Bar too Much *171*
donderdag 20 november 2008 om 09:27
Yet en Bloes, even voor de duidelijkheid: ik begrijp heel goed dat ze niet zomaar een andere leerkracht uit de hoge hoed kunnen toveren. Maar ze geven duidelijk aan dat dat ook helemaal niet nodig is, want ze hebben de klasse-assistente. En DAAR ben ik het niet mee eens. Dat dit de permanente situatie is.
Koffie.
Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 20 november 2008 om 10:15

donderdag 20 november 2008 om 13:25
Middag!
Durf het bijna niet te zeggen, maar voelde me ook kut vanmorgen.
Ben lekker an de shopperij gegaan. Bij de kringloopwinkel 2 tekeningen van Anton Pieck gescoord, met lijst en al. Verder nog een 5 armige kandelaar, scheef, maar mooi genoeg van lelijkheid voor mij. Een oude kalender met allerlei afbeeldingen van schilderijen van Monet, van Gogh, Degas en anderen. Leuk, kan die platen mooi inlijsten!
En naar * euwh! Jawel, heb het gedaan, alwèèr! * Ikea geweest en een paar ballen voor in de boom gescoord, een ballenslinger met lichtjes en kaarsen gekocht. En daar ook maar ff gelunched.
Zo, ik kan weer de hamert en de soijkers te voorschijn toveren, er moet gemept worden!
Wordt het nòg leuker en gezelliger in mijn huisje!
Durf het bijna niet te zeggen, maar voelde me ook kut vanmorgen.
Ben lekker an de shopperij gegaan. Bij de kringloopwinkel 2 tekeningen van Anton Pieck gescoord, met lijst en al. Verder nog een 5 armige kandelaar, scheef, maar mooi genoeg van lelijkheid voor mij. Een oude kalender met allerlei afbeeldingen van schilderijen van Monet, van Gogh, Degas en anderen. Leuk, kan die platen mooi inlijsten!
En naar * euwh! Jawel, heb het gedaan, alwèèr! * Ikea geweest en een paar ballen voor in de boom gescoord, een ballenslinger met lichtjes en kaarsen gekocht. En daar ook maar ff gelunched.
Zo, ik kan weer de hamert en de soijkers te voorschijn toveren, er moet gemept worden!
Wordt het nòg leuker en gezelliger in mijn huisje!
donderdag 20 november 2008 om 15:51
Tsja, als je daar mee zou kunen verdienen, was het wel wat
Het lijkt wel weer een themadagje hier: zojuist na schooltijd een briefje gekregen van Zoon met een geweldige oplossing van zijn school voor het probleem van een zieke leerkracht èn een zieke stagiaire: geen school. Juichende kinderen en zuchtende ouders dus. Daar gaat mijn vrije vrijdagochtend
Het lijkt wel weer een themadagje hier: zojuist na schooltijd een briefje gekregen van Zoon met een geweldige oplossing van zijn school voor het probleem van een zieke leerkracht èn een zieke stagiaire: geen school. Juichende kinderen en zuchtende ouders dus. Daar gaat mijn vrije vrijdagochtend
donderdag 20 november 2008 om 19:05