Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Succes, Stone!

Ik heb vorig jaar pas zomerschoenen gekocht toen het zo warm was en ik dikke voeten had. Volgende keer weer.
Ik wil gaan aan het eind van de dag, zodat ze inderdaad ook wat dikker zijn.
Ik heb instappers aan en het is zo koud in de trein dat ik kramp in m'n voeten krijg!

Brrrrrrrrrrrrrr
Balen Lin, kun je ze niet stiekem onder iemands dijen schuiven?
Wat fijn, Stone!
Life is short. Eat dessert first.
Verdorie ik schiet gewoon niet op! Alles waar ik aan begin loopt vast omdat ik afhankelijk ben van antwoorden van externen en die reageren maar niet Heb intussen een aardig 'opgejaagd' gevoel. Niet fijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 11:32:

Balen Lin, kun je ze niet stiekem onder iemands dijen schuiven?

O lijkt me heerlijk! Maar wel een beetje vreemd

Zo maar warme choco zoeken op t station. Klapperklapperklapper
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 11:34:

Verdorie ik schiet gewoon niet op! Alles waar ik aan begin loopt vast omdat ik afhankelijk ben van antwoorden van externen en die reageren maar niet Heb intussen een aardig 'opgejaagd' gevoel. Niet fijn.

Adem in, adem uit...........

Kun je mensen niet een beetje achter de vodden aanzitten?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 11:35:

[...]

Adem in, adem uit...........

Kun je mensen niet een beetje achter de vodden aanzitten? Ik ben al sinds gisteren officieel een 'drammert'. Ik heb er maar een dreigement ingegooid: Niet aangeleverd voor 12 uur of geen correcties doorgegeven voor die tijd? Dan is het mijn feestje en worden er geen wijzigingen meer doorgevoerd.
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 11:41:

[...]

Ik ben al sinds gisteren officieel een 'drammert'. Ik heb er maar een dreigement ingegooid: Niet aangeleverd voor 12 uur of geen correcties doorgegeven voor die tijd? Dan is het mijn feestje en worden er geen wijzigingen meer doorgevoerd.Tjakka! Goed zo Blond, lekker assertief enzo.
Goed plan Blond

Nu ik m'n huishoudelijke avond-eten mededeling al heb gedaan, maar even een ander mutsen onderwerp voor de ochtend: wat hebben jullie vandaag aan?

Hier een aubergine hemd, doorzichtig maar bontgekleurd overslagding met oude schilderijen, bloemen en een lading bloem, lang fuchsia vest met deeg aan de mouwen, skinny jeans, afgetrapte grijze bergschoenen.
Haha, ik ga vandaag zalm, aardappels uit de oven en sugar snaps eten.

Ik heb mijn oude huiskloffie aan: sokken, zwarte flubberjoggingbroek, een longsleeveshirt en een dikke trui die een beetje te shortsleeve is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 11:42:

[...]

Tjakka! Goed zo Blond, lekker assertief enzo. En het helpt nog ook! Ik ga weer verder!
Een huiskloffie was hier ook handiger geweest. Maar ik moet vanmiddag naar een van zoons neurologen, dus iets netter leek me wel leuk. Zometeen maar even m'n mouwen wassen

Krijgen jullie vanmiddag de uitleg?
Nee, dit is een andere neuro. Hij heeft er vier. Deze zit in het lokale ziekenhuis en doet dus de acute-opnames.
Ah, dus nog even wachten op het grote gesprek.
Ja, da's over anderhalve week.
En het allergrootste gesprek is dan na die diepte-EEG, dan horen we definitief of hij al dan niet geopereerd kan worden.
Wat een lang traject.

Hopelijk is een operatie echt een goede optie voor hem.
Het is zo'n lang traject omdat de epilepsiehaard in dit geval op een lastige plek zit. Als die makkelijker bereikbaar was geweest, waren de risicovolle Wada-test en diepte-EEG niet nodig.
Dan zou de operatie onacceptabele restschade kunnen opleveren? Dat is dan een hele moeilijke keuze zeg.
Dag drie vol gesprekken terwijl ik een berg ander werk heb waar he niet goed van wordt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Als het risico op ernstige hersenschade aanwezig is, beginnen ze er niet aan. Bij De Zoon begint de epilepsie in zijn spraakcentrum. Ze doen het niet als hij mogelijk zijn spraakvermogen verliest.

Maar het blijft hoe dan ook een risico. Ook die laatste twee onderzoeken kunnen je hersenen beschadigen.

Maar als de operatie dan mogelijk is en lukt, heb je wel weer een toekomst.

Zoons epilepsie richt namelijk zelf ook schade aan. Hij verliet de basisschool als hoogbegaafd kind en heeft nu een IQ van ongeveer 90. Door een geslaagde operatie kan hij weer 10-15 puntjes herstellen - en zonder operatie hebben we geen idee of hij zo blijft of nog verder daalt.
Och, Yette

Ik wou hier eigenlijk even komen klagen over mijn eigen zorgjes, maar dat laat ik maar voor nu.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven