Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
So Moi, jij bent grondig: vanaf het ondergoed over de sokken naar de 'garnituur'!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 18:57:

[...]

Ik had een broek met valse billen aan Als wij nou delen hebben we volgens mij het perfecte figuur
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 19:00:

O, wat ik aan heb vandaag.

Zwarte sokken, zwart broekje, zwarte bh, spijkerbroek met flinke flare pijpen, grijze off shoulder trui. Haar opgestoken met een roze elastiek. Zwarte Adidas met witte neuzen.

In elk oor 3 zilveren ringetjes.Leuk
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 18:41:

[...]

Je bent op dreef Hats! Met je woordgebruik van de afgelopen dagen kunnen we de kroeg omdopen tot bordeel Niet dat hier veel mannelijke bezoekers komen, maar wie weet heeft jouw acquisitie resultaat!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:05:

[...]

Als wij nou delen hebben we volgens mij het perfecte figuur
Zwarte panty, zwart-groen-geel-wit gestreepte kokerrok tot over de knieën. Zwarte strakke top, zwart jasje, zwarte pumps. En ik at gehakte biefstuk met geroerbakte groenten.
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2016 @ 19:15:

Zwarte panty, zwart-groen-geel-wit gestreepte kokerrok tot over de knieën. Zwarte strakke top, zwart jasje, zwarte pumps. En ik at gehakte biefstuk met geroerbakte groenten.Zullen we de maten ook ff doorgeven, we zijn nu toch bezig
O en nu hang ik in joggingbroek en shirt op de bank. Straks sporttight, shirt en bokshandschoenen.
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:15:

[...]

quote:hatsetats schreef op 25 mei 2016 @ 19:16:

O en nu hang ik in joggingbroek en shirt op de bank. Straks sporttight, shirt en bokshandschoenen.Met de handschoenen aan?
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:16:

[...]

Zullen we de maten ook ff doorgeven, we zijn nu toch bezig Panty maat 42/44, rokje n S, top en jasje een M, schoenen 42 ;)
Baggy spijkerbroek, oversized T-shirt, beha en onderbroek. Mijn traditionele werk-outfit.

Vanmorgen op het werk had ik er ook nog een mooi wit jasje overheen, maar dat heb ik lekker aan de kapstok laten hangen aldaar. En ik droeg sokken en schoenen, maar die trek ik thuis altijd meteen uit.
Knuffel voor GG en Yette
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2016 @ 19:17:

[...]

Panty maat 42/44, rokje n S, top en jasje een M, schoenen 42 ;) Dank u
O en tight en sportshirt M, bokshandschoenen 16oz.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 mei 2016 @ 19:18:

Baggy spijkerbroek, oversized T-shirt, beha en onderbroek. Mijn traditionele werk-outfit.

Vanmorgen op het werk had ik er ook nog een mooi wit jasje overheen, maar dat heb ik lekker aan de kapstok laten hangen aldaar. En ik droeg sokken en schoenen, maar die trek ik thuis altijd meteen uit.Ik ga zo mijn campingsmoking aanschieten
Blauw gebloemde blouson, hemelsblauw vestje, spijkerbroek met paarse en zwarte plakaatverf-spatten en broek kan ik vanavond in een hoekje zetten door de glutofix (kleuterlijm zoals behangplaksel) Als de broek morgen niet gebroken is doe ik hem gewoon nog een dagje aan.
quote:hatsetats schreef op 25 mei 2016 @ 19:15:

Zwarte panty, zwart-groen-geel-wit gestreepte kokerrok tot over de knieën. Zwarte strakke top, zwart jasje, zwarte pumps. En ik at gehakte biefstuk met geroerbakte groenten.Klinkt allemaal mooi en lekker....
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:16:

[...]

Zullen we de maten ook ff doorgeven, we zijn nu toch bezig
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 mei 2016 @ 19:18:

Vanmorgen op het werk had ik er ook nog een mooi wit jasje overheen, maar dat heb ik lekker aan de kapstok laten hangen aldaar. En ik droeg sokken en schoenen, maar die trek ik thuis altijd meteen uit.Word jij nou vuil op je werk of kom je zelf ook lekker schoon weer thuis?
GG,

Ik heb juist het beeld van een superbelangrijk man bij jou! Zit een beetje lekker in een warm deel van de wereld kundig te zijn, dat beeld.

Homeschool heb ik geen ervaring mee, maar via pinterest en Google kun je van tig huisvlijtige Amerikaanse ouders van alles vinden. Beetje vertalen en klaar ben je.

Kleding: een onelegante broek die ik steeds moet ophijsen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:fietsie schreef op 25 mei 2016 @ 19:21:

Blauw gebloemde blouson, hemelsblauw vestje, spijkerbroek met paarse en zwarte plakaatverf-spatten en broek kan ik vanavond in een hoekje zetten door de glutofix (kleuterlijm zoals behangplaksel) Als de broek morgen niet gebroken is doe ik hem gewoon nog een dagje aan.
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:22:

[...]

De dreumert is een carrière als klimgeit begonnen
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 19:25:

De dreumert is een carrière als klimgeit begonnen Oh leuk! Op je meubels of heb jij ergens een goedkope afgedankte inboedel van een gymzaal op de kop getikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven