Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Nacht! Kom ik in huis, denk dochterlief lekker uit, niks niet! Zit hier nog met een paar vriendinnen Ga dus nu maar maffen, moet morgen weer werken....
Slaap lekker Bloesie!
Mogge.

Mijn hoofd heeft visite, het is een gebonk van jewelste.....

Koffie dan maar.

Iedereen een hele fijne dag!
Moggûh

Paar molletjes dan maar, Blues? Altijd 2 tegelijk nemen hè!

Ik sta voor het eerst sinds een paar dagen eens op zonder hoofdpijn.

Het wordt vandaag een chilldag, heb ik zin in

Koffie
Goedemorgen.

Weer een lekkere zondag voor de boeg. Beetje keutelen, beetje wassen, beetje spelletjes doen, beetje computeren. Lekker.

Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pfffffffffffffffft, zelfs zo'n gezellig scootertopic leidt al tot irritaties.

David Dunning
De molletjes waren niet nodig, Hela. Flink water drinken en een paar koppen koffie willen ook wel eens helpen. En je er niet druk om maken ook, rustig, relaxed......

Geen klap te doen hier, 2 banen bezet tot nu toe, wordt nog wat, moet tot 18.00 uur!!

En Solomio? Relaxe!!!!! Het is zondag, je niet opwinden, geniet nou maar ff van de heerlijke rust en het gekeutel, he?
quote:Bloesie schreef op 16 november 2008 @ 10:49:

En Solomio? Relaxe!!!!! Het is zondag, je niet opwinden, geniet nou maar ff van de heerlijke rust en het gekeutel, he?

Tja, Bloes, als iemand impliceert dat ik een onverantwoorde moeder ben, dan gaan hier toch een paar nekhaartjes overeind staan. Maar je hebt gelijk: tis zondag, relaxdag, en ik weet zelf wel hoe (on)verantwoord ik bezig ben.

Hopelijk wordt het nog wat drukker, anders duurt zo'n dag wel heeeel lang.

David Dunning
Ach, joh, zo moeten we allemaal gewoon onze eigen verantwoording nemen, en we zijn een ander niks, nakkes en nada verschuldigd!

Het liep niet storm, maar een baantje of 10 tot nog toe en wat mensen die gefitnisst hebben......
Gossamme, en weeeeer een fiets bij het station gejat van dochter 2 deze keer. Word je toch gek van?

Verder was het idd een relaxte dag.

Nu een lekkâh rood wijntje!

Proost.
Tjees, Hela, da's ook niet leuk, zeg!

Je zou bijna voor 200 euro aan oude barrels kopen, weet je zeker dat je de komende maand verzekerd bent van vervoer....
Ik blijf erbij wat fietsen betreft: maak er een kunstwerk van!

De mijne is meeverhuist naar Amsterdam, heeft daar 6 jaar buiten gestaan voor mijn deur, de faculteit, het station en de kroeg en is toen gewoon weer mee terugverhuist. Ze heette Lotje en was net zo bijzonder als de twee hierboven...daar waagt geen dief zich aan
Goh, Yette, ze zijn leuheuk, die fietsen!
Is ook heel leuk om te doen, je fiets pimpen kwestie van opschuren en alle restjes verf die je in huis hebt opentrekken.

De mijne was aan de ene kant helblauw met vage wolkjes, een zon en zwaluwen en aan de andere kant was hij zwart met allerlei zilveren sterretjes, kometen en een halve maan. En er zat een dun zilveren lijntje tussen beide zijden. Om te voorkomen dat mijn zadel werd gepikt had ik daar ook een wolk opgeschilderd, maar dat leek door slijtage al snel een meeuweflats - wat vast ook afschrikwekkend heeft gewerkt

Vrees wel dat ik nu ineens heel herkenbaar ben voor mensen uit die tijd.
Ga zo maar eens zien of ik schaapjes kan tellen.....

Hoe veel zou ik kunnen tellen? 10 ? 100? Of binnen 10 tellen onder zeil? Ik denk het laaste! Ben munt....

Truste allemaal!
Ha,ha, Yette! Hoezo nu even niet incognito??
Slaap lekker Bloe
gave fiets Yet! Fiets pimpen is een beproefd recept tegen jatten van fiets. Kost te veel moeite om fiets dan onherkenbaar over te schilderen

Zo verjaardag van Kay is gevierd, veel cadeau's gekregen, lekker verwend, ook met aandacht van de grootouders natuurlijk.
Nog gefeliciteerd! Of al gefeliciteerd?

Anyway:

het is al Zelf zei hij heel mooi tegen oma toen ze vroeg hoe oud hij was: 3! Half november word ik 4

Thanx namens Kay! Hij vindt de lego geweldig!
Als je niet veel fantasie of tijd hebt, kan je je fiets natuurlijk ook volplakken met bijvoorbeeld bloemetjesstickers of gekleurde tape. Of je gaat voor de gratis stickers: pulk de 'BETAALD' stickers van de bierkratjes van de Dirk, bestel een dozijn ''NEE-NEE' stickers bij mileudefensie of strip een paar jaar lang alle '30%' stickertjes van de kaas.
Lego is ook geweldig

Miniman wil nu kleine lego, dus kreeg hij vandaag voor het eerst een mini-doosje kleine lego in zijn schoen. Met het poppetje erbij 10 stukjes of zo. Echt in elkaar zetten lukte nog niet helemaal, maar hij vond het super, nu kan hij zeggen dat hij èn zijn broer kleine lego hebben
Kay zit nu aan de Lego ville, geweldig spul, hij krijgt ook van ons nog wat grotere lego. Deze site is voor miniman vast erg leuk
Ehm op back klikken en je vindt allerlei leuke spelletjes

sommigen zijn best moeilijk, maar met wat hulp best te doen. lego heeft ook een leuke site met spelletjes, maar daar moeten ze echt ouder voor zijn
Oh, leuk ja!

Miniman speelt nog steeds het meest met de duplo hoor, die staat beneden, de gewone lego boven. Hij wil het liefst samen spelen, dus ik bouw ook wat af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven