Bar too Much *171*

zondag 16 november 2008 om 10:49
De molletjes waren niet nodig, Hela. Flink water drinken en een paar koppen koffie willen ook wel eens helpen. En je er niet druk om maken ook, rustig, relaxed......
Geen klap te doen hier, 2 banen bezet tot nu toe, wordt nog wat, moet tot 18.00 uur!!
En Solomio? Relaxe!!!!! Het is zondag, je niet opwinden, geniet nou maar ff van de heerlijke rust en het gekeutel, he?
Geen klap te doen hier, 2 banen bezet tot nu toe, wordt nog wat, moet tot 18.00 uur!!
En Solomio? Relaxe!!!!! Het is zondag, je niet opwinden, geniet nou maar ff van de heerlijke rust en het gekeutel, he?
zondag 16 november 2008 om 14:39
quote:Bloesie schreef op 16 november 2008 @ 10:49:
Tja, Bloes, als iemand impliceert dat ik een onverantwoorde moeder ben, dan gaan hier toch een paar nekhaartjes overeind staan. Maar je hebt gelijk: tis zondag, relaxdag, en ik weet zelf wel hoe (on)verantwoord ik bezig ben.
Hopelijk wordt het nog wat drukker, anders duurt zo'n dag wel heeeel lang.
Tja, Bloes, als iemand impliceert dat ik een onverantwoorde moeder ben, dan gaan hier toch een paar nekhaartjes overeind staan. Maar je hebt gelijk: tis zondag, relaxdag, en ik weet zelf wel hoe (on)verantwoord ik bezig ben.
Hopelijk wordt het nog wat drukker, anders duurt zo'n dag wel heeeel lang.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 november 2008 om 21:05
Ik blijf erbij wat fietsen betreft: maak er een kunstwerk van!
De mijne is meeverhuist naar Amsterdam, heeft daar 6 jaar buiten gestaan voor mijn deur, de faculteit, het station en de kroeg en is toen gewoon weer mee terugverhuist. Ze heette Lotje en was net zo bijzonder als de twee hierboven...daar waagt geen dief zich aan
De mijne is meeverhuist naar Amsterdam, heeft daar 6 jaar buiten gestaan voor mijn deur, de faculteit, het station en de kroeg en is toen gewoon weer mee terugverhuist. Ze heette Lotje en was net zo bijzonder als de twee hierboven...daar waagt geen dief zich aan
zondag 16 november 2008 om 22:41
Is ook heel leuk om te doen, je fiets pimpen kwestie van opschuren en alle restjes verf die je in huis hebt opentrekken.
De mijne was aan de ene kant helblauw met vage wolkjes, een zon en zwaluwen en aan de andere kant was hij zwart met allerlei zilveren sterretjes, kometen en een halve maan. En er zat een dun zilveren lijntje tussen beide zijden. Om te voorkomen dat mijn zadel werd gepikt had ik daar ook een wolk opgeschilderd, maar dat leek door slijtage al snel een meeuweflats - wat vast ook afschrikwekkend heeft gewerkt
Vrees wel dat ik nu ineens heel herkenbaar ben voor mensen uit die tijd.
De mijne was aan de ene kant helblauw met vage wolkjes, een zon en zwaluwen en aan de andere kant was hij zwart met allerlei zilveren sterretjes, kometen en een halve maan. En er zat een dun zilveren lijntje tussen beide zijden. Om te voorkomen dat mijn zadel werd gepikt had ik daar ook een wolk opgeschilderd, maar dat leek door slijtage al snel een meeuweflats - wat vast ook afschrikwekkend heeft gewerkt
Vrees wel dat ik nu ineens heel herkenbaar ben voor mensen uit die tijd.
zondag 16 november 2008 om 23:04
zondag 16 november 2008 om 23:34
Als je niet veel fantasie of tijd hebt, kan je je fiets natuurlijk ook volplakken met bijvoorbeeld bloemetjesstickers of gekleurde tape. Of je gaat voor de gratis stickers: pulk de 'BETAALD' stickers van de bierkratjes van de Dirk, bestel een dozijn ''NEE-NEE' stickers bij mileudefensie of strip een paar jaar lang alle '30%' stickertjes van de kaas.
zondag 16 november 2008 om 23:41
Lego is ook geweldig
Miniman wil nu kleine lego, dus kreeg hij vandaag voor het eerst een mini-doosje kleine lego in zijn schoen. Met het poppetje erbij 10 stukjes of zo. Echt in elkaar zetten lukte nog niet helemaal, maar hij vond het super, nu kan hij zeggen dat hij èn zijn broer kleine lego hebben
Miniman wil nu kleine lego, dus kreeg hij vandaag voor het eerst een mini-doosje kleine lego in zijn schoen. Met het poppetje erbij 10 stukjes of zo. Echt in elkaar zetten lukte nog niet helemaal, maar hij vond het super, nu kan hij zeggen dat hij èn zijn broer kleine lego hebben