Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Zo. Uitgepoetst. Nou ja...hier thuis Lijkt de vloer wel een enorme wasmand waar een kuub speelgoed bij is geflikkert. Zal ik daar pgb voor aanvragen? Heb er nu zelf echt geen puf meer voor.

koffie!!!
Yet en Bloes, even voor de duidelijkheid: ik begrijp heel goed dat ze niet zomaar een andere leerkracht uit de hoge hoed kunnen toveren. Maar ze geven duidelijk aan dat dat ook helemaal niet nodig is, want ze hebben de klasse-assistente. En DAAR ben ik het niet mee eens. Dat dit de permanente situatie is.

Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Even lekker janken:

http://www.youtube.com/watch?v=vpOprrQf ... re=related

Kutzooi!
Moggûh Barrers

Wat een depressieve zooi hoero. Moeten we met de Bar maar naar de psyche pijler verhuizen?

Koffie!!

Het is alweer over hoor. Mot gewoon af en toe
Weet ik maar ik was die smiley ff vergeten, zie ik nu.
Ben niet vooruit te branden. Slaap steeds uit omdat mijn echtgenoot toch vroeg wakker is en opstaat voor de maisjes

Maar..... morgenochtend zit ik om half 8 in de truck voor mijn eerste hele dag rijles

Eerst maar eens douchen nu!
Leuk Hela!

Ik zeg toevallig net tegen Miniman dat ik ook even onder de douche spring. En dan ff lekker tutten, misschien dat ik dan de dag wat makkelijker aankan.
Nâh plaatje is erg te groot, dus verwijderd....

Hoe moet je dat kleiner maken ook alweer doen?
* te klein *
Dit gaat net, eigenlijk toch iets te groot!
Middag!

Durf het bijna niet te zeggen, maar voelde me ook kut vanmorgen.

Ben lekker an de shopperij gegaan. Bij de kringloopwinkel 2 tekeningen van Anton Pieck gescoord, met lijst en al. Verder nog een 5 armige kandelaar, scheef, maar mooi genoeg van lelijkheid voor mij. Een oude kalender met allerlei afbeeldingen van schilderijen van Monet, van Gogh, Degas en anderen. Leuk, kan die platen mooi inlijsten!

En naar * euwh! Jawel, heb het gedaan, alwèèr! * Ikea geweest en een paar ballen voor in de boom gescoord, een ballenslinger met lichtjes en kaarsen gekocht. En daar ook maar ff gelunched.

Zo, ik kan weer de hamert en de soijkers te voorschijn toveren, er moet gemept worden!

Wordt het nòg leuker en gezelliger in mijn huisje!
Heb het you tubeje ook geluisterd, wowser, goeie tekst en ja, plink, plink.... Yette, ik heb nog een leuke bijverdienste voor je!

Rijmen en dichten zonder je gat hoeven op te lichten!

Sinterklaastopic : Eerste hulp voor gedichten.....
Tsja, als je daar mee zou kunen verdienen, was het wel wat

Het lijkt wel weer een themadagje hier: zojuist na schooltijd een briefje gekregen van Zoon met een geweldige oplossing van zijn school voor het probleem van een zieke leerkracht èn een zieke stagiaire: geen school. Juichende kinderen en zuchtende ouders dus. Daar gaat mijn vrije vrijdagochtend
Kalote, Yette!
Wat een deprizootje hiero!

Biertje?
Best wel ja. Dan nog liever zoals vandaag de leerkrachtloze klas verdelen over de andere klassen.

Raar woord 'leerkrachtloos' alsof die kinderen te uitgeput zijn om kennis te absorberen.
Hé vrolijkerd!

Ik zag je ff niet binnenkomen, stond een Minimannetje in z'n pyama te werken voor ik op 'verzenden' klikte.
Ha Yetje!

Miniman heeft toch wel een Carspijama he? Muk is helemaal weg van Cars, maakt niet uit wat
Het is weer ouderwets hier. Joman staat de spruiten te koken en ik zit achter de pc. Haha, some things never change!
Oh, dat zou hij wel mooi vinden ja Hij heeft nu een hele lekkere witte flanellen doorschuif-pyama. Met roze en rode streepjes
Doe mij zo'n man

Ik heb op dit moment alleen msn-contact met de mijne. Maar da's ook best leuk
Is ie ver weg?

Die van mij weet alleen hoe de rabobanksite werkt....
Nee hoor, hij zit maar een kilometer of 50 verderop. Kan veel erger met hem Hij zou nu dus eigenlijk best spruiten voor me kunnen koken en ze hier zelfs nog enigzins warm kunnen bezorgen.

Wat een geluk dat hij weet dat ik niet van spruitjes houd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven