Primark
maandag 23 mei 2016 om 19:31
maandag 23 mei 2016 om 19:34
maandag 23 mei 2016 om 19:37
Nooit geweest en niet van plan om ooit naar toe te gaan. Dat pubermeisjes met weinig kleedgeld daar komen snap ik best, maar als volwassen vrouw bewust meewerken aan dit soort praktijken? Bij dure merken heb je ook geen garantie over de wijze waarop het artikel geproduceerd is, maar bij zulke bedragen weet je zeker dat de omstandigheden waaronder het geproduceerd is belabberd zijn.
maandag 23 mei 2016 om 19:41
Nee sorry, ik support het niet. Er is een reden waarom de skinny's 5 euro zijn. En ja, ik ben dus ook het soort persoon dat kip bij de bio winkel koopt. Maar zelfs ik kocht daar 6 jaar geleden kilo's aan kleren, puur omdat ik toen nog niet zoveel geld had.Bij de primarkt kun jeprima slagen voor je kind, maar je kleding is na 2 keer wassen rijp voor de prullenbak
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 23 mei 2016 om 19:43
quote:elfjetwaalfje schreef op 23 mei 2016 @ 19:37:
Primark verkoopt dagkleding. Na een dag dragen is het rijp voor de prullenbak.
Dat dacht ik ook, maar de longsleeves die ik deze winter voor mijn dochters heb gekocht en die ze wekelijks gedragen hebben en die dus ook wekelijks gewassen zijn zien er na een seizoen nog prima uit. Veel mooier dan de longsleeves van de Hema.
Net als de bikini die ik vorig jaar voor mijn jongste heb gekocht. Na een jaar ziet die er ook nog prima uit.
Primark verkoopt dagkleding. Na een dag dragen is het rijp voor de prullenbak.
Dat dacht ik ook, maar de longsleeves die ik deze winter voor mijn dochters heb gekocht en die ze wekelijks gedragen hebben en die dus ook wekelijks gewassen zijn zien er na een seizoen nog prima uit. Veel mooier dan de longsleeves van de Hema.
Net als de bikini die ik vorig jaar voor mijn jongste heb gekocht. Na een jaar ziet die er ook nog prima uit.
maandag 23 mei 2016 om 19:43
Heb het er nog nooit rustig geweten. En zoals ik zei zal het geen dag worden hoor. Ben van plan nog wat andere winkels te doen.
En ja, sommige zaken zijn van mindere kwaliteit maar voor dochter heb ik toch al leuke dingen kunnen kopen. En zeker niet slecht van kwaliteit. Tegen dat ze versleten zijn is ze er toch uit gegroeid
En ja, sommige zaken zijn van mindere kwaliteit maar voor dochter heb ik toch al leuke dingen kunnen kopen. En zeker niet slecht van kwaliteit. Tegen dat ze versleten zijn is ze er toch uit gegroeid
maandag 23 mei 2016 om 19:44
Ik heb een lading shirts voor de jongens van de primark die al heel lang mooi blijven.
Het ene kledingstuk kan een prima kwaliteit hebben terwijl anderen al bijna uit elkaar vallen als je er naar kijkt. Je moet gewoon goed rondkijken.
Ik heb geen ervaring met de lingerie
Het ene kledingstuk kan een prima kwaliteit hebben terwijl anderen al bijna uit elkaar vallen als je er naar kijkt. Je moet gewoon goed rondkijken.
Ik heb geen ervaring met de lingerie
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
maandag 23 mei 2016 om 19:58
De lingerie is iets 'te' goed (grote cup en lift effect is ordinair, alleen voor feestjes. Lijk wel of ik neptieten heb. Maar prima kwaliteit, blijft lang mooi en lift dus goed).
Ik heb er een tijd geleden om te kijken of het mijn stijl was een stel bloesjes gekocht en een jeans en daar krijg ik veel complimenten over, zit perfect en blijft mooi.
