

Over pakweg 30 jaar.

Om mijn blauwe spoeling en mijn permanent te beschermen.

Dan.Jaaaaahhh, die blauwe spoeling! Je had hem ook in het paars. En al die gespoelde dames maar commentaar leveren, op mijn groene hanenkam
quote:Kittens schreef op 18 mei 2016 @ 16:13:

[...]

Kan je die niet kleiner laten maken?Ik ga er morgen wel even mee naar de T-mobile winkel. Voor de time being zit er nu een Lebara prepaid dingetje in, maar die wil ik niet houden natuurlijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 16:12:

Nou ik heb hem hoor, mijn foon. Helaas past mijn ouwe simkaart er niet in , dus met een beetje geluk zit ik alsnog aan een nieuw nummer vast.Haha lekker dat gedoe altijd met die telefoons....
quote:Kittens schreef op 18 mei 2016 @ 15:59:

En ik wil een zonneklep. Net als vroeger, met zo'n doorzichtige gekleurde klep.

Groen had ik.

Deze mevrouw had rood. Kleurde beeldig bij heur haar.

Ik was eens op vakantie in Praag, toen ik een horde Japanse dames-op-leeftijd tegenkwam. Ze hadden allemaal paars haar. Het zag er ongelooflijk koddig uit. Ik had zelf namelijk roze haar en we kleurden zo mooi samen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 16:15:

[...]

Ik ga er morgen wel even mee naar de T-mobile winkel. Voor de time being zit er nu een Lebara prepaid dingetje in, maar die wil ik niet houden natuurlijk.Je kan hem zelf ook knippen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 16:42:

[...]

Je kan hem zelf ook knippen.Bij mijn moeder was het chipje groter dan het simmetje moest zijn
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
LV, even naar T-mobile, krijg je een ander simkaartje en zetten ze je nummer gewoon even over
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 16:44:

[...]

Bij mijn moeder was het chipje groter dan het simmetje moest zijn Hahaha, die had die sim dan al heel lang. Van koelkast af zeker.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 16:46:

[...]

Hahaha, die had die sim dan al heel lang. Van koelkast af zeker. Ik denk het wel
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:rosanna08 schreef op 18 mei 2016 @ 16:46:

LV, even naar T-mobile, krijg je een ander simkaartje en zetten ze je nummer gewoon even over

Man is al onderweg

Intussen ben ik druk aan het proberen een google-account aan te maken op mijn nieuwe foon. Wat een gesodemieter zeg
Vandaag de Cito score doorgekregen.

Hatsikidee, een prachtige 539 punten voor mijn fijne kind.

Ondanks alles, alle verdriet en stress van de afgelopen jaren, naar een nieuwe school, horen dat je Asperger hebt en ook daar nog mee moeten dealen, tóch met een ruime Havo uitslag de lagere school afsluiten.

We nemen er een raket op!
Oh gedoe dat soort dingen, haat dat!

Ik kreeg bij mijn nieuwe telefoon gelukkig wel meteen een kleine (gratis) sim, maar ze hadden er niet bij verteld dat ik dat ding telefonisch moest activeren (en dan wordt de oude gedeactiveerd). Voor dat ik dát doorhad...)
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 17:04:

Ondanks alles, alle verdriet en stress van de afgelopen jaren, naar een nieuwe school, horen dat je Asperger hebt en ook daar nog mee moeten dealen, tóch met een ruime Havo uitslag de lagere school afsluiten.

We nemen er een raket op!
Ben zo blij.

Kan wel janken.
fijn Leo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wauwie de pauwie Leo!
Cross-post met Lé! Gefeliciteerd, wat een knapperd dat kind van jou!
Kom even binnen duiken gefeliciteerd Leo!
Je telefoon mee nemen naar de T mobile, maken ze je simkaart passend
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 17:04:

We nemen er een raket op!Wat een kei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven