Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
dinsdag 24 mei 2016 om 15:32

dinsdag 24 mei 2016 om 23:03
quote:EHR schreef op 24 mei 2016 @ 20:13:
Wat vinden we van Kimmy Schmidt?
Ok voor tussendoor maar niet perse een serie die je in 1 keer kijkt (mede door haar stem)
IK heb nog 1 aflevering ramses en 1 aflevering black window te gaan en dan orphan black het niwuste seizoen.
Zag ik nu ook dat er een nieuw seixoen van grace en frankie was?
Wat vinden we van Kimmy Schmidt?
Ok voor tussendoor maar niet perse een serie die je in 1 keer kijkt (mede door haar stem)
IK heb nog 1 aflevering ramses en 1 aflevering black window te gaan en dan orphan black het niwuste seizoen.
Zag ik nu ook dat er een nieuw seixoen van grace en frankie was?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

woensdag 25 mei 2016 om 09:28

woensdag 25 mei 2016 om 09:56
Ik kijk altijd meerder series tegelijk.. hangt een beetje van mijn stemming af waar ik dan voor ga.
Nu ben ik net begonnen aan The Originals. Ben er nog niet over uit of het iets voor mij is. Ik was ook geen Twilight fan moet ik er bij zeggen.. verder kijk ik ook Arrow, vind ik wel erg leuk maar ik hou van dit soort "helden" series. En ik kijk White collar. Ook leuk.
Nu ben ik net begonnen aan The Originals. Ben er nog niet over uit of het iets voor mij is. Ik was ook geen Twilight fan moet ik er bij zeggen.. verder kijk ik ook Arrow, vind ik wel erg leuk maar ik hou van dit soort "helden" series. En ik kijk White collar. Ook leuk.
woensdag 25 mei 2016 om 10:52
quote:vingino schreef op 25 mei 2016 @ 09:18:
[...]
Helaas niet maar geweldige serie!! Komt zo realistisch over...The wire is een van de most underrated tv shows, ja zeker niet alle seizoenen zijn op hetzelfde level maar het blijft altijd dichtbij en je kan je vorstellen hoe dit milieu in de realiteit is. Impressieve acteurs!
[...]
Helaas niet maar geweldige serie!! Komt zo realistisch over...The wire is een van de most underrated tv shows, ja zeker niet alle seizoenen zijn op hetzelfde level maar het blijft altijd dichtbij en je kan je vorstellen hoe dit milieu in de realiteit is. Impressieve acteurs!
Always do what you're afraid to do.