vriend zoekt contact op datingsites

17-11-2008 16:21 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat mijn vriend contact zoekt met andere vrouwen op datingsites en dergelijke. Hij ontkent het keer op keer maar ik weet gewoon zeker dat hij het doet. Denk dat hij vreemd wil gaan als hij dat al niet geweest is

Wat moet ik hier mee????
Hoe weet je het?
Maar hoe weet je dit dan zo zeker?
Ik begrijp dat het geen geruststelling zal zijn, maar veel mannen kijken op dergelijke sites. Of het bij jou man/vriend echt wat te betekenen heeft kan ik uiteraard niet vaststellen.. Het enige wat ik kan zeggen is; wees duidelijk tegen hem.
Je stapt op je vriend af, vertel je vermoeden, geef hem aan dat als hij doorzet hij zelf een einde aan de relatie maakt want als hij dat doet, een grens overschrijdt. Vervolgens laat je hem... zijn eigen keus maken. Of toch doorzetten, of nadenken. In principe allebei goed, want dan weet je waar je aan toe bent.

Sterkte, want das nie leuk weet ik uit ervaring :(
Hoe weet je dat hij contact zoekt op datingsites dan? En op basis van welke feiten of gegevens weet je dan dat hij vreemdgaat?
Niet eens met domnaiefmutsje.

Je vergaart bewijsmateriaal, confronteert hem hiermee en je trekt je eigen conclusie; je blijft bij hem of niet.
quote:Dushi74 schreef op 17 november 2008 @ 16:26:

Hoe weet je dat hij contact zoekt op datingsites dan? En op basis van welke feiten of gegevens weet je dan dat hij vreemdgaat?Heel vaak ontbreken feiten of gegevens en is het een intuitief gevoel. Je hoeft eigenlijk alleen maar open te zijn dat je het vermoed en vervolgens erbij vertellen dat als dit het geval is... zie bovenstaande van mij... aan hem de keus laten. Je kan hem toch niet tegenhouden, hooguit duidelijk maken dat keuzes consequenties hebben. Aan hem of hij die wil. Verantwoording nemen voor je eigen grenzen, en de zijne niet op je eigen schouders nemen.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 17 november 2008 @ 16:27:

Je vergaart bewijsmateriaal, confronteert hem hiermee en je trekt je eigen conclusie; je blijft bij hem of niet.Niet mee eens, wel in het verleden zo gedaan waar ik op terug ben gekomen
Als het waar is wat je denkt: vergeet hem!

(wel eerst even onderzoeken, je klinkt zo stellig, maar wij kunnen niet weten waar jouw stelligheid op gebaseerd is. Als forumlid kan ik hier niets mee)
quote:marie_liselotte1981 schreef op 17 november 2008 @ 16:27:

Je vergaart bewijsmateriaal, confronteert hem hiermee en je trekt je eigen conclusie; je blijft bij hem of niet.

Hangt er vanaf of het al plaats heeft gevonden of niet. Als het iets is wat eraan dreigt te komen, dan kun je aangeven dat hier een grens ligt en wat de consequenties zijn.

Is het al te laat (is hij al over de grens), dan trek je zelf je conclusies.
Hoe ik dat zo zeker weet?

Heb emails gelezen en naaktfoto's gezien die ze elkaar stuurde van hem naar een andere vrouw en die logen er niet om. Zelf zegt ie dat het doorgestoken kaart was en dat ie niet serieus was maar geloof me de foto's en de mails logen niet.
quote:shopgirl67 schreef op 17 november 2008 @ 16:33:

Heb emails gelezen en naaktfoto's gezien die ze elkaar stuurde van hem naar een andere vrouw en die logen er niet om. Zelf zegt ie dat het doorgestoken kaart was en dat ie niet serieus was maar geloof me de foto's en de mails logen niet.Apart..en wat heb jij toen gezegd/gedaan?
quote:domnaiefmutsje schreef op 17 november 2008 @ 16:29:

[...]

Heel vaak ontbreken feiten of gegevens en is het een intuitief gevoel. Je hoeft eigenlijk alleen maar open te zijn dat je het vermoed en vervolgens erbij vertellen dat als dit het geval is... zie bovenstaande van mij... aan hem de keus laten. Je kan hem toch niet tegenhouden, hooguit duidelijk maken dat keuzes consequenties hebben. Aan hem of hij die wil. Verantwoording nemen voor je eigen grenzen, en de zijne niet op je eigen schouders nemen.Misschien wel ja, maar dan nog ben ik zeer benieuwd hoe Shophgirl67 aan het feit komt dat hij op datingsites contact zoekt met vrouwen. En ze denkt dat hij vreemdgaat. Dat weet ze dus niet zeker. Je kunt wel heel stellig zijn, maar ergens zullen je gevoelens op gebaseerd moeten zijn. Anders gooi je in het wilde weg met modder en is dat handig?
wegwezen... kan zo'n vrouw nog zo leuk hem erin willen luizen of iets dergelijks (doorgestoken kaart) maar dergelijke foto's kan hij toch echt alleen zelf opsturen en dat zegt, wat mij betreft, genoeg.