Net zo mooi als mijn blouse van de esprit. En ik ben nogal zweterig aangelegd maar zou ze zo 2 dagen aankunnen.
Enkelsokken zijn goed, voor de winter dikke zwarte panties, voet accessoires (inlegzooltjes etc) ook goed.
Schoenen krijg ik rugpijn van.
Koop er veel sieraden.
Maar heb er ook dingen gekocht die na 1 keer dragen pillen. Verschilt heel erg.
Ik heb er een tijd geleden om te kijken of het mijn stijl was een stel bloesjes gekocht en een jeans en daar krijg ik veel complimenten over, zit perfect en blijft mooi.
Net zo mooi als mijn blouse van de esprit. En ik ben nogal zweterig aangelegd maar zou ze zo 2 dagen aankunnen.
Enkelsokken zijn goed, voor de winter dikke zwarte panties, voet accessoires (inlegzooltjes etc) ook goed.
Schoenen krijg ik rugpijn van.
Koop er veel sieraden.
Maar heb er ook dingen gekocht die na 1 keer dragen pillen. Verschilt heel erg.
maandag 23 mei 2016 om 20:02
Bh's kan je daar wel kopen als je cup AA hebt, maar voor alles daarboven heb je iets meer stevigheid nodig. Ik heb een stevig boezem en vind dan wat kwaliteit ook wel fijn, maar dat is misschien ook persoonlijk.
Ik denk dat de primark voor kinderkleding veel geschikter is dan voor kleding voor volwassenen.
Ik denk dat de primark voor kinderkleding veel geschikter is dan voor kleding voor volwassenen.
maandag 23 mei 2016 om 20:03
Ik kom er vaak.
Lingerie vind ik best oke , voor het geld is het goed.
Verder koop ik er vooral t-shirts , pyjama's en accessoires.
Broeken voor 5 euro heb ik er trouwens nog niet gezien , eerder 20/25 euro.
De shirtjes die ik heb gaan ook wel iets langer mee als 1 x wassen , heb nog genoeg shirtjes van vorig jaar die nog mooi zijn.
Maar inderdaad er zit wel eens iets tussen wat minder lang mooi blijft.
Lingerie vind ik best oke , voor het geld is het goed.
Verder koop ik er vooral t-shirts , pyjama's en accessoires.
Broeken voor 5 euro heb ik er trouwens nog niet gezien , eerder 20/25 euro.
De shirtjes die ik heb gaan ook wel iets langer mee als 1 x wassen , heb nog genoeg shirtjes van vorig jaar die nog mooi zijn.
Maar inderdaad er zit wel eens iets tussen wat minder lang mooi blijft.
maandag 23 mei 2016 om 20:05
quote:Faranya schreef op 23 mei 2016 @ 20:02:
Bh's kan je daar wel kopen als je cup AA hebt, maar voor alles daarboven heb je iets meer stevigheid nodig. Ik heb een stevig boezem en vind dan wat kwaliteit ook wel fijn, maar dat is misschien ook persoonlijk.
.
Kwaliteit van de bh's die ik had was juist erg goed, en iets te harnas achtig/lift idee voor mijn leeftijd. Maar stevig zat en voor dat geld.
Ik maak er op feestjes weleens een onvergetelijke indruk mee maar het is mij iets té stevig.
Herken dit dus niet (90e)
.
Kwaliteit van de bh's die ik had was juist erg goed, en iets te harnas achtig/lift idee voor mijn leeftijd. Maar stevig zat en voor dat geld.
Ik maak er op feestjes weleens een onvergetelijke indruk mee maar het is mij iets té stevig.
maandag 23 mei 2016 om 20:13
quote:ladygaga_xx schreef op 23 mei 2016 @ 19:41:
Nee sorry, ik support het niet. Er is een reden waarom de skinny's 5 euro zijn. En ja, ik ben dus ook het soort persoon dat kip bij de bio winkel koopt. Maar zelfs ik kocht daar 6 jaar geleden kilo's aan kleren, puur omdat ik toen nog niet zoveel geld had.Bij de primarkt kun jeprima slagen voor je kind, maar je kleding is na 2 keer wassen rijp voor de prullenbakDit. Shitkwaliteit en je koopt je cheape rotzooi ook nog eens over de ruggen van Aziatische fabrieksarbeiders die werken onder gruwelijke omstandigheden. In Primark kleding worden regelmatig briefjes met noodkreten gevonden.
http://www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-28018137
Voor een paar euro meer kun je kinderkleren kopen bij de Hema, stuk beter voor je karma
Nee sorry, ik support het niet. Er is een reden waarom de skinny's 5 euro zijn. En ja, ik ben dus ook het soort persoon dat kip bij de bio winkel koopt. Maar zelfs ik kocht daar 6 jaar geleden kilo's aan kleren, puur omdat ik toen nog niet zoveel geld had.Bij de primarkt kun jeprima slagen voor je kind, maar je kleding is na 2 keer wassen rijp voor de prullenbakDit. Shitkwaliteit en je koopt je cheape rotzooi ook nog eens over de ruggen van Aziatische fabrieksarbeiders die werken onder gruwelijke omstandigheden. In Primark kleding worden regelmatig briefjes met noodkreten gevonden.
http://www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-28018137
Voor een paar euro meer kun je kinderkleren kopen bij de Hema, stuk beter voor je karma
maandag 23 mei 2016 om 20:17
quote:Het-groepje schreef op 23 mei 2016 @ 20:05:
[...]
Ow, misschien had ik dan net de verkeerde te pakken? Ik had een 85e volgens mij, en na een uurtje was ik er helemaal klaar mee. Ik zat 'm constant goed te trekken en wanneer ik de trap op rende sprongen de dames nog wild op en neer.
Maar bh's is sowieso erg persoonlijk denk ik, dus misschien was dit gewoon niet mijn merk.
[...]
Ow, misschien had ik dan net de verkeerde te pakken? Ik had een 85e volgens mij, en na een uurtje was ik er helemaal klaar mee. Ik zat 'm constant goed te trekken en wanneer ik de trap op rende sprongen de dames nog wild op en neer.
Maar bh's is sowieso erg persoonlijk denk ik, dus misschien was dit gewoon niet mijn merk.
maandag 23 mei 2016 om 20:22
Tja goedkoop of duur zegt helemaal niks over de omstandigheden van de medewerkers in de textielindustrie. Primark probeert ook aan het image te werken :
http://www.primark.com/nl ... -for-sustainable-textiles
on topic: ik heb laatst bij de primark een aantal shorts gekocht als pyjamabroekjes, heerlijk
http://www.primark.com/nl ... -for-sustainable-textiles
on topic: ik heb laatst bij de primark een aantal shorts gekocht als pyjamabroekjes, heerlijk
maandag 23 mei 2016 om 20:22
quote:Faranya schreef op 23 mei 2016 @ 20:17:
[...]
Maar bh's is sowieso erg persoonlijk denk ik, dus misschien was dit gewoon niet mijn merk.Mijn lichaam komt het best uit in goedkope troep. Wat jij beschrijft heb ik dus bij de bh's van Hunkemöller en de hema bijv
[...]
Maar bh's is sowieso erg persoonlijk denk ik, dus misschien was dit gewoon niet mijn merk.Mijn lichaam komt het best uit in goedkope troep. Wat jij beschrijft heb ik dus bij de bh's van Hunkemöller en de hema bijv
maandag 23 mei 2016 om 20:29
Ik heb een streeptrui van de Primark en t-shirts en longsleeves. Die blijven beter dan die van de Hema. Ik koop er ook simpele katoenen onderbroeken in een pakje. Ik loop er al een jaar in en was ze op zestig graden en stop ze in de droger. De sokken zijn er ook goed. Mijn fleece badjas komt er ook vandaan. Ik heb er geen klachten over.