Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
maandag 23 mei 2016 om 05:42
quote:SaveAngie schreef op 22 mei 2016 @ 22:33:
[...]
Snap ik wel hoor. En dat pms, krijg je daar iets voor?
Knuffels van mn lieffie Werkt voorlopig nog prima.
Dat is een pre overgang dingetje denk ik. Eerst maar eens afwachten hoe zich dat ontwikkelt voor ik naar een arts ga. Hormonen zijn sowieso geen optie.
[...]
Snap ik wel hoor. En dat pms, krijg je daar iets voor?
Knuffels van mn lieffie Werkt voorlopig nog prima.
Dat is een pre overgang dingetje denk ik. Eerst maar eens afwachten hoe zich dat ontwikkelt voor ik naar een arts ga. Hormonen zijn sowieso geen optie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 23 mei 2016 om 08:20
maandag 23 mei 2016 om 09:35
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 09:01:
Goedemorgen.
Ik zou cursus krijgen vandaag.
De vreemdelingenwet zou na heden geen geheimen meer voor mij hebben.
Maar de juf is ziek.
Nou, dan kan de bh weer uit.
X-DZie je nou wel! Je bent gewoon al een echte Veenkoloniaal!
Ik probeer een afspraak te krijgen met een bezorgdienst. Ik hoef niet uit te leggen hoe naar dat is. Vooral omdat de bezorgdienst alleen een dag wil noemen en de dag voor die dag het uiteindelijke bezorgtijdstip. Meh.
Ik ga denk ik maar mijn geld verknoeien aan halfvolle melk en bietjes. Misschien helpt dat.
Goedemorgen.
Ik zou cursus krijgen vandaag.
De vreemdelingenwet zou na heden geen geheimen meer voor mij hebben.
Maar de juf is ziek.
Nou, dan kan de bh weer uit.
X-DZie je nou wel! Je bent gewoon al een echte Veenkoloniaal!
Ik probeer een afspraak te krijgen met een bezorgdienst. Ik hoef niet uit te leggen hoe naar dat is. Vooral omdat de bezorgdienst alleen een dag wil noemen en de dag voor die dag het uiteindelijke bezorgtijdstip. Meh.
Ik ga denk ik maar mijn geld verknoeien aan halfvolle melk en bietjes. Misschien helpt dat.
maandag 23 mei 2016 om 09:41
maandag 23 mei 2016 om 09:51
maandag 23 mei 2016 om 10:02
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 09:51:
[...]
Huh???? Stuiter je omdat je de plantjes niet hoeft te gieten of omdat je dus vandaag geen last van hooikoorts hebt? De pollen zijn eindelijk uit de lucht! Maar ik vind regen ook wel eens leuk hoor. Kan je lekker binnen blijven zitten.
[...]
Huh???? Stuiter je omdat je de plantjes niet hoeft te gieten of omdat je dus vandaag geen last van hooikoorts hebt? De pollen zijn eindelijk uit de lucht! Maar ik vind regen ook wel eens leuk hoor. Kan je lekker binnen blijven zitten.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 23 mei 2016 om 10:10
quote:doornroosje9 schreef op 23 mei 2016 @ 10:03:
[...]
Zo fijn dat je voor me danst! En het beste nieuws is dat ik mag beginnen met afbouwen van die vreselijke medicijnen waar ik duf en hormonaal/emotioneel van word.
En nu ga ik toch maar een beetje werk maken van werk
[...]
Zo fijn dat je voor me danst! En het beste nieuws is dat ik mag beginnen met afbouwen van die vreselijke medicijnen waar ik duf en hormonaal/emotioneel van word.
En nu ga ik toch maar een beetje werk maken van werk
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 23 mei 2016 om 10:27