Heel veel succes hiermee... !

Heb emails gelezen en naaktfoto's gezien die ze elkaar stuurde van hem naar een andere vrouw en die logen er niet om. Zelf zegt ie dat het doorgestoken kaart was en dat ie niet serieus was maar geloof me de foto's en de mails logen niet.

Das niet mis...

Je kunt er vanuit gaan dat het niet onschuldig is. Je weet niet of hij al vreemdgegaan is.

Maar wat wil jij hiermee? Das het belangrijkste.

Heb emails gelezen en naaktfoto's gezien die ze elkaar stuurde van hem naar een andere vrouw en die logen er niet om. Zelf zegt ie dat het doorgestoken kaart was en dat ie niet serieus was maar geloof me de foto's en de mails logen niet.Kijk nu kom je met feiten, dan start je al vanuit een ander punt. Want dit zijn geen vermoedens meer van zijn contact op datingsites dit zijn bevestigingen. Hoezo is het doorgestoken kaart? Zat hij gewoon zomaar per ongeluk op de site of heeft een ander hem opgegeven op die site?
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Ik zit me net af te vragen wie er in godsnaam naaktfoto's over de mail gooit..maar ja, Heleen van Rooyen deed het ook..
quote:Dushi74 schreef op 17 november 2008 @ 16:35:

[...]

Misschien wel ja, maar dan nog ben ik zeer benieuwd hoe Shophgirl67 aan het feit komt dat hij op datingsites contact zoekt met vrouwen. En ze denkt dat hij vreemdgaat. Dat weet ze dus niet zeker. Je kunt wel heel stellig zijn, maar ergens zullen je gevoelens op gebaseerd moeten zijn. Anders gooi je in het wilde weg met modder en is dat handig?Je gevoelens moet je wel ergens op baseren ja, en ik geloof in communicatie dus dat je dit netjes kunt bespreken zonder ruzie als twee volwassenen. Het kan sowieso geen kwaad om regelmatig te polsen of iedereeen nog wel happy is en grenzen te bespreken.
Is een ingewikkeld verhaal, maar dit is niet het enige wat hij uitspookt. Hij zoekt spanning zegt ie in zn mails aan die vrouwen (ja ja het zijn er meer) maar we zijn niet zo heel lang bij elkaar en wonen ook niet samen dus het sexleven is niet echt saai te noemen in mijn ogen.

Denk er serieus over om met die vent te kappen want hij liegt over zoveel dingen, daar kan ik echt niet tegen. Hij verdraait alles in zijn voordeel
quote:domnaiefmutsje schreef op 17 november 2008 @ 16:38:

[...]

Je gevoelens moet je wel ergens op baseren ja, en ik geloof in communicatie dus dat je dit netjes kunt bespreken zonder ruzie als twee volwassenen. Het kan sowieso geen kwaad om regelmatig te polsen of iedereeen nog wel happy is en grenzen te bespreken.Moddergooien moet je in dit geval ook niet letterlijk nemen! Wat ik ermee bedoelde is dat je wel in het wilde weg iemand kan beschuldigen van iets, maar zonder enige bewijzen kom je nergens en ben je bezig te stoken. En dat je een volwassen gesprek over dingen hebt vind ik niet meer dan normaal. Maar jij zei zelf dat als je al vermoedens hebt je je onderbuik moet geloven. Terwijl je dat nu terugdraait. Daarom zei ik al: ergens moet je je vermoedens op baseren, valse beschuldigingen werken niet zelfs niet in een normale relatie. Nu TO met meer gegevens komt. Lees je dat het niet alleen gevoelens zijn. Maar dat ze zelfs bewijs heeft van contact, wat verder gaat (in mijn ogen) dan vriendschappelijk. Dat ze daarop verder borduurt snap ik wel.
Als hij over meer dingen liegt en je hebt hem daar al mee geconfronteerd dan is jullie relatie niet echt eentje waarin vertrouwen en respect hoog in het vaandel staat. Zeker niet als je nog maar kort bij elkaar bent. Een relatie gebaseerd op leugens is er eentje die niet gelukkig en erg fijn is.
Tsja, duidelijk verhaal. Hij doet iets wat jij niet ok vindt en hij liegt er ook nog over. Voor mij zou dat genoeg zijn voor einde relatie.

Wat wil je er anders mee, deze relatie heeft zo toch geen toekomst? Gelukkig wonen jullie niet samen en ken je elkaar nog maar kort. Nu kun je er nog zonder al te veel schade uitstappen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Tja als jullie nog zo kort samen zijn en het gaat nu al mis....

echt veel krediet heeft hij natuurlijk niet dat hij eens een misstap kan maken. Bovendien is het dus niet een misstap maar nu al meerdere dingen..

Tja lijkt me een duidelijk verhaal... einde oefening
Kort en bondig: dumpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven