Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 20:08
dinsdag 24 mei 2016 om 20:12
Leo je hebt wel iets ontketend hier! Nog niet 1 avondmaaltijd gepost. Om het ritme niet helemaal kwijt te raken: rode kool met aardappeltjes en een schnitzel, geïnspireerd door iemand hier (weet niet meer wie) die het over herfstmaaltijden had. En nu een kopje koffie met zwarte chocola.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 24 mei 2016 om 20:13
Mijn moeder aan de telefoon. Of ik haar nieuwe broek wil inkorten. Dat wil ik wel, dus ze komt even langs. Ze heeft gewinkeld met mijn vader, normaal doe ik dat meestal. Leuke broek, maar maat of twee te groot, moeder heeft heel dunne benen geen dikke billen en sinds haar rug is ingezakt een heel dikke buik. Was echt geen gezicht die broek. Gelukkig ben ik best eerlijk dus ik heb die broek niet korter gemaakt, ze gaat hem terugbrengen.
dinsdag 24 mei 2016 om 20:16
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 20:13:
Mijn moeder aan de telefoon. Of ik haar nieuwe broek wil inkorten. Dat wil ik wel, dus ze komt even langs. Ze heeft gewinkeld met mijn vader, normaal doe ik dat meestal. Leuke broek, maar maat of twee te groot, moeder heeft heel dunne benen geen dikke billen en sinds haar rug is ingezakt een heel dikke buik. Was echt geen gezicht die broek. Gelukkig ben ik best eerlijk dus ik heb die broek niet korter gemaakt, ze gaat hem terugbrengen.Zou ik ook hebben gedaan en hopelijk zeggen mensen mij dat ook eerlijk.
Mijn moeder aan de telefoon. Of ik haar nieuwe broek wil inkorten. Dat wil ik wel, dus ze komt even langs. Ze heeft gewinkeld met mijn vader, normaal doe ik dat meestal. Leuke broek, maar maat of twee te groot, moeder heeft heel dunne benen geen dikke billen en sinds haar rug is ingezakt een heel dikke buik. Was echt geen gezicht die broek. Gelukkig ben ik best eerlijk dus ik heb die broek niet korter gemaakt, ze gaat hem terugbrengen.Zou ik ook hebben gedaan en hopelijk zeggen mensen mij dat ook eerlijk.
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 24 mei 2016 om 20:21
dinsdag 24 mei 2016 om 20:38
Dochter net op de app, ze had gekookt, voor zichzelf en twee huisgenoten. Was goed gelukt, maar het koken zelf ging lastig. 'Mam, wij hebben thuis wel veel betere spullen, wat een shit pannen hier, en botte messen.' Tja, ze is anders gewend, maar heeft aan de meiden niets laten blijken, want ze wil geen prinsessen-gedrag vertonen.
dinsdag 24 mei 2016 om 20:47
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 20:13:
Mijn moeder aan de telefoon. Of ik haar nieuwe broek wil inkorten. Dat wil ik wel, dus ze komt even langs. Ze heeft gewinkeld met mijn vader, normaal doe ik dat meestal. Leuke broek, maar maat of twee te groot, moeder heeft heel dunne benen geen dikke billen en sinds haar rug is ingezakt een heel dikke buik. Was echt geen gezicht die broek. Gelukkig ben ik best eerlijk dus ik heb die broek niet korter gemaakt, ze gaat hem terugbrengen.Moeilijk en moedig fietste! Nog bericht van stage-dochter?
Mijn moeder aan de telefoon. Of ik haar nieuwe broek wil inkorten. Dat wil ik wel, dus ze komt even langs. Ze heeft gewinkeld met mijn vader, normaal doe ik dat meestal. Leuke broek, maar maat of twee te groot, moeder heeft heel dunne benen geen dikke billen en sinds haar rug is ingezakt een heel dikke buik. Was echt geen gezicht die broek. Gelukkig ben ik best eerlijk dus ik heb die broek niet korter gemaakt, ze gaat hem terugbrengen.Moeilijk en moedig fietste! Nog bericht van stage-dochter?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 24 mei 2016 om 20:49
dinsdag 24 mei 2016 om 20:51
quote:AllyMcBeal schreef op 24 mei 2016 @ 20:47:
[...]
Feow je loopt wat achter hoor, Hawaii was de vorige aflevering van het stamcafé tsssssssssss. Ook al geen topverkoopster dus?!?
[...]
Feow je loopt wat achter hoor, Hawaii was de vorige aflevering van het stamcafé tsssssssssss. Ook al geen topverkoopster dus?!?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.