Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2016 @ 09:15:

[...]

Kijk nou maar even in je inbox op FB.Jajaja, ik ben er meteen heen gerend. Uiteraard.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!

Blond sterkte met je moedertje, naar om zulke dingen van dichtbij mee te maken.

Yasmijn succes met de katten, mooi dat ze een goed en fijn plekje krijgen.

Hier al vroeg op want er moest gesport worden. Jongste maakt, met nog twee wedstrijden te van gaan, nog kans op de periode titel. Vandaag een derby, dus ik ga even kijken zo in ons naburige dorp. Vandaag spelen ze tegen de nummer drie en volgende week tegen de nummer twee van de poel. Het wordt dus rechtstreeks uitgevochten, wat altijd heel leuker is dan als de beslussing valt door andere uitslagen. Nummer twee heeft nog een grote kans op de titel, de nummer drie een kleine kans.

Wordt vervolgd!
Yas succes met de poezen!
I like being a mess. It's who I am.
Thanks.
Hello people!

Wie gaat er allemaal bbq-ennnnnnnn!!!???

*steekt vinger in de lucht*

Dus ik ga fijn jagen en verzamelen, marineren en sauzen maken. Want geen zakjes en pakjes en kant en klaar in huize Leo, als het om bbq-en gaat dan.

De broer van mijn verkering is er, die logeert hier en dat is zo'n zweerverhogend type wat je er altijd bij kunt hebben. Als die jongen gaat lachen dan houdt 'ie niet meer op.

Vanavond is het spelletjesavond en de broers zijn nogal competitief.

Dat belooft dus vuurwerk.

Ik heb weer lol in het leven merk ik.

Heeft even geduurd maar voila, uiteindelijk gaat de zon weer schijnen.

OB, darling, veel sterks met je moeder.

Wollie, ik ben trots op je.
Succes, Yas!

Ha, Leo, klinkt goed!
Life is short. Eat dessert first.
O ja, Yassebas, succes met de ophaal!

Fantastisch!

En Hats, een voor joe.

Omdat je Roos zo lief uitleg gaf.

En voor wat je net zegt op het H. topic. Dat is nou oa precíes wat ik de hele tijd bedoel en waar ik te veel woorden voor nodig heb.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 mei 2016 @ 09:47:

Hello people!

Dus ik ga fijn jagen en verzamelen, marineren en sauzen maken. Want geen zakjes en pakjes en kant en klaar in huize Leo, als het om bbq-en gaat dan.

De broer van mijn verkering is er, die logeert hier en dat is zo'n zweerverhogend type wat je er altijd bij kunt hebben. Als die jongen gaat lachen dan houdt 'ie niet meer op.

Wollie, ik ben trots op je.Gaat niet bbq-en maar vind het wel fijn om Leo zo opgewekt en levenslustig te lezen Veel plezier.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:fietsie schreef op 21 mei 2016 @ 09:31:

Goedemorgen!

Blond sterkte met je moedertje, naar om zulke dingen van dichtbij mee te maken.

Yasmijn succes met de katten, mooi dat ze een goed en fijn plekje krijgen.

Hier al vroeg op want er moest gesport worden. Jongste maakt, met nog twee wedstrijden te van gaan, nog kans op de periode titel. Vandaag een derby, dus ik ga even kijken zo in ons naburige dorp. Vandaag spelen ze tegen de nummer drie en volgende week tegen de nummer twee van de poel. Het wordt dus rechtstreeks uitgevochten, wat altijd heel leuker is dan als de beslussing valt door andere uitslagen. Nummer twee heeft nog een grote kans op de titel, de nummer drie een kleine kans.

Wordt vervolgd!Zoon heeft een enkelblessure en kan niet meedoen aan het laatste toernooi vandaag.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Leo, klinkt goed!

Oudblond,

Dank je, Hats.
Kijk Leo daar is hij al

I like being a mess. It's who I am.
Leo ik word helemaal blij van je post!

Heel veel plezier!!

Wij gaan niet bbqen. Volgende week wel voor de verjaardag van mijn oudste. Die wordt dinsdag alweer 7, niet te geloven hoe snel de tijd voorbij vliegt...
Oeh Ally, mooi plaatje!
Goedemorgen,wij gaan misschien ook bbqen met vrienden als de mannen klaar zijn met de plinten hier. Ik heb 2 kinders op bezoek die nergens zin in hebben en op een schermpje zitten te kijken. Helaas met herrie filmpjes.
quote:dolfje schreef op 21 mei 2016 @ 10:47:

Goedemorgen,wij gaan misschien ook bbqen met vrienden als de mannen klaar zijn met de plinten hier. Ik heb 2 kinders op bezoek die nergens zin in hebben en op een schermpje zitten te kijken. Helaas met herrie filmpjes.Headset. Anders hier geen geluid.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Blond, wat verdrietig voor je moeder
quote:dolfje schreef op 21 mei 2016 @ 10:47:

Goedemorgen,wij gaan misschien ook bbqen met vrienden als de mannen klaar zijn met de plinten hier. Ik heb 2 kinders op bezoek die nergens zin in hebben en op een schermpje zitten te kijken. Helaas met herrie filmpjes.Ik heb ook koptelefoons voor de tablets.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 mei 2016 @ 09:47:

Hello people!

Wollie, ik ben trots op je.En ik ben blij dat voor jou eindelijk de zon weer gaat schijnen! Het is je zo gegund.
quote:Goede-Fee schreef op 21 mei 2016 @ 11:10:

[...]

Ik heb ook koptelefoons voor de tablets.Die heb ik ze nu inderdaad gegeven
Fijn dat je weer zo vrolijk bent Leo!
Leo wat klink je blij. Ik word er helemaal vrolijk van dus ik hoop maar dat je vaak komt posten vandaag, hier is alles stom
Goedemiddag allen!

Lin wat gebeurt er dat alles stom is?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SaveAngie schreef op 21 mei 2016 @ 09:58:

[...]

Zoon heeft een enkelblessure en kan niet meedoen aan het laatste toernooi vandaag.

Dat is balen!

Jongste heeft, om het spannend te houden gelijk gespeeld. Volgende week wordt nu pas de kampioen bepaald.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 mei 2016 @ 09:52:

O ja, Yassebas, succes met de ophaal!

Fantastisch!

En Hats, een voor joe.

Omdat je Roos zo lief uitleg gaf.

En voor wat je net zegt op het H. topic. Dat is nou oa precíes wat ik de hele tijd bedoel en waar ik te veel woorden voor nodig heb.

Nu ben ik opeens meeprater daar hahahahahahaa. Snap jij het nog?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 mei 2016 @ 13:59:

[...]

Nu ben ik opeens meeprater daar hahahahahahaa. Snap jij het nog?

Nee maar het zegt veel over het discussieniveau waar we mee te maken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven