Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 21:56:

[...]

Dat is lief. En het is een liedje van Doe Maar, dus dat komt goed uit. Al hoor je vooral Kenny B, maar dat is een beste vent.Ik weet er alles van. En ook van de rest van radio 2, want dat is ook mijn favoriete zender
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 21:59:

[...]

Ik weet er alles van. En ook van de rest van radio 2, want dat is ook mijn favoriete zender

Oudjes onder elkaar! Mijn oudste dochter is Sander de Heer-fan, dus de ochtenden zijn haar nu wat te lawaaiig. Ik ben vooral heel blij met Rob Stenders, want die draait precies wat hij wil.

Ik houd van radio.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 21:54:

[...]

Vind ik ook. Ik vind die jongeman veelbelovend.ja!
very metal
Ik zie het helemaal voor me Fiets. Hier gaan er drie van de vier heel 'relaxed' om met hun bedtijd.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 18 mei 2016 @ 21:56:

[...]

Ik nodig mijn volop getatoeëerde vriend uit en we zetten lekker De Staat snoeihard. De Staat.
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 22:05:

Ik zie het helemaal voor me Fiets. Hier gaan er drie van de vier heel 'relaxed' om met hun bedtijd.

De middelste hier gaat sowieso heel relaxed om met het begrip 'tijd'.

Heen naar de sporthal is maar vijf minuten fietsen, dan jut ik hem nog wel eens op als hij om vijf voor training nog hier is. Terug is het ongeveer 20 minuten fietsen. .
quote:fietsie schreef op 18 mei 2016 @ 22:09:

[...]

De middelste hier gaat sowieso heel relaxed om met het begrip 'tijd'.

Heen naar de sporthal is maar vijf minuten fietsen, dan jut ik hem nog wel eens op als hij om vijf voor training nog hier is. Terug is het ongeveer 20 minuten fietsen. .En je woont niet op de Vaalserberg?
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 21:57:

[...]

En dat voor vrouwen zonder gevoel.

[afbeelding]

Juist daarom denk ik.

Bij jou durf ik wel omdat jij het toch niet voelt en er vaag over doet.
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 22:22:

[...]

En je woont niet op de Vaalserberg? Nee, en ook niet op het kopje van Bloemendaal. Ik fiets het zelfde stuk in tien minuten. Heen en terug als het niet stormt.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 22:40:

[...]

Juist daarom denk ik.

Bij jou durf ik wel omdat jij het toch niet voelt en er vaag over doet.Dat is mijn kracht. Wat fijn dat jij dat voelt ziet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 22:02:

[...]

Oudjes onder elkaar! Mijn oudste dochter is Sander de Heer-fan, dus de ochtenden zijn haar nu wat te lawaaiig. Ik ben vooral heel blij met Rob Stenders, want die draait precies wat hij wil.

Ik houd van radio.Rob is fijn.
Ik vind Radio2 stom.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 18 mei 2016 @ 22:45:

Ik vind Radio2 stom.waarom?
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 22:50:

[...]

waarom?Stomme dj's, hoog 'kijk ons eens de juiste myziek draaien' gehalte. En sowieso vind ik de gehele publieke omroep n gedrocht.
En dan vergeet ik die achterlijke, uitgekauwde top2000 nog.
Ik luister zeer zelden radio.

Soms radio 4.
quote:hatsetats schreef op 18 mei 2016 @ 22:52:

[...]

Stomme dj's, hoog 'kijk ons eens de juiste myziek draaien' gehalte. En sowieso vind ik de gehele publieke omroep n gedrocht.Je bent in elk geval erg duidelijk .
Inderdaad zeer hoog juiste muziek gehalte, heel fijn is dat.
quote:hatsetats schreef op 18 mei 2016 @ 22:45:

Ik vind Radio2 stom.

Ik vind 538 stom. Die dj's met hun overdreven harde gelach om hun eigen grappen. En de hele dag door dezelfde hits.

Radio 2en 3 vind ik wel fijn.
Maar ik heb eigenlijk maar zelden de radio aan,soms in de zomer als ik buiten zit te lezen.
quote:dolfje schreef op 18 mei 2016 @ 22:59:

Maar ik heb eigenlijk maar zelden de radio aan,soms in de zomer als ik buiten zit te lezen.Dit! Radio is leuk, in de auto dan. Helaas heeft Suzie geen radio meer, die is stuk. Een nieuwe zou de waarde van de auto verdubbelen, dus helaas. In mijn auto is het stil.
Ja ik heb geen auto,dan zou ik misschien ook wel vaker luisteren.
quote:dolfje schreef op 18 mei 2016 @ 22:58:

[...]

Ik vind 538 stom. Die dj's met hun overdreven harde gelach om hun eigen grappen. En de hele dag door dezelfde hits.

Radio 2en 3 vind ik wel fijn.

Ik ook.

Radio 3 is de standaardzender in de auto.

Ik luister nooit naar 538 of Q of zo.

Ik had dan ook geen idee wie Mattie was toen dat breed uitgemeten in de krant stond.
quote:fietsie schreef op 18 mei 2016 @ 23:04:

[...]

Dit! Radio is leuk, in de auto dan. Helaas heeft Suzie geen radio meer, die is stuk. Een nieuwe zou de waarde van de auto verdubbelen, dus helaas. In mijn auto is het stil.

Echt? Ik zou gek worden. Ik heb áltijd muziek aan in de auto.

Voor 2 tientjes heb je al een radio.
ik vind radio2 leuk en de top2000 nog veel leuker, maar in de auto heb ik meestal radio Veronica aan staan of een eigen cd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven