Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Zelatrice schreef op 20 mei 2016 @ 21:40:

Marseille is uit/klaar , helemaal geweldig.

Vond het zelf een beetje vreemd omdat ik house of cards dodelijk saai vond.

Alhoewel ik misschien het verschil weet, gaat ook over politiek maar er zit vooral een hoop drama in.

Et c'est Francais bien sûr, c'est ma langue favorite et j'essayer apprendre plus Ik kan echt niet meer kijken naar die Depardieu. Mafkees.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 20 mei 2016 @ 22:20:

[...]

Ik kan echt niet meer kijken naar die Depardieu. Mafkees.

Voordat hij Rus werd voor de belasting vond ik hem al irritant. Maar soms kan ik daar dan wel doorheen kijken als iemand heel goed kan acteren.

Maar ik heb Marseille afgezet door hem. Vreselijk.
quote:Goede-Fee schreef op 20 mei 2016 @ 19:10:

Wat een kinderachtig gezeur zeg en het gaat maar door. Je zal eens rekening houden met mensen die dus nog willen kijken en misschien nog niks hebben gezien.. Snap echt niet dat je niet kan begrijpen en opbrengen.

Vreselijk hoor. Kan het nu over zijn. Dolfje is zo lief geweest om een topic te openen waar het duidelijk is dat er gespoilerd kan worden, netjes volgens de huisregels. Klaar.

+6754568766

Echt waar gaat dit over... de Syrische kwestie is er niks bij...
quote:Goede-Fee schreef op 21 mei 2016 @ 00:03:

[...]

Voordat hij Rus werd voor de belasting vond ik hem al irritant. Maar soms kan ik daar dan wel doorheen kijken als iemand heel goed kan acteren.

Maar ik heb Marseille afgezet door hem. Vreselijk.

Allemaal prima, ik ken die gozer niet (alleen naam, verder niks gezien van hem) en hij doet in Marseille waar hij voor opgeleid is: acteren.

Ik vond het een erg leuke serie. (En wat er raar en fout is aan die vent zal mij een zorg zijn...)
Ik ben halverwege het eerste seizoen van Broadchurch. Ben heel benieuwd hoe het af zal lopen, wel een mooie serie.
quote:criminalmind schreef op 21 mei 2016 @ 12:05:

Ik ben halverwege het eerste seizoen van Broadchurch. Ben heel benieuwd hoe het af zal lopen, wel een mooie serie.Geweldige serie vind ik dat!
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 20 mei 2016 @ 22:20:

[...]

Ik kan echt niet meer kijken naar die Depardieu. Mafkees.Eens.
quote:sandra1905 schreef op 20 mei 2016 @ 19:08:

Bloodline seizoen 2 is uit!!! (of ben ik mosterd?)Echt waar? Gaaf, zin in!
Ik moet afkicken van Downton Abbey. We hebben de eerste 4 seizoenen gekeken via Netflix. Daarna wilden we zó graag verder kijken dat we de DVD's gekocht hebben. Vanavond de laatste drie afleveringen gekeken. En er komt geen nieuw seizoen..... Het is zo'n mooie serie. Zelfs onze puberdochter vindt het geweldig. Nu op zoek naar een nieuwe serie die we alle drie leuk vinden.
Eerste aflevering van Outlander gezien, niet mijn serie vrees nu ook dat de eerste 5 ongelezen boeken ongelezen blijven.

Bloodline! ik kan niet wachten!

Orphan Black is rond 17 juni compleet het wachten is dus op deze twee om te bingen.

Blijf het balen vinden dat je zo lang op een nieuw seizoen moe wachten vaak maanden tot een jaar voor mij is de vaart er dan uit en moet ik zeker bij Orphan Black minstens 2 afleveringen kijken om er weer in te komen.

En dat terwijl veel series allang uit zijn. Ik betaal graag iets meer per maand dat ze wat compleet is ook compleet hebben.

Maar dit zal wel een truc zijn bedoel je zegt voor dat tientje je abonnement niet op en wacht braaf tot Netflix eindelijk de serie er op zet, en als het dan ook zoals bij Orphan B per week is hou je mensen helemaal "vast "

En ja ik weet er zijn andere manieren om die series te kijken maar hé ik heb niet voor niks dat abonnement.

Ik ga Marseille binnenkort ook proberen, ben niet echt van de historische series maar geef het wel een kans.
quote:dolfje schreef op 21 mei 2016 @ 12:07:

[...]

Echt waar? Gaaf, zin in!Nee pas volgende week.
quote:Lilith75 schreef op 22 mei 2016 @ 06:50:

Eerste aflevering van Outlander gezien, niet mijn serie vrees nu ook dat de eerste 5 ongelezen boeken ongelezen blijven.

Bloodline! ik kan niet wachten!

Orphan Black is rond 17 juni compleet het wachten is dus op deze twee om te bingen.

Blijf het balen vinden dat je zo lang op een nieuw seizoen moe wachten vaak maanden tot een jaar voor mij is de vaart er dan uit en moet ik zeker bij Orphan Black minstens 2 afleveringen kijken om er weer in te komen.

En dat terwijl veel series allang uit zijn. Ik betaal graag iets meer per maand dat ze wat compleet is ook compleet hebben.

Maar dit zal wel een truc zijn bedoel je zegt voor dat tientje je abonnement niet op en wacht braaf tot Netflix eindelijk de serie er op zet, en als het dan ook zoals bij Orphan B per week is hou je mensen helemaal "vast "

En ja ik weet er zijn andere manieren om die series te kijken maar hé ik heb niet voor niks dat abonnement.

Ik ga Marseille binnenkort ook proberen, ben niet echt van de historische series maar geef het wel een kans.Het heeft meer met rechten kunnen kopen te maken.
quote:Suzanne70 schreef op 21 mei 2016 @ 23:59:

Ik moet afkicken van Downton Abbey. We hebben de eerste 4 seizoenen gekeken via Netflix. Daarna wilden we zó graag verder kijken dat we de DVD's gekocht hebben. Vanavond de laatste drie afleveringen gekeken. En er komt geen nieuw seizoen..... Het is zo'n mooie serie. Zelfs onze puberdochter vindt het geweldig. Nu op zoek naar een nieuwe serie die we alle drie leuk vinden.Daar mogen ze wel eens mee opschieten inderdaad.
quote:Starshine schreef op 18 mei 2016 @ 23:11:

Dus nu moet er voor elke serie een apart topic komen?

En ik wilde alleen wat zeggen over s1, maar in dat spoilertopic worden dus de verhaallijnen uit de boeken besproken die ik niet wil weten. Wat nu?Maar er waren een aantal dingen waarvan je vond dat het onzorgvuldig was van de producenten. Terwijl dat dus niet waar is. Sommige zaken worden nu eenmaal later wel uitgediept. Dat is haast niet uit te leggen zonder te spoileren.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suzanne70 schreef op 21 mei 2016 @ 23:59:

Ik moet afkicken van Downton Abbey. We hebben de eerste 4 seizoenen gekeken via Netflix. Daarna wilden we zó graag verder kijken dat we de DVD's gekocht hebben. Vanavond de laatste drie afleveringen gekeken. En er komt geen nieuw seizoen..... Het is zo'n mooie serie. Zelfs onze puberdochter vindt het geweldig. Nu op zoek naar een nieuwe serie die we alle drie leuk vinden.The Paradise of Mr Selfridge?
Bloodlines 2 komt eraan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Zelatrice schreef op 21 mei 2016 @ 07:21:

[...]

Allemaal prima, ik ken die gozer niet (alleen naam, verder niks gezien van hem) en hij doet in Marseille waar hij voor opgeleid is: acteren.

Ik vond het een erg leuke serie. (En wat er raar en fout is aan die vent zal mij een zorg zijn...)Nou ja in dat acteren vind ik hem dus niet zo bijzonder en heel erg irritant.. En daar buiten een sukkel. Dan ben je snel klaar met kijken hoor.
Zo wat ik heb ik netflix gemist zeg. Heb 3 wkn zonder internet gezeten. Stomme Online!

Kan er weer tegenaan vanavond.
Iemand al iets van residue gezien?

Verhaal klinkt best spannend..

Of dramaworld? klinkt ook best leuk.
.
Even een vraagje over mijn lijst met favorieten, ik heb dus heel veel titels toegevoegd maar ik kan heel die lijst niet vinden
quote:Jenima schreef op 23 mei 2016 @ 19:05:

Even een vraagje over mijn lijst met favorieten, ik heb dus heel veel titels toegevoegd maar ik kan heel die lijst niet vinden Die verplaatsen ze soms. Erg irritant.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Klik op bladeren, dan krijg je de optie mijn lijst
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik wacht nog steeds op Sons of anarchy seizoen 7, weet iemand wanneer dat op Netflix komt?
quote:Roxy21 schreef op 23 mei 2016 @ 19:08:

Klik op bladeren, dan krijg je de optie mijn lijstHelaas niet!
Net in een week tijd de hele serie Call the Midwife gekeken. Wat een fantastische serie. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen...
"After all this time?" "Always."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven