Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 18 mei 2016 @ 12:54:

[...]

Blijf op je handen zitten! Vaag mens is dat, ik dacht echt dat er iemand was overleden, maar moest echt een paar keer lezen.Oh...dacht al dat het aan mij lag.
quote:WD-40 schreef op 18 mei 2016 @ 17:03:

[...]

Maar elle blijft alles veranderen, het was uit, het was aan, oh, wat was het nu? En hoe krijg je het voor elkaar om een op te bedenken dat mensen er vanuit gaan dat iemand is overleden.

Puur uit op aandacht, al de topics in relatie krijgt elle aandacht genoeg. Dan is het weer elle voor, en elle na.We daar zo over denkt, zal daar niet reageren, neem ik aan. Niet eens het topic openen, lijkt me zo.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 17:06:

[...]

Tja. Als ze mensen die wel lief en aardig reageren zo gaat uitlachen terwijl ze zelf een OP schrijft die echt erg raar en onduidelijk is, ga ik helemaal niks vragen. Geen behoefte om dit soort topics in mijn lijst te krijgen de hele tijd.helemaal goed. je kunt duidelijkheid vragen of je gaan ergeren . En aan dat ergeren heb je dan in elk geval nog iets hier in Napraat. Is het topic toch nog ergens goed voor.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Amaqanda schreef op 18 mei 2016 @ 16:56:

je weet het mooi te vertellen simsalabimba.

Ik vind het behoorlijk onbeschoft om mensen keihard uit te lachen omdat ze je niet begrijpen (en het is ook niet zo dat het hele verhaal kraakhelder en duidelijk geschreven is).

Maar dat jij dat niet zo erg vindt zegt genoeg over jou. Ook niet verrassend trouwens.

Ik had geen idee dat de dame met de puntjes hier een oude bekende is. Zal wel aan mijn geheugen liggen - iedereen krijgt bij mij altijd nieuwe kansen

Ik dacht dus echt met een soort van prowsa door een labiel persoon te maken te hebben.
Wie een kanaal graaft voor een ander,.............
quote:SuzanneSuus schreef op 18 mei 2016 @ 16:36:

[...]

Dat is nog een heel gedoe trouwens, wist je dat?

Ja. Ik heb dat ooit eens gedaan voor m'n vader. Nou, je wil niet weten wat je dan allemaal in/aan moet leveren.

En toen wilden ze hem (mij) ook nog afschepen met zo'n lintje dat een darter ook krijgt als 'ie eens een toernooi heeft gewonnen. Uiteindelijk heb ik toch een ander kunnen regelen. "Koning in de orde van de gouden maarschalk der Nederlanden" ofzoiets.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 17:06:

[...]

Tja. Als ze mensen die wel lief en aardig reageren zo gaat uitlachen terwijl ze zelf een OP schrijft die echt erg raar en onduidelijk is, ga ik helemaal niks vragen. Geen behoefte om dit soort topics in mijn lijst te krijgen de hele tijd.Dit. Zo lelijk! Ik kon gewoon niet op mijn handen blijven zitten, maar op dat soort boodschappen antwoordt ze gewoon niet of volledig in tralala modus en naast de kwestie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat maakt die zkr toch bijzondere dingen mee *kuch*
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 18 mei 2016 @ 23:08:

Wat maakt die zkr toch bijzondere dingen mee *kuch*Tis wat op zo'n PAAZ.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 13:15:

Geloofde er meteen geen bal van. Dat is is gewoon ziek. En dat eerdere gedweep van mensen heb ik ook al nooit begrepen.

Ik ook niet.

Maar is natuurlijk wel heel raar dat " we " daar en masse reageren op rare schrijfstijl en vaag gedoe en dat hier dan weer niet doen als er iemand met iets heel raars komt binnenvallen en je ook moet raden hoe ze dan van die hak op de tak komt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:11:

[...]

Ik ook niet.

Maar is natuurlijk wel heel raar dat " we " daar en masse reageren op rare schrijfstijl en vaag gedoe en dat hier dan weer niet doen als er iemand met iets heel raars komt binnenvallen en je ook moet raden hoe ze dan van die hak op de tak komt .Zoals wie want ik lees niet iedereen hier.
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 23:09:

[...]

Tis wat op zo'n PAAZ.Nou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:11:

[...]

Ik ook niet.

Maar is natuurlijk wel heel raar dat " we " daar en masse reageren op rare schrijfstijl en vaag gedoe en dat hier dan weer niet doen als er iemand met iets heel raars komt binnenvallen en je ook moet raden hoe ze dan van die hak op de tak komt .

Sorry, ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn maar soms raak ik afgeleid en dan...

Lloret da Mar met een baby, ik zou het niet doen.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 23:19:

[...]

Lloret da Mar met een baby, ik zou het niet doen.

Nou mis ik iets, geloof ik
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 23:18:

[...]

Zoals wie want ik lees niet iedereen hier. Als jij ze allemaal van de negeer af hebt babbelen we er nog eens een keer over
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:23:

[...]

Nou mis ik iets, geloof ik

Nee, ik speelde 'afgeleid'.

Als actrice probeer ik af en toe eens wat.

Knap wel he?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:24:

[...]

Als jij ze allemaal van de negeer af hebt babbelen we er nog eens een keer overNeuh, ik vind wel lekker rustig zo.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 23:29:

[...]

Nee, ik speelde 'afgeleid'.

Als actrice probeer ik af en toe eens wat.

Knap wel he?
Ik zie de hele tijd een topic voorbij komen over pansexuele gevoelens. Nou zal ik wel weer onder een steen hebben gewoond, maar wat the hell zijn pansexuele gevoelens?

Ik durf niet te googelen en het topic openen durf ik eigenlijk ook niet.

Wie helpt me ?
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 23:31:

[...]

Neuh, ik vind wel lekker rustig zo. Prima. Noem ik ook geen namen.
Ik heb er echt al vanalles bij bedacht. Het is vast niet zo erg als wat ik allemaal verzonnen heb...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:36:

[...]

[afbeelding]Ik noem je in mijn speech.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 23:43:

[...]

Ik noem je in mijn speech.Yes .puliezze. Dat is toch echt wel het ultieme, hoor.
quote:viennas schreef op 18 mei 2016 @ 23:37:

Ik heb er echt al vanalles bij bedacht. Het is vast niet zo erg als wat ik allemaal verzonnen heb...

Panseksualiteit of omniseksualiteit is de seksuele, romantische of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten. Panseksualiteit omvat bijgevolg alle soorten seksualiteit tussen meerjarigen: heteroseksualiteit, homoseksualiteit, biseksualiteit, transseksualiteit en transgenderisme. Parafilien worden niet meegerekend tot panseksualiteit.

Voor panseksuelen bepaalt gender of sekse dus niet of zij zich tot iemand aangetrokken zullen voelen. In die zin zijn panseksuelen "genderblind". Het concept panseksualiteit verwerpt bovendien bewust de seksebinariteit. Daarin verschilt panseksualiteit van biseksualiteit: terwijl biseksualiteit de aantrekking is tot zowel mannen als vrouwen, negeren panseksuelen die tweedeling en voelen zij zich ook aangetrokken tot interseksuelen en mensen die buiten de binaire opdeling vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven