Mode & Beauty alle pijlers

Bruiloft met dresscode

12-05-2016 20:27 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb binnenkort een bruiloft, ben uitgenodigd voor het avondfeest en daar zit de dresscode Vintage bij.

Ik vind het zo'n lastig thema en ben een beetje de kluts kwijt.. Hebben jullie misschien ideeën/suggesties? Wil er niet al te veel aan uitgeven, en het liefst iets wat ik daarna nog in het dagelijks leven aan kan. Dacht zelf misschien aan pasteltinten of iets?

Heb als optie ook nog een zwart/donkerblauw jurkje of zwart rokje met blousje, maar denk zelf dat zwart een beetje not done is?

Als jullie iets leuks zien bij een webshop ben ik erg benieuwd!

Alvast bedankt!
quote:amarna schreef op 18 mei 2016 @ 09:38:

[...]

Mijn ouders doen er zeker niet aan mee. Maar niet nadat ze zich zenuwachtig hebben gemaakt of ze niet uit de toon vallen of het bruidspaar niet teleurstellen. Dat kan toch de bedoeling van het bruidspaar niet zijn?+1
jouw leven is een keuze
quote:chocolol schreef op 12 mei 2016 @ 20:37:

Vintage kan natuurlijk van alles zijn, zolang het maar oud is. Dus een jaren 20 flapper dress kan, maar ook die jaren 50 swing dress zou kunnen of het jaren 70 broekpak. Dat is nogal een verschil in stijl, dus ik vind het een stomme dresscode.

Helemaal mee eens!

TO, struin lekker marktplaats af, heeeel erg vintage :p , en koop daar het jurkje wat je het mooist staat.
Thema vintage is wel heel breed, ik vind dat het bruidspaar wel gebrek aan duidelijkheid te verwijten valt hoor. Zou het echt de bedoeling zijn dat de gasten in een ratjetoe aan vintage verschijnen (jaren 70 bell bottoms naast '50 new look en '20 charleston)? Kan natuurlijk, maar ik zou contact met ze opnemen voor opheldering.
The chains on my mood swing just snapped. Run.
O spuit elf zegt ook wat
The chains on my mood swing just snapped. Run.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven