Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 21:19
quote:SaveAngie schreef op 24 mei 2016 @ 21:13:
[...]
Is dit een verkapte uitnodiging? Natuurlijk. Het is er altijd gezellig. Nu ben ik een burger, maar ik kan er wel blij van worden: die meiden vinden die jurken echt mooi. Hoe er verder tegen de ontwikkeling van meisjes aangekeken wordt, is wat naar, maar daar denken we op zo'n dag dan maar niet aan.
[...]
Is dit een verkapte uitnodiging? Natuurlijk. Het is er altijd gezellig. Nu ben ik een burger, maar ik kan er wel blij van worden: die meiden vinden die jurken echt mooi. Hoe er verder tegen de ontwikkeling van meisjes aangekeken wordt, is wat naar, maar daar denken we op zo'n dag dan maar niet aan.
dinsdag 24 mei 2016 om 21:39
quote:AllyMcBeal schreef op 24 mei 2016 @ 21:35:
[...]
Nee Solo toch was je het vergeten?
Ik heb het geblokt denk ik.
Ik heb een humeur om op te schieten, dus ik vind mezelf geen trouwmateriaal vandaag.
[...]
Nee Solo toch was je het vergeten?
Ik heb het geblokt denk ik.
Ik heb een humeur om op te schieten, dus ik vind mezelf geen trouwmateriaal vandaag.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 mei 2016 om 21:43
dinsdag 24 mei 2016 om 21:52
dinsdag 24 mei 2016 om 21:54
quote:barbaracartland schreef op 24 mei 2016 @ 21:50:
Ik wil graag een heel lang stukje doen, zonder versterkt geluid, waar iedereen de draad bij kwijtraakt en dat de bruid en bruidegom dan steeds kleine onzindingetjes moeten uitpakken.
Ik heb zelf niet zo'n bruiloft gehad en ik mis dat.De bruid en de bruid in dit geval.
Ik wil graag een heel lang stukje doen, zonder versterkt geluid, waar iedereen de draad bij kwijtraakt en dat de bruid en bruidegom dan steeds kleine onzindingetjes moeten uitpakken.
Ik heb zelf niet zo'n bruiloft gehad en ik mis dat.De bruid en de bruid in dit geval.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
dinsdag 24 mei 2016 om 21:55
dinsdag 24 mei 2016 om 21:56
quote:barbaracartland schreef op 24 mei 2016 @ 21:50:
Ik heb zelf niet zo'n bruiloft gehad en ik mis dat.Gewoon een alfabet en de cadeautjes ook op alfabet. Hartstikke leuk en niet te raar.
Ik heb zelf niet zo'n bruiloft gehad en ik mis dat.Gewoon een alfabet en de cadeautjes ook op alfabet. Hartstikke leuk en niet te raar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 24 mei 2016 om 22:04