Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren

Ik ga naar bed, trusten.
O geinig, die slippers heb ik ook.

Teruste Dolfje!
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 17:04:

Vandaag de Cito score doorgekregen.

Hatsikidee, een prachtige 539 punten voor mijn fijne kind.

Ondanks alles, alle verdriet en stress van de afgelopen jaren, naar een nieuwe school, horen dat je Asperger hebt en ook daar nog mee moeten dealen, tóch met een ruime Havo uitslag de lagere school afsluiten.

We nemen er een raket op!Wat goed en wat fijn!
Ja he!?

Ik lig nu blij in bed.

Morgen werken bij het AZC en ook daar heb ik zin in.

Ik hoef helemaal niet zo bang te zijn en aan alles, de toekomst vooral, te twijfelen.

Het kan nog best goed komen allemaal.

quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 22:55:

[...]

Je bent in elk geval erg duidelijk .

Yep, that's me

Ik hou niet zo van dat hautaine dat de publieke omroep en vooral Radio 2 uitstraalt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen en een fijne dag.

De planten en bomen hier hebben flinke regen gehad vannacht, van mij mag het nu wel weer gelijk droog worden. Zaterdag wordt het 24 graden, fijn.
Goede morgen.

Moeten jullie allemaal nog wakker worden?

Misschien helpt dit.

Zal ook even thee zetten.
quote:Kittens schreef op 19 mei 2016 @ 08:01:

Moeten jullie allemaal nog wakker worden?

[afbeelding]

Misschien helpt dit.

Zal ook even thee zetten.Wat een gezellig samenraapsel! Ik ga voor de zwarte koffie.
Goedemorgen en dank je voor de koffie poesje! Ik moet rennen, maar opschieten lukt niet zo goed. Ik had een stomme droom-nacht en word niet echt 'wakker' zeg maar al ben ik al wel aangekleed en in de lak gezet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemorgen.

Ik zit aan de koffie en ik heb geen radio. Ik heb er een hekel aan als ik niet zelf kan bepalen welke muziek ik luister. Ik luister meestal niks, het is hier stil in huis.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind het juist leuk om verrast te worden, tot op zekere hoogte dan. Hiermee word ik dan weer niet zo graag verrast:

https://www.youtube.com/w ... UN7H6mhcVlx2_2u5yleNlXXQD
Lekker die koffie en thee, ik kan wel koffie gebruiken ben duf.

Ik zal maar eens opstaan straks even naar huisarts en vanmiddag werken en wil voor ik ga werken vast het eten zo goed als klaar hebben.
Ik luister alleen in de auto naar de radio, 3fm of Radio 2. Maar meestal cd's.

Mooie theekopjes Kit!
Leo, wat goed van je dochter
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 mei 2016 @ 08:27:

Ik vind het juist leuk om verrast te worden, tot op zekere hoogte dan. Hiermee word ik dan weer niet zo graag verrast:

https://www.youtube.com/w ... UN7H6mhcVlx2_2u5yleNlXXQDHoezo niet? Pakkende tekst en melodie. Mooi gezongen. Echt, ik begrijp je niet.
Ik luister ook alleen in de auto radio.

Thuis meestal niks.

Er staan honderden CD's bij ons in de kast, maar met mijn moeite om keuzes te maken...bovendien, áls ik een x iets wil horen, kan ik die CD nooit vinden. Snap niks van het systeem van mijn man.
Djeez LV
In de auto luister ik ook nagenoeg altijd naar de radio. Thuis niks, een cd of Spotify.
Voor thuis heb ik een hele reeks playlists op Jango. Maar meestal is het gewoon stil.
quote:Kittens schreef op 19 mei 2016 @ 08:46:

Ik luister ook alleen in de auto radio.

Thuis meestal niks.

Er staan honderden CD's bij ons in de kast, maar met mijn moeite om keuzes te maken...bovendien, áls ik een x iets wil horen, kan ik die CD nooit vinden. Snap niks van het systeem van mijn man.

Bij ons staan de CD's gewoon op alfabetische volgorde. Kun je nog eens wat vinden.

Ik heb in de auto de radio altijd op BNR staan. Krijg ik nog wat mee van wat er in de wereld gebeurt.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 19 mei 2016 @ 09:01:

[...]

Bij ons staan de CD's gewoon op alfabetische volgorde. Kun je nog eens wat vinden.

Ik heb in de auto de radio altijd op BNR staan. Krijg ik nog wat mee van wat er in de wereld gebeurt.Zelfs 'op alfabetische volgorde' kan natuurlijk op verschillende manieren: Voornaam artiest, Achternaam artiest, Volledige titel, Titel zonder lidwoord aan het begin. En er zijn vast nog wel meer manieren te bedenken.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Wij hebben al jaren geen cd's meer in huis. Alles staat op de harde schijf of via spotify of youtube.

Ik kan wel soms zo een paar uur achter elkaar liedjes op youtube op zoeken of via spotify.

Maar meestal zit ik gewoon in de stilte. Ik ben altijd al druk in mijn hoofd en heb dan geen zin in geluid. Vriendin van me zei dat ik misschien juist muziek aan moet zetten dan.
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 09:30:

Wij hebben al jaren geen cd's meer in huis. Alles staat op de harde schijf of via spotify of youtube.

Ik kan wel soms zo een paar uur achter elkaar liedjes op youtube op zoeken of via spotify.

Maar meestal zit ik gewoon in de stilte. Ik ben altijd al druk in mijn hoofd en heb dan geen zin in geluid. Vriendin van me zei dat ik misschien juist muziek aan moet zetten dan.Druk in mijn hoofd ken ik maar al te goed. Soms helpt muziek wel, maar niet altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